Mies sanoi, että olen melkoinen vonkale? Mitä meinaa ja pitääkö loukkaantua?
Kommentit (16)
Joko olet hieman lihavanpuoleinen tai sitten "hyvä saalis" :D Jälkimmäinen kehu, ensimmäinen ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet hieman lihavanpuoleinen tai sitten "hyvä saalis" :D Jälkimmäinen kehu, ensimmäinen ei niinkään.
Voi jumalauta juuri tuota pelkäsin, että haukkuiko se nyt mua läskiksii!11111
Avaa suusi ja pinnistele äänihuuliasi.
Kuuluiko ääntä? Hyvä! Nyt yritä muodostaa äänteitä, ja niistä sanoja. Sanoista voit muodostaa lauseen: "Mitä tarkoitit kun sanoit minua vonkaleeksi?"
Yhä mukana? Loistavaa! Nyt voit kääntyä miehesi puoleen ja toistaa hänelle edellä mainitun kysymyksen. Häneltä saat varmasti varmemman vastauksen kuin tuntemattomilta ihmisiltä. Hyvää päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta juuri tuota pelkäsin, että haukkuiko se nyt mua läskiksii!11111
Kukaan täällä ei sun miestäsi tai sua tunne, joten vaikea sanoa....
Älä vielä hermostu. Jos se sängyssä sanoo, että onko tää kaikki tosiaan mun, niin sitten lyö, vaikka olis kuinka onnellinen ilme miehellä naamassa.
Haha, onkohan mun mies sun kanssa salasuhteessa, käyttää minusta ihan samaa termiä.
Ainakin oman mieheni tapauksessa ihan positiivinen juttu, viittaa juuri tuohon harvinaiseen saaliiseen. Chillaa, musta on ainakin ihan söpöä.
Eikö kuvastin kerro totuutta? Yleensä "vonkaleella" tarkoitetaan isoa kalaa.
Mun miehen hellittelynimi mulle on "möhkäle", ja sekin on kuulemma kehu, joten eiköhän tuokin :D
Tarkoitti, että voisit laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuvastin kerro totuutta? Yleensä "vonkaleella" tarkoitetaan isoa kalaa.
Valas-olo kertoo totuuden.
Kysyin mieheltä. Se sano että, toki oon melkoinen vonkale. Kysyin mitä se tarkoittaa, niin vastas, että onhan sussa aimo annos naista, enkä tarkoita kokoa:D
Mieheni kanssa puhutaan toisistamme että "taikina" mutta ei koskaan loukattaisi toisiamme tarkoituksella :)
Tarkoitti, että olet aikamoinen könsikäs, kunnon vonkale. Sata kiloa puhdasta rakkautta.
Jos se tarkoitti, että hyvä saalis? Tuskin se nyt kirjaimellisesti sinua vertasi mihinkään valtavaan haukeen.