Mies sanoi, että olen melkoinen vonkale? Mitä meinaa ja pitääkö loukkaantua?

Mitä ihmettä

Miten suhtaudun tuohon???

Sivut

Kommentit (16)

AP_

Vierailija kirjoitti:
Joko olet hieman lihavanpuoleinen tai sitten "hyvä saalis" :D Jälkimmäinen kehu, ensimmäinen ei niinkään.

Voi jumalauta juuri tuota pelkäsin, että haukkuiko se nyt mua läskiksii!11111

Vierailija

Avaa suusi ja pinnistele äänihuuliasi.
Kuuluiko ääntä? Hyvä! Nyt yritä muodostaa äänteitä, ja niistä sanoja. Sanoista voit muodostaa lauseen: "Mitä tarkoitit kun sanoit minua vonkaleeksi?"
Yhä mukana? Loistavaa! Nyt voit kääntyä miehesi puoleen ja toistaa hänelle edellä mainitun kysymyksen. Häneltä saat varmasti varmemman vastauksen kuin tuntemattomilta ihmisiltä. Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet hieman lihavanpuoleinen tai sitten "hyvä saalis" :D Jälkimmäinen kehu, ensimmäinen ei niinkään.

Voi jumalauta juuri tuota pelkäsin, että haukkuiko se nyt mua läskiksii!11111

Kukaan täällä ei sun miestäsi tai sua tunne, joten vaikea sanoa....

Vierailija

Älä vielä hermostu. Jos se sängyssä sanoo, että onko tää kaikki tosiaan mun, niin sitten lyö, vaikka olis kuinka onnellinen ilme miehellä naamassa.

Vierailija

Haha, onkohan mun mies sun kanssa salasuhteessa, käyttää minusta ihan samaa termiä.

Ainakin oman mieheni tapauksessa ihan positiivinen juttu, viittaa juuri tuohon harvinaiseen saaliiseen. Chillaa, musta on ainakin ihan söpöä.

Vierailija

Kysyin mieheltä. Se sano että, toki oon melkoinen vonkale. Kysyin mitä se tarkoittaa, niin vastas, että onhan sussa aimo annos naista, enkä tarkoita kokoa:D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat