Huolitko kaveriksi ketään, joka ei käy röissä???

Röihin Mee Heti

Itse en voisi kuvitellakaan. Meidän perheen arvomaailma on niin paljon parempi kuin näiden, jotka vain "hengailevat" ja valittavat kaikesta tekemättä mitään minkään eteen. Pelkäisin, että nämä ryöttömät saastuttaisivat lasteni aikaansaavat mielet omalla saamattomuudellaan.

Entä te?

Kommentit (9)

dr mengele

Kun isoäitini jäi eläkkeelle niin jäädytin välit häneen, no onnksi kuoli sittn pois aika pian. Samoin kaikki ystävät jotka ovat jääneet äityslomalle, en pidä yhteyttä enää. Pahimpia nämä hoitovapaalla olevat, lusmuavat yhteiskunnan rahoilla himassa useamman vuoden. Muutenkin olen sitä mieltä että lapsiperhet saavat aivan liikaa  meidän veronmaksajien rahoja. Jos penskan vääntä niin pitäs siten olla rahaa elättää se.

Vierailija

Minä en anna lasten leikkiä uskovaisten kanssa. Kolme-neljä eka kertaa kun annoin selkään uskovaisten kanssa leikkimisestä niin uskoivat.
Uskovaiset penskat kävi aluksi vielä oven takana pimputtamassa, mutta kun näin ovisilmästä, ketä siellä oli, en avannut.
Sittemmin olen antanut aina karkkia kun ovat kertoneet kuinka ovat seurakunnan kerhossa kiusanneet uskiksia.

Vierailija

Voiko joku oikeasti ajatella noin?????!!!! Mitenkäs työttömyys ystävän persoonaan vaikuttaa? Tuskin sen ystävän työn kanssa juttelet.

Voi eicä

Vierailija kirjoitti:
Voiko joku oikeasti ajatella noin?????!!!! Mitenkäs työttömyys ystävän persoonaan vaikuttaa? Tuskin sen ystävän työn kanssa juttelet.

Olipa tyhmä postaus

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat