Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesvaltaista alaa opiskelevat naiset - ovatko parisuhde materiaalia?

Vierailija

Opiskelen insinööriksi ja minulla on ollut pientä säätöä yhden opiskelukaverin kanssa. Hän haluaisi viedä suhteemme seuraavalle tasolle (tällä hetkellä harrastamme vain kasuaalia seksiä silloin tällöin ja olemme kavereita), mutta minua vähän mietityttää. Millainen nainen ylipäänsä hakeutuu vaikka insinööriopintoihin? Ja miten se vaikuttaa naiseen, että joka päivä koulussa ympärillä pyörii kymmeniä sinusta haaveilevia puutteessa eläviä nörttejä? Luulisi, että tuollaisesta naisesta tulee aika ylimielinen prinsessafantasioissa elävä bitch, vaikka ei sitä ulkoisesti näytäkkään.

Onko kellään kokemusta??

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Millainen ihminen ((ap:n kysymyksessä nainen)) hakeutuu insinööriopintoihin? Fiksu. Toisaalta poikkeukset, kuten ap, vahvistavat säännön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka eivät osaa yhdyssanoja eivät ole parisuhdemateriaalia.

Mikä siinä on että monia naisia haittaa kirjoitusvirheet niin hirveästi? Eikö se ole tärkeämpää että teksti on, ymmärrettävää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että monia naisia haittaa kirjoitusvirheet niin hirveästi? Eikö se ole tärkeämpää että teksti on, ymmärrettävää?

Minäkin ihmettelen sitä, miksi av:lla yhdyssanavirheet riittävät dumppaamaan miehen... Ja seuraavassa lauseessa itketään kun minulle ei ole ketään..

Tämä on yhtä ihmeellistä kuin ketjut "minulla on muuten hyvä mies, mutta hän potkii minua päähän".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitushan juuri tekee tekstistä ymmärrettävää. Poikkeus toki jos kyseessä on oikea häiriö, ei laiskuus tai suoranainen tyhmyys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen sitä, miksi av:lla yhdyssanavirheet riittävät dumppaamaan miehen... Ja seuraavassa lauseessa itketään kun minulle ei ole ketään..

Tämä on yhtä ihmeellistä kuin ketjut "minulla on muuten hyvä mies, mutta hän potkii minua päähän".

Niin huonoa päättelyä, että ihan itkettää.

Vierailija

Insinööriksi opiskeleva nainen on sinulle ihan liian älykäs. Jäät ilman muuta toiseksi siinä suhteessa. Hoitsut ovat sinun heiniäsi. Saat olla kukkona tunkiolla eikä huono kieliopin hallintakaan haittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin huonoa päättelyä, että ihan itkettää.

Minua taas ihan itkettää, että kutsut päättelyksi ihmettelyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opiskelen insinööriksi ja minulla on ollut pientä säätöä yhden opiskelukaverin kanssa. Hän haluaisi viedä suhteemme seuraavalle tasolle (tällä hetkellä harrastamme vain kasuaalia seksiä silloin tällöin ja olemme kavereita), mutta minua vähän mietityttää. Millainen nainen ylipäänsä hakeutuu vaikka insinööriopintoihin? Ja miten se vaikuttaa naiseen, että joka päivä koulussa ympärillä pyörii kymmeniä sinusta haaveilevia puutteessa eläviä nörttejä? Luulisi, että tuollaisesta naisesta tulee aika ylimielinen prinsessafantasioissa elävä bitch, vaikka ei sitä ulkoisesti näytäkkään.

Onko kellään kokemusta??

Et opiskele insinööriksi.

Vierailija

Hei!

Kysyit, millainen nainen hakeutuu insinööriopintoihin. Varmasti aika samanlainen kuin insinööriopintoihin hakeutuva mieskin. Ala kiinnostaa. Ympärillä pyörivät nörtit eivät vaikuta oikeastaan mitenkään. Ellei oteta huomioon, että puheenaiheet ( = nörtteily) on molempia kiinnostavia. 

Parisuhdemateriaalia? Enpä tiedä. Jos tarkoitat jotain pullantuoksuista himosiivoojaa, niin ainakaan minä en ole. Toivon pääseväni joskus sellaisille palkoille, että voin palkata viikkosiivoojan. Pullaa en osaa leipoa enkä aio edes opetella. Opiskelu, tuleva työelämä ja ura kiinnostavat minua enemmän kuin kotityöt. 

Vierailija

Hah! Vai että kymmeniä minusta haaveilevia nörttimiehiä.. :D En ole ikinä moista väitettä kuullutkaan. Aika hauska. 

Mutta olen kuulemma huumorintajuinen ja lepposa ihminen. Vaimomatskua jollekin miehelle, toiselle yhden yön pano. Meidän alalla ainakin naiset ovat huumorintajuisia ja mukavia, hyvin tarkkoja elämässään ja pitävät itsestään huolta. Sellaisia naisia osa, että pärjää itsekseen ja tykkää itsestään. Toiset taas ovat sellaisia, että eivät osaa olla itsekseen ja vaativat ympärilleen paljon ihmisiä ja huomiota. Minulla ei ole insinöörimiestä, vaan ihan tavallinen persoona ja hän kyllä osaa suhtautua työkavereihini ihan kuten muihinkin ihmisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen ylipäänsä hakeutuu vaikka insinööriopintoihin? Ja miten se vaikuttaa naiseen, että joka päivä koulussa ympärillä pyörii kymmeniä sinusta haaveilevia puutteessa eläviä nörttejä? Luulisi, että tuollaisesta naisesta tulee aika ylimielinen prinsessafantasioissa elävä bitch, vaikka ei sitä ulkoisesti näytäkkään.

Onko kellään kokemusta??

Omakohtaista kokemusta on. Hakeuduin insinööriopintoihin, koska olin hyvä matematiikassa ja kiinnostunut tekniikasta. Mitkä muuten omat syysi olivat? Prinsessafantasiat eivät oikein koskaan ole olleet mun juttu. Olen aika ujo ja vaatimaton luonteeltani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat