Kiristävä kipu kainalon/ojentajan paikkeilla...pelottaa

Vierailija

Muutaman viikon ajan ollut ihmeellinen kiristävä kipu vasemman käden/kainalon paikkeilla. Voiko tämä olla lihasperäistä? Olin juuri muutama viikko gynekologilla kun löysin pienen patin juuri vasemmasta rinnastani. Kävin samalla mammografiassa ja ultrassa eikä niistä löytynyt mitään poikkeavaa.Ilmeisesti vain mastopatiaa. Ainakin mammografiassa kuvattiin myös kainalot. En jaksaisi taas juosta lääkärissä.... voisiko tämä olla lihasten kireyttä?

Kommentit (10)

Vierailija

Minulla sama juttu. Itselläni vahvasti epäilen että kyseessä lihasjumi, koska viimeisillään raskaana voin nukkua vain kyljelläni. Kipeän puolen olkapää on jo leikattu kertaalleen, ja asento kädelle nukkuessa on erilainen kun toisen puolen.  Seurailen vielä asiaa...

Vierailija

Todennäköisimmin lihasperäistä. Sinulla on kuitenkin se rinnan ja kainalon alue tutkittu, eikä sieltä ole mitään ihmeellistä löytynyt.

Venyttele nyt runsaasti. Kunnon lämmittelyt, pyörittelet hartioita yms. ja venytät lihaksia pitkään. Nostele myös painoja, joskus tuollainen johtuu ihan lihaksen toimeettomuudesta.

Vierailija

Veikkaisin myös, että ihan lihaskireyttä, hermojen puristuksesta johtujaa tms. Itse kävin muutama vuosi sitten lääkärillä samanlaisesta vaivasta. Mulla oli molemmissta kainaloissa viiltävää kipua vuorotellen. Lääkäri ei todennut mitään epäilyttävää, saattaa olla esim. kaularangan nikamissa jotain pientä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat