Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiristävä kipu kainalon/ojentajan paikkeilla...pelottaa

Vierailija
11.12.2015 |

Muutaman viikon ajan ollut ihmeellinen kiristävä kipu vasemman käden/kainalon paikkeilla. Voiko tämä olla lihasperäistä? Olin juuri muutama viikko gynekologilla kun löysin pienen patin juuri vasemmasta rinnastani. Kävin samalla mammografiassa ja ultrassa eikä niistä löytynyt mitään poikkeavaa.Ilmeisesti vain mastopatiaa. Ainakin mammografiassa kuvattiin myös kainalot. En jaksaisi taas juosta lääkärissä.... voisiko tämä olla lihasten kireyttä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mielipidettä/kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
4/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
5/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP taas!

Vierailija
6/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Itselläni vahvasti epäilen että kyseessä lihasjumi, koska viimeisillään raskaana voin nukkua vain kyljelläni. Kipeän puolen olkapää on jo leikattu kertaalleen, ja asento kädelle nukkuessa on erilainen kun toisen puolen.  Seurailen vielä asiaa...

Vierailija
7/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin lihasperäistä. Sinulla on kuitenkin se rinnan ja kainalon alue tutkittu, eikä sieltä ole mitään ihmeellistä löytynyt.

Venyttele nyt runsaasti. Kunnon lämmittelyt, pyörittelet hartioita yms. ja venytät lihaksia pitkään. Nostele myös painoja, joskus tuollainen johtuu ihan lihaksen toimeettomuudesta.

Vierailija
8/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tuolla alueella olla jokin hermo puristuksessa... jos se lihas on siellä jotenkin kireänä....?

Vierailija
9/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
10/10 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin myös, että ihan lihaskireyttä, hermojen puristuksesta johtujaa tms. Itse kävin muutama vuosi sitten lääkärillä samanlaisesta vaivasta. Mulla oli molemmissta kainaloissa viiltävää kipua vuorotellen. Lääkäri ei todennut mitään epäilyttävää, saattaa olla esim. kaularangan nikamissa jotain pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän