Missä vaiheessa alkaa tuntua että olis raskaana?

Vierailija

Nyt on rv 6 menossa, menkat kaksi viikkoa myöhässä eikä tunnu yhtään siltä että jee olen raskaana. Onko se sittenkin tuulimuna? Rintoja särkee vähän mutta ei muuta. Ainoa outo juttu on se että menkat puuttuu.
Muuttuuko tämä tästä ajan kanssa vai?

Kommentit (3)

Vierailija

Mä olin vielä ekassa ultrassa (12+2) ihan varma, että ei siellä mitään ole. Tai lähinnä pelkäsin sitä, kun ei ollut oireen oiretta eikä mahassakaan näkynyt yhtikäs mitään.

17+0 tuntui ekat potkut (tai no lähinnä tökkäyksen tuntuiset) eikä edelleenkään ollut mahaa, mutta ne potkut konkretisoi sitä.

Joskus rv 22-23 kun maha rupesi vähän pömpöttämään ja sikiö oli ollut päivittäin aktiivinen jo pidemmän aikaa, alkoi oikeastaan päivittäin raskautta "miettimään", siis sen aina tiedosti vähän väliä eri tavalla kuin aiemmin. Ja näihin aikoihin syntyi sellainen aiempaa voimakkaampi, todella terävä ja täysin selittämätön rakkaus joka voimistui päivä päivältä. Toki sellainen onni ja ilo oli koko ajan läsnä, mutta noina aikoina se todellinen rakkaus tulvahti esiin eikä paluuta ollut :D

Vierailija

Itellä nyt rv 7 ja maha on kuin julmettu ilmapallo! Siitä jo osasin epäillä että nyt on tainnut tärpätä, samoin nännit on ihan tajuttoman arat, ummetusta ja närästää sekä jatkuvasti oksettava olo. No aina on painoa tullu 20-30kg :( ajattelin et jos nyt pääsis normi painon nousulla, mutta tuskin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat