Miks akat kyylää toisiaan?

Vierailija

Mikä saa akat kyylämään muita akkoja?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eikös aina epävarmat ihmiset kyttää vertaisryhmäänsä? Kyttäähän punaniskamiehetkin feminiinisiä ja erilaisia miehiä pahalla katseella ja arvostelevat.

kuka kyylää

En ole ikinä ollut mikään näyttävästi kaunis vaan tavallinen nätti nainen (nuorempana noin 50-kiloinen (169cm), nyt vanhempana vähän enemmän), eikä minua ole kyylätty, enkä ikinä ole ollut kateellinen kenellekään näyttävästi kauniille pitkänhuiskealle mallityypillekään, ja jos olen katsonut, niin ihaillen ja jos katsominen on huomattu, niin olen nopeasti kääntänyt katseeni pois. Ei siis ole kokemuksia kyyläämisestä.

Kuka siis kyylää ja ketä?

Vierailija

Tykkään katsella (kauniita) ihmisiä. Toivottavasti kukaan ei ole luullut että pahalla kyylään. Usein kiinnitän huomioni esim hienoihin hiuksiin tai vaatteisiin, en ole ajatellut että siinä on jotakin pahaa. Usein kyllä hymyilen päälle, jos joku huomaa mun katsovan :) N20

Voi eicääcäc

Vierailija kirjoitti:
Kova kilpailu. Huippumiehiä on niin vähän ja pitäisi saada se vielä pysymään itsellään. Miehillä helpompaa kun voi lennellä kukasta kukkaan joten kilpailu toisten miesten kanssa ei ole yhtä kovaa (voi olla monta voittajaa).

Höpönlöpöt, itse luokittelen suurimman osan naisista white trash -naisiksi ja muutenkin alemman tason naisiksi. Huippunaisia on HUOMATTAVASTI vähemmän kuin huippumiehiä. Tämän toki tiedät itsekin, joten en tiedä miksi valehtelet täällä??

Vierailija

Katson ihmisiä (miehiä ja naisia) jos nämä ovat hyvännäköisiä, persoonallisia tai heillä on jotain kivannäköistä päällä. Katson, en kyylää. En myöskään huomaa, että minua kyylättäisiin. Normaali katse ei haittaa, ja jos joku tuijottaa minua oikein urakalla, kyseessä on yleensä joku hieman mielenterveysongelmainen tms., jolloin pyrin ymmärtämään, mutta käännän myös oman katseeni pois.

juuri näin

Vierailija kirjoitti:
Katson ihmisiä (miehiä ja naisia) jos nämä ovat hyvännäköisiä, persoonallisia tai heillä on jotain kivannäköistä päällä. Katson, en kyylää. En myöskään huomaa, että minua kyylättäisiin. Normaali katse ei haittaa, ja jos joku tuijottaa minua oikein urakalla, kyseessä on yleensä joku hieman mielenterveysongelmainen tms., jolloin pyrin ymmärtämään, mutta käännän myös oman katseeni pois.

näin. Ei voi sanoa, että normaalit terveet naiset kyyläisivät. On normaalia katsoa, jos joku on tyylikäs, kaunis, ja huoliteltu ja vielä pitkä ja ylellisen näköinen vaikkapa. Mutta jos tuo katseen kohde huomaa katseeni, niin käännän katseen pois tai hymyilen.

Jos joku kyylää eli kyyläämällä tuijottaa tarkoituksella, eli haluaa aiheuttaa jollekin jotenkin epämukavan olon, niin lähes poikkeuksetta kyseessä on mielenterveyspotilas/vähän heikkolahjainen, eikä kyylääminen ole mikään naisten tavallinen ominaisuus.

Vierailija

Arvio mielessään onko toinen nainen kiinnostavampi kuin hän itse + tarkkailee tuijottaako oma äijä vierasta naista ja ajatuksissaan hässii sitä suu vaahdossa ja vastaus olisi kyllä niin tulee kiire siirtyä eteenpäin .

hmmmm

Kannattaa vähän miettiä sitä seuraa, missä liikkuu, että miten edustava otos se on yleensä ihmisistä, vai liikkuuko sitä vain tosi pienessä piirissä loppupeleissä, jos tuntuu, että kaikki naiset ovat jotenkin avohoitopotilaita, jotka suu auki tuijottavat tarkoituksella muita ihmisiä.

Vierailija

Mä kyylään vähän kaikkia, mutta etenkin hyvännäkösiä miehiä. Yleensä tarkkailen tyyliä ja käytöstä. Miesten kohdalla katselen fyysistä olemusta ja yleistä habitusta.

Vierailija

Mä saatan väsyneenä jäädä molkottamaan, sori..
En ajattele siinä välttämättä mitään sen kummempia tai ehkä kauppalistaa tm omia asioitani.
Tai sitten joku on hyvännäköinen niin ettei voi kuin tuijottaa.
Niin kuin vaikka kaunista hevosta tuijottaisin tai koiraa..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat