Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jokin lempiasento nukahtamiseen kumppanin kanssa?

Vierailija

Mulla on kaksi. Eka joka paras on miehen kainalo, minun vasen poski hänen rinnallaan ja oikea rinnan päällä, myös oikea jalka yhtyy usein tähän 😃.

Toinen lusikassa, mutta miehen sijaan minä olen se lusikka (mies kuorsaa).

Ja kun uni on tullut niin ei mitään hajua miten nukutaan. Hyvin kuitenkin 😊

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Joo on.

Vaimo kuorsaa selällään makkarissa ja minä nukun sikiöasennossa sohvalla.

Siitä, kun "nukuttiin" toistemme sylissä on aikaa. Eihän se edes mitään nukkumista ollut  ja toisaalta tahtoi johtaa ennalta suunnittelemattomaan seksiin. Nykyään ikä ja arjen paineet vaativat kunnon yöunet, jotta jaksaa. Siksi eri nukkumapaikat.

Vierailija

Erikseen.. eka vähän halaillaan mut sit pakko saada omaa tilaa. Ahdistaa ja tulee liian kuuma jos kosketusetäisyydellä. Olen nainen.

Vierailija

Ei pystytä kumpikaan nukkumaan toisissamme kiinni. Sänkyyn mennessä usein tosin hetki sylikkäin mutta uni tulee molemmille vain jos ollaan irti toisistamme.

Vierailija

Lusikka ja nainen etupuolella. Tai jos kummatkin seläkkäin niin ainakin peput vastakkain että tuntee toisen. Siihen on niin ihana nukahtaa kun tuntee toisen.

Se, jolla ei nyt ole tyttöystävää

Vierailija

Kyllä me aina, kun olemme samassa sängyssä, kaukosuhde, nukutaan joko sylikkäin tai lusikassa...se vain kuuluu meidän tapoihimme..ja aina ensimmäisenä yönä etsimme toisiamme, eli vedämme toisiamme tiukasti vasten. 

Herttaisinta, mitä mies on sanonut oli, kun odotti minua luokseen ja oli paria yötä ennen nähnyt unta, että olin vieressä ja kun heräsi ei löytänyt minua.. oli kuulemma tullut oikeasti hätä, missä olen.. Raavaalta mieheltä tosi herttaista.

Vierailija

Mun mies nukkuu jo aina, kun menen sänkyyn, joten ihan erikseen kaukana toisistamme nukahdetaan. En edes tykkää liian lähekkäin nukkumisesta, kun tulee vain kuuma ja ei siinä koskaan saa mitään hyvää asentoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
minun vasen poski hänen rinnallaan ja oikea rinnan päällä, myös oikea jalka yhtyy usein tähän 😃.

Häh? Niinkuin nenä siinä miehen tissien välissä vai? 

Vierailija

Joo, molemmat omilla puolilla sänkyä niin, ettei kosketa. Myöskään en tykkää että höngitään "mun" hengitysilmaan, eli naamat lähekkäin vastakkain ei oo hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi. Eka joka paras on miehen kainalo, minun vasen poski hänen rinnallaan ja oikea rinnan päällä, myös oikea jalka yhtyy usein tähän 😃.

Toinen lusikassa, mutta miehen sijaan minä olen se lusikka (mies kuorsaa).

Ja kun uni on tullut niin ei mitään hajua miten nukutaan. Hyvin kuitenkin 😊

Siis olet ripustautuja.

Vierailija

Lusikassa vasemmalla kyljellä. Aina. Jossain vaiheessa irtaudutaan, kun herätään erillään, mutta nukahdetaan aina lusikkaan. Naimisissa jo 8 vuotta ja lapsiakin kolme.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat