Sitä pitää alkaa miettimään
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon sulla niitä vaihtoehtoja onkin, että...
Kyllähän sitä joku on hommattava.ap
Lamborghini aventador Svj vois olla sellainen kiva ensiauto. Sillä on kiva treenata eikä haittaa jos vähän kolahtaa .
Mietitkö tätäkin yhtä kauan, kuin muitakin iänikuisia aikomuksiasia😆 Siinä voi teini jäädä autottomaksi, hyvin pitkäksi aikaa...Ja eikö teillä mies hoida tuollaiset asiat? Sekin tosin on niin pihi, että voipi vaan kestää ja kestää ja lopulta pihalla seisoo joku romukosla.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö tätäkin yhtä kauan, kuin muitakin iänikuisia aikomuksiasia😆 Siinä voi teini jäädä autottomaksi, hyvin pitkäksi aikaa...Ja eikö teillä mies hoida tuollaiset asiat? Sekin tosin on niin pihi, että voipi vaan kestää ja kestää ja lopulta pihalla seisoo joku romukosla.
Ei se ole pihi vaan se on köyhä.ap
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen muka hommaisit?
Niin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.ap
Millä eväillä? Otatko rollaattorin ja päristelet sillä autokauppaan, valitset auton ja lataat pöytään firmastasi nostamasi osingot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.ap
Millä eväillä? Otatko rollaattorin ja päristelet sillä autokauppaan, valitset auton ja lataat pöytään firmastasi nostamasi osingot?
Ihan niin kuin muutkin ihmiset. Olen säästänyt ja teini on käynyt itse töissä ja säästänyt, mutta jatka toki pilkkaamista. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.ap
Ihan niin kuin muutkin ihmiset. Olen säästänyt ja teini on käynyt itse töissä ja säästänyt, mutta jatka toki pilkkaamista. ap
Ukonhan se auto piti maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.ap
Ukonhan se auto piti maksaa.
Voihan sekin siihen maksamiseen osallistua.ap
Sinä se täällä pilkkaat ihmisiä, ihan joka hemmetin päivä vedättämällä! Ei terve ihminen tee tuollaista, mutta ole vaan muka olevasi muuta kuin olet. Huomatkaa, jos ette ole jo huomanneet kuinka tämä jatkuvalla syötöllä jankkaa ihan samoja aloituksia ja vääntelee ja kääntelee selityksiään! Sitten syyttää MUITA tyhmiksi tms., kun ei ihan kaikki uskokaan sitä!! "Menikö tunteisiin" yms. muuta ilkeää. Ja hei; Terveillä ihmisillä on tunteet ja he myös välittävät muiden tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se täällä pilkkaat ihmisiä, ihan joka hemmetin päivä vedättämällä! Ei terve ihminen tee tuollaista, mutta ole vaan muka olevasi muuta kuin olet. Huomatkaa, jos ette ole jo huomanneet kuinka tämä jatkuvalla syötöllä jankkaa ihan samoja aloituksia ja vääntelee ja kääntelee selityksiään! Sitten syyttää MUITA tyhmiksi tms., kun ei ihan kaikki uskokaan sitä!! "Menikö tunteisiin" yms. muuta ilkeää. Ja hei; Terveillä ihmisillä on tunteet ja he myös välittävät muiden tunteista.
Mitä pilkkaamista tässä on että mietin teinille auton ostamista?ap
Ja mitähän tämäkin taas kuuluu yhtään kenellekään, täysin vieraalle ihmiselle? Aika lapsellinen täytyy olla, jos aikuinen ihminen hakee tällaisella jotain huomiota ja hyväksyntää muilta. Ihan tavallinen asia, törppö!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pilkkaamista tässä on että mietin teinille auton ostamista?ap
Lopeta tuo ääliön esittäminen. Ei se "pue" yhtään ketään.
Mitä lyödään vetoa, että tämä ei jää ainoaksi aloitukseksi tästäkään asiasta?
Vierailija
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hommais nyt ensin se ukko itselleen kunnon auton. Toisaalta, sitten ei olisi taksille "tarvetta".
Vierailija kirjoitti:
Hommais nyt ensin se ukko itselleen kunnon auton. Toisaalta, sitten ei olisi taksille "tarvetta".
Sekin varmaan tulee kuntoon.ap
Niin paljon sulla niitä vaihtoehtoja onkin, että...