Kasvissyöjä! Mitä olet syönyt tänään?

Vierailija

Ja paljonko? Kerro myös ikäsi ja mittasi ja kuinka paljon liikuntaa harrastit tänään.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Suklaakakkua, tomaatin, kaksi lakritsipatukkaa, riisiä ja papukastiketta, rieska jossa yrttilevitettä, smoothie, mansikkakiisseliä
Nainen 21v 170 cm 70"kg, en harrasta liikuntaa

Vierailija

Luonnonjugurttia ja hedelmiä (aamupala), chevrehampurilainen ja salaattia (lounas), kasvislasagnea (päivällinen), pari karjalanpiirakkaa, tuoretta ananasta, kiiviä. Bmi on 24, ikää 42v eikä arkiliikuntaa kummempaa tänään.

Vierailija

Kaksi ruisleipää juustolla, kurkulla ja tomaatilla

Paistetun kananmunan ketsupilla

200g luumutomaatteja + pari lusikallista fetajuustoa

Porkkana ja banaani

100g raejuustoa + pätkä kurkkua

Teetä ja vissyä

N27, 165cm 57kg, koiralenkki n. 55min.

Vierailija

Käytän vielä toistaiseksi maitotuotteita ja kalaa/kananmunia. Ei siis punaista lihaa ja kanaa hyvin harvoin.

*Aamupalaksi kupillinen kaurapuuroa missä mustikoita ja puolukoita, kaksi ruisleipää juustolla. Kahvia maidolla ja pari klementiiniä.
*soijapaloja kookoskermassa, wokkivihannekset ja riisiä. Ruisleipää.
*kaurapuuroa marjoilla

Olen ollut tänään kipeänä joten ruokaakaan ei ole jaksanut sen enempää miettiä. Mitat siis 58 kg /171 cm. Liikuntaa tulee muutoin harrastettua päivittäin : 6 km pyörällä, min. 1 h juoksu/hölkkälenkki koiran kanssa tai muuten vaan lorvailua koiran kanssa, muiden ulkoilutuksien lisäksi mutta en laskisi niitä urheiluksi...

Tarkoituksena olisi jättää maitotuotteetkin ja kananmunat/kala pois, mutta huolehdin vielä proteiinin ja vitamiinien saannista... Tällä ruokavaliolla olen ollut reilun vuoden.

Vierailija

Minulta poistettiin eilen hammas, joten syöminen on jäänyt hyvin vähälle. Pari superpehmeää leipää, joiden päällä oli Keijua ja savutofua, kaurajäätelöä ja paljon mehua. Nälättää, mutta sattuu turhan paljon.

Oispa vihiksii.

Vierailija

Aamupalaksi mysliä ja jogurttia ja 1 juusto-kurkkuleipä sekä tuoremehua ja teetä

Lounaaksi palak paneer, riisiä, salaattia

Välipalaksi hedelmäsalaatti, jossa ananasta, hunajamelonia ja omenaa

Päivälliseksi thaimaalainen tofu-nuudelikeitto

Iltapalaksi banaani, colaa ja sipsipussin jämät (hups)

Mitat 167/60. Liikuntaan tänään bodypump-tunti.

Vierailija

Kaurapuuroa, hedelmiä (omenoita, banaania, appelsiineja, ananasta), marjoja (mustikoita, vadelmia), salaattikasviksia salaatissa ja erilaisia kasviksia smoothiessa, kasvispihvejä, perunoita, leipää, avokadoa, tomaatteja, punasipulia, basilikaa. Painoa en tiedä, 170 cm pitkä, ikää on, liikuntaa harrastin n. tunnin, hölkkää.

Vierailija

Aamupalaksi pari palaa ruisleipää sekä juustoa ja omena, lounaaksi kasviscurrya ja riisiä sekä salaattia ja salaatinkastiketta. Iltapäivän välipalaksi pieni kourallinen pähkinöitä. Päivälliseksi sipulikeittoa ja kaksi palaa ruisleipää sekä juustoa, jälkkäriksi pari piparia ja glögiä. Illalliseksi jogurtti ja pala näkkileipää. 47 v nainen, bmi 21,9, ollut kasvissyöjä 9 vuotta.

Vierailija

Aamupalaksi chiansiemeniä turvotettuna mantelikaakaojuomassa.

Lounaaksi kolme palaa pellavansiemennäkkäriä, päällä keijua, kasvirasvajuustoa ja maustekurkkua. Teetä  sokerilla ja mantelimaidolla.

Päivälliseksi kasvis-soijarouhelaatikkoa ketsupilla, juomaksi cokis lightia.

Iltapalaksi purkki raejuustoa. Vettä.

Tein 35min kävelylenkin. Join vettä sen aikana.

Painoa en kerro, koska sitä on ihan liikaa, BMI nyt 36. Lähtöpainosta on kuitenkin lähtenyt reilu 8kg ja olen siitä tosi iloinen :) Projekti jatkuu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulta poistettiin eilen hammas, joten syöminen on jäänyt hyvin vähälle. Pari superpehmeää leipää, joiden päällä oli Keijua ja savutofua, kaurajäätelöä ja paljon mehua. Nälättää, mutta sattuu turhan paljon.

Oispa vihiksii.

Ai niin, mitat sun muut unohtuivat. Olen 20-vuotias, 162 cm, 51 kg ja liikkumista kertyi tänään vain kauppareissun verran, pari kilometriä kävelyä siis.

Vierailija

Tavallisesti olen arjen vegaani ruokavaliolla, mutta tänään olen käyttänyt myös maitotuotteita.
2 kauraleipää joissa levite juusto ja kurkku
2 välipala rahkaa
Mozzarellatikkuja ja pastaa
Mehua 1 lasillinen
Muutama dumle
Teetä

162cm/52kg ikä 21v
Liikunta 2 lenkkiä koiran kanssa ja fyysistä siivoustyötä 15h.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat