Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?

Vierailija
10.12.2015 |

Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.

M31

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan kerrot. Anna tulla yllätyksenä! Tulee kaikille mukava joulu ja hyvä mieli! :)

Vierailija
2/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uus tyttis on siitä mieltä että asuu sun avokkis kans samas kämpäs?

Vierailija
4/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että nyt on tullut se hetki. Tänä iltana.

Vierailija
5/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jouluaattoaamu hyvä aika kertoa, että uusi tyttöystävä muuttaa iltapäivällä.

Vierailija
6/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdutte asuntoon varmaan kaikki, sopu sijaa antaa.

Vierailija
7/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tilaisuus ole toista parempi. Asian sisältöhän ei muuksi muutu, oli sitten ilta, aamu juhla tai arki.

Vierailija
8/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mitä juttuja taas. Pakko olla provo.

Vierailija
9/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on avopuolisosi koti myös, jos hän on siellä asunut 5 vuotta. Voisitko järjestää niin, että sinä itse muutat pois ja yhteen uuden löytösi kanssa?

Vierailija
10/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellessa, juuri siinä vähän enne orkkua.    Voimistaa kummasti huippua :)

Vierailija
11/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.

AP

Vierailija
12/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on avopuolisosi koti myös, jos hän on siellä asunut 5 vuotta. Voisitko järjestää niin, että sinä itse muutat pois ja yhteen uuden löytösi kanssa?

Huomasin, että 2 vuotta. No, pitkä aika sekin, joten yritäpä tosiaan muuttaa itse.

Vierailija
13/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Oli pakko tulla lukemaan otsikon takia. Ihan hulvaton!!

Vierailija
14/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.

AP

Miksi olet pitkittänyt asiaa tähän asti? Tietääkö uusi tyttöystävä avokista?

Vierailija
15/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen juttu, jota isäni tapaa kertoa. Joskus 60-luvulla jonkun lehden"kysy lakimieheltä" -palstalla kuulemma joku kysyi "Saanko rakentaa naapurin tontille vai joudunko purkamasn sokkelin?"

Vähän ot, myönnän, mutta jotenkin tuli tällainen mielleyhtymä.

Vierailija
16/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja jätä tollanen likanen työ uuden tyttiksen hoidettavaksi.Anna sille avain ja sano että rupeaa raijaamaan kamoja sun luo.Ite voit luimuta sen aikaa vaikka jonkun kaverin sohvalla että tilanne rauhottuu.Se on sitte vähän kun joulukalenteri ylläri kun joku aamu luikit kotiin ja näät kumpi mamma sua siellä odottelee.

Vierailija
17/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte viettää joulun kolmistaan.

Muista hommata molemmille lahja.

Vierailija
18/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro missään vaiheessa, älä tunnusta edes sitten kun olette aamuteellä kaikki kolme yhdessä. Kannattaa vetkutella todella pitkään, tiedä vaikka saat 2 yhen hinnalla. Tai muuta ite pois niin saavat tytöt toisensa ja voit kurkkia tonttu ikkunoista =)

Vierailija
19/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No tämä selvensi asiaa. Aloituksesta nimittäin saa sen käsityksen, että uusi tyttöystävä vaan muuttaa teille ja sinä mietit, milloin in hyvä hetki kertoa siitä avovaimolle.

Vierailija
20/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mitä juttuja taas. Pakko olla provo.

Ei välttämättä.. Itsellä ihan sama tilanne :D ainut vaan, että mies luulee etten tiedä tyttöystävästä. Jopa nuo kaikki vuodet täsmää, joten jos olet minun ukko niin ei muuta kun naikkonen kotiin vaan, johan sitä olen odotellut. Sopu sijaa antaa ja minä lähden aikanaan. Voin siinä samalla jaella vinkkejä tälle uudelle, miten toimia sitten kun sen taas seuraavaan yhtä tyylikkäästi vaihdat. Ilohan se on tuollaista aarretta kierrättää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä