Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?

Vierailija

Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.

M31

Sivut

Kommentit (148)

Vierailija

Kyseessä on avopuolisosi koti myös, jos hän on siellä asunut 5 vuotta. Voisitko järjestää niin, että sinä itse muutat pois ja yhteen uuden löytösi kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä uus tyttis on siitä mieltä että asuu sun avokkis kans samas kämpäs?

Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on avopuolisosi koti myös, jos hän on siellä asunut 5 vuotta. Voisitko järjestää niin, että sinä itse muutat pois ja yhteen uuden löytösi kanssa?

Huomasin, että 2 vuotta. No, pitkä aika sekin, joten yritäpä tosiaan muuttaa itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uus tyttis on siitä mieltä että asuu sun avokkis kans samas kämpäs?

Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.

AP

Miksi olet pitkittänyt asiaa tähän asti? Tietääkö uusi tyttöystävä avokista?

Vierailija

Tulee mieleen juttu, jota isäni tapaa kertoa. Joskus 60-luvulla jonkun lehden"kysy lakimieheltä" -palstalla kuulemma joku kysyi "Saanko rakentaa naapurin tontille vai joudunko purkamasn sokkelin?"

Vähän ot, myönnän, mutta jotenkin tuli tällainen mielleyhtymä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat