Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder on pilannut miehet

Vierailija
10.12.2015 |

Nykyään kaikenlaiset peruspetteritkin käyttäytyvät kuin naisten miehet, eli heillä on ties kuinka monta naista kierrossa ja nirsoilevat naisseuran suhteen. Se hyvä (tai ehkä kuitenkin huono) puoli heissä on, että kertovat paljon avoimemmin toiminnastaan kuin nämä naistenmieheksi syntyneet tapaukset. Mulle on parikin sanonut, että Tinderin takia ei kyllä ole kiinnostusta seurustella, että ennen siihen helpommin lähti kun naisen saaminen baarista oli ja on edelleen kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Nykyään kuulemma vaativat naisilta paljon enemmän kuin ennen ja ihastuvat paljon harvemmin.

On se kiva naisena tapailla näitä pukkeja. Ennen oli niin paljon helpompi löytää sitoutumishaluisia ja suorastaan roikkuviakin miehiä. Nykyään tuntuu että lähes kaikilla miehillä on pelimiestyylisesti mennyt se ihastumisrefleksi pois päältä ja voivat paneskella vaikka vuosia ennen kuin joku nainen vie jalat alta. Tavallinen romanttinen nainen, joka ei halua kymmeniä tai satoja seksikumppaneita vuodessa, ainoastaan häviää tässä. Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset. Tinderiin pitäisi saada jotenkin tartutettua tuo sama leima, ettei deittailu muuttuisi vain miesten panoareenaksi.

Kommentit (635)

Vierailija
361/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on kehittynyt elämään pienissä populaatioissa, joissa kumppanivaihtoehtoja on rajallisesti. Kun Tinder läväyttää eteen jostain yli puolen miljoonan yhteisöstä kaikki vapaat vaihtoehdot, niin aika moni taitaa mennä siinä sekaisin.

Ihmisistä tulee käyttötavaroita, jotka on helppo vaihtaa aina seuraavaan, kun alkaa kyllästyttää. Myöskään mikään tavallinen ei aiheuta enää mitään tuntemuksia, matchin pitää olla jokin yksisarvinen, jotta siihen ihastuisi.

Mikä puolen miljoonan yhteisö? Edes helsinkiläinen Tinder-käyttäjä ei saa eteensä puolen miljoonan valikoimaa. Tämä johtuu siitä, että ikä- ja asuinpaikkarajaukset sekä algortimi valikoivat näytille vain osan profiileista. Ja mitä olen itse Tinderiä selannut (itselläni ei ole, mutta joskus kavereiden kanssa olen katsonut, kun halusin tietää, millainen se on), niin ei siitä valikoimasta kyllä mitenkään sekaisin mene. Lähinnä tuntuu puuduttavalta selata sellaisia profiileita, joista valtaosa on tavalla tai toisella epäkiinnostavia. En tarkoita, että niissä ihmisissä olisi välttämättä mitään vikaa, mutta pääosin ovat jotain muunlaista kuin mitä itse etsisin jos Tinderissä olisin. Osasta ei saa mitään käsitystä, osa selvästi etsii pelkkää panoa, jotkut profiilit taas ovat kuin toistensa kopioita. Lähinnä tuntuu, että ihmiset selailevat Tinderiä tylsistyneenä, ei suinkaan sellaisessa mielentilassa, että menevät tarjonnasta sekaisin.

En tiedä mitä yksisarvisella tarkoitat, mutta ainakaan minä en ihastu jokaiseen paperilla hyvään enkä varsinkaan ihastu vielä profiiliin. Kyllä siihen vaikuttaa nimenomaan se, kuinka toisen kanssa synkkaa ja onko seksuaalista vetovoimaa. Ja sitä taas ei pelkän kuvan ja tekstin perusteella voi tietää. Jos ihmiset ihastuisivat helposti, niin eihän täällä sinkkuja olisikaan. Siinä nimenomaan täytyy aika monen asian osua kohdalleen, jotta ihastuminen tapahtuu - että onhan se aika uniikkia.

Vierailija
362/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pilannut samalla tavalla myös naiset, jopa sata kiloiset keijukaiset luulevat saavansa kenet tahansa koska matcheja löytyy enemmän kuin tuntevat ihmisiä. Vähänkään ulkoisesti kauniimpi taas tottuu siihen että matchaa jokaisen kanssa, joista sitten parhaalle 0,01% jaksavat edes vastata viesteihin.

Yli tarjonta panomiehiä, mutta suhdetta etsivä jää ilman koska ei haluta tyytyä sellaiseen joka suhdetta oikeasti haluaisi. Iänikuinen naisten ongelma "haluaa sellaisen ketä ei voi saada", eli etsitään olematonta satu prinssiä ja hylätään sellaiset jotka voisivat olla aidosti kiinnostuneita suhteeseen kanssasi. Koskaan ei voi "tyytyä siihen hyvään mitä voi saada".

Niin. Siinä lienee naisten ja miesten ero. En voisi ikinä tyytyä johonkuhun siksi, että HÄN haluaisi suhteen kanssani. Sen kuuluisan kipinän puuttumisen vuoksi se olisi täysin mahdotonta. Suorastaan oksettava ajatus. Ette kai te miehetkään nyt ihan kenen kanssa tahansa seurustele?!?

Ei. Mutta "kipinä" muodostuu nykyään naisille vaikeammin. Vaatimuslista on paljon pidempi kun avarakatseisuus on vähentynyt.

t. mies joka kuuluu siihen pieneen vähemmistöön, joka saa helposti

Jep, naisten oikeuksien myötä korostunut oikeus vapaaseen tahtoon pilasi miesten markkinat :(

Päinvastoin. Sitähän Ap tuossa ensimmäisessä viestissä valittaa. 

Ensimmäinen viesti on reilun seitsemän vuoden takaa. Siinäkö ajassa miehet ehtivät pilaamaan markkinansa? Onko minkään muun noin vanhan tuotteen arvo romahtanut noin paljoa noin lyhyessä ajassa?

Eli onko tilanne oikeasti muuttunut? Naisetko löytävät nykyään helposti miehiä vakavaan suhteeseen Tinderistä? Kaikki muut artikkelit yms. väittävät toista.

Sekin on tutkimuksilla todistettu että osalla miehistä käy Tinderissä hyvä flaksi. Heille tuo on hyvä paikka saada seksiseuraa.

Ja nyt taas se Tinder yhtäkkiä ei olekaan naisten karkkikauppa ja kuka tahansa nainen ei saakaan seuraa halutessaan.

Seitsemässä vuodessa suomalaisten pariutuminen ei ole tilastollisesti juurikaan muuttunut, vaan edelleen n. 80 % niin pariutumisikäisistä miehistä kuin naisistakin elää parisuhteessa.

Mistä tuo 80% luku on peräisin? Mikä on lähde?

Olen vilpittömästi kiinnostunut, haluaisin nimittäin perehtyä suomalaisten pariutumiseen liittyviin tilastoihin tarkemmin, mutta tietoa on vaikea löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies saa naisen, jos on "pahis" tai muuten "parannusta kaipaava". Jollain moottoripyöräkerholaisilla on aina upeat naiset, vaikka miehet ovat usein pääasiassa päihdeongelmaisia pikkurikollisia.

Vaan kun se paha poika on niin ihana...

Naisten logiikka tässä :  " hanki pikkurikollinen kusipää mies tai uljas prinssi kusipää joka pyörittää naisia "- Valita kun mies on kusipää ja miksi on kusipää?? Valita lisäksi foorumeilla ja joka paikassa miten kaikki miehet on perseestä ja kunnon miehiä ei ole samaan aikaan kun keräilet tietoisesti kusipäitä... Itse niitä kunnon miehiä ja kilttejä skippaatte kun ei vaan kelpaa

Mä en ole koskaan seurustellut pikkurikollisten enkä ammattilaisten kanssa. Mulle merkitsee pääkopan sisältö. Rahan taakse piiloutuva on no-go. Haviseva haavanlehti => sama. Ole normaali!

Onnea sillä sitten kuulut siihen vähemmistöön naisista joita ei paljoa ole. Haluaisin tavata kaltaisesti naisen mutta näitä materialisteja ja mainstream pintaliitäjiä on niin paljon varsinkin tinderissä ja nettideittailussa muutenkin. Tosi hankala sieltä on löytää seuraa joka kykenee keskustelemaan muustakin kuin säästä,bilettämisestä,materialismista, ja junttimusiikista

mies32

tinderaktivistit alapeukuttaneet :D kyllä toivoisin myös tuollaisia naisia enemmän. Harvemmin niitä tulee vastaan. Materialisteja sen sijaan riittää ja niitä kelle pitää olla uutta kaiken

Olen tuollainen "vähemmistö"nainen ja alapeukuttajista valittajille pitää aina laittaa alapeukku.

Vierailija
364/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies joka etsii uutta suhdetta ja lähipiiri ja tuttavapiiri on sellainen ettei sieltä tahdo löytyä joten katsonut tinderistä ja badoosta. Huonoa on menestys ollut. Iso noista naisista kenen kans olen matchannut  ei ole vastannut mitään tai todella tylsästi eikä ole osannut keskustella ja tutustua. Tähän varmaan joku heittää sen että olen huono puhumaan mutta kyllä noita naisia ja parisuhteita on elämässä ollut ja vasta pitkä parisuhde päättyi. En kuitenkaan ajatellut että näin kankeita naisia olis tinderissä näin paljon ja miksi tykkäillä jos ei osaa ja halua keskustella. Hankalampi löytää suhdetta ilman sitä tuttavapiiriä

-31 vuotta

Huoh.. Submissiivinen nainen antaa miehen pitää ohjia. Dom uskaltaa yhtyä reippaasti keskusteluun ja on selvästi aktiivisempi osapuoli. Tilastollisesti miehet suosii sub naisia. Se ettet kykene sulautumaan subin hakemaan dom/master rooliin johtuu sinusta. Jälleen kerran tarkastelkaa sitä omaa naismakuanne.

Vierailija
365/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein kaikki naiset osaavat niin halutessaan keskustella tekstimuodossa aika hyvinkin. Ongelmasi on se että he eivät halua keskustella sinun kanssasi.

Olet ns. väliinputoaja: olet ullonäöltäsi sitä tasoa että naiset saattavat heikolla hetkellä mätsätä kanssasi. Mutta et ole riittävän hyvännäköinen, että pärjäisit kisassa näiden naisten paremmnan näköisille mätseille. Tämä johtaa siihen että viesteihisi ei vastata, tai niihin vastataan yksittäisillä sanoilla tai hymiöillä.

Kyllä. Isommassa kaupungissa tätä voi testata esimerkiksi vaihtamalla ammattiaan "vähän kiinnostavampaan". Ihmeesti alkaa keskustelunhaluisia ja aktiivisia naisia löytyä.

Vierailija
366/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies joka etsii uutta suhdetta ja lähipiiri ja tuttavapiiri on sellainen ettei sieltä tahdo löytyä joten katsonut tinderistä ja badoosta. Huonoa on menestys ollut. Iso noista naisista kenen kans olen matchannut  ei ole vastannut mitään tai todella tylsästi eikä ole osannut keskustella ja tutustua. Tähän varmaan joku heittää sen että olen huono puhumaan mutta kyllä noita naisia ja parisuhteita on elämässä ollut ja vasta pitkä parisuhde päättyi. En kuitenkaan ajatellut että näin kankeita naisia olis tinderissä näin paljon ja miksi tykkäillä jos ei osaa ja halua keskustella. Hankalampi löytää suhdetta ilman sitä tuttavapiiriä

-31 vuotta

Huoh.. Submissiivinen nainen antaa miehen pitää ohjia. Dom uskaltaa yhtyä reippaasti keskusteluun ja on selvästi aktiivisempi osapuoli. Tilastollisesti miehet suosii sub naisia. Se ettet kykene sulautumaan subin hakemaan dom/master rooliin johtuu sinusta. Jälleen kerran tarkastelkaa sitä omaa naismakuanne.

Näetkö tosiaan että teidän bdsm fetissi ihmisten kannattaa alkaa neuvoa "normaaleja" ihmisiä siitä miten Tinderissä viestitellään?

Vierailija
367/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-31 vuotta

Voi vtu. Kuinka nuori olet tai tietämätön asioista.

Se onko Dom vai Sub ei ole mitään tekemistä sen kanssa lähestyykö ihmisiä tai miten sosiaalinen on.

Vierailija
368/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaakseni dom/master aihepiirin parissa. Kerta iso osa täällä käyvistä miehistä haaveilee fiftari elämääntyylistä johon kuuluu vahvasti sub-dom asetelma. Jotta voit ryhtyä masteriksi pitää ensinnäkin oman pääkopan olla kunnossa. Masterina oleminen ei tarkoita ovesta vyöryvää katujyrää. Subille annetaan parisuhteessa yhtälainen vapaus ilmaista itseään. Moni mies olettaa tällaisen suhteen kulkevan yhteen suuntaan. Ai niin, dominoiva hetero koittaa järkätä elämänsä siihen pisteeseen voidakseen ylpeydellä kutsua itseänsä master nimellä. Työttömästä lapatossusta et saa dom/masteria.

Vierailija
369/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-31 vuotta

Se onko Dom vai Sub ei ole mitään tekemistä sen kanssa lähestyykö ihmisiä tai miten sosiaalinen on.

On! Jos oot niitä miehiä joille naiselliset piirteet ovat tärkeitä etkä kuitenkaan kykene ottamaan ohjia vika on vaan ja ainoastaan sinussa.

Vierailija
370/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-31 vuotta

Näetkö tosiaan että teidän bdsm fetissi ihmisten kannattaa alkaa neuvoa "normaaleja" ihmisiä siitä miten Tinderissä viestitellään?

Oota venaa.. Haetaan kotona viihtyvää naisellista naista äidillisillä piirteillä. Ite on bottom energialla varustettu lapanen. Mikä voisikaan mennä vikaan?

Vierailija
371/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaakseni dom/master aihepiirin parissa. Kerta iso osa täällä käyvistä miehistä haaveilee fiftari elämääntyylistä johon kuuluu vahvasti sub-dom asetelma. Jotta voit ryhtyä masteriksi pitää ensinnäkin oman pääkopan olla kunnossa. Masterina oleminen ei tarkoita ovesta vyöryvää katujyrää. Subille annetaan parisuhteessa yhtälainen vapaus ilmaista itseään. Moni mies olettaa tällaisen suhteen kulkevan yhteen suuntaan. Ai niin, dominoiva hetero koittaa järkätä elämänsä siihen pisteeseen voidakseen ylpeydellä kutsua itseänsä master nimellä. Työttömästä lapatossusta et saa dom/masteria.

Nyt sekoitat Dom ja Master termejä. Dom voi olla kuule ihan työtönkin. Dom tarkoittaa, että haluat olla se seksissä kontrolloiva osapuoli ja jota se alistuva, eli sub palvelee. Yleisemmin Dom ja Sub elämäntyylit eivät ulotu sänkypuuhien ulkopuolelle.

Taas Master ja Pet/Slave on niitä, joissa se vaikuttaa koko elämään ja se pet/slave ottaa sen lemmikin/orja aseman, eli tekee niinkuin se Masteri sanoo myös sänkypuuhien ulkopuolella. Ja kyllä työtön voi olla Masterikin.

Mutta mihin yhdyn kanssasi on se, ettei Domina tai Masterina oleminen tarkoita sitä, että jyrää toisen mielipiteet eikä tarvitse välittää sen toisen haluista ja voi vaan ajatella omia haluja, PAITSI jos on yhdessä näin sovittu.

Vierailija
372/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-31 vuotta

On! Jos oot niitä miehiä joille naiselliset piirteet ovat tärkeitä etkä kuitenkaan kykene ottamaan ohjia vika on vaan ja ainoastaan sinussa.

Voi miten tietämätön olet näistä asioista. Ihan oikeasti älä levitä tälläistä väärää tietoa ympäriinsä, saa sinut näyttämään vain typerältä.

Maskuliinisuudella ja feminiinisyydellä ei ole mitään tekemistä dominoivan ja alistuvan kanssa. Dominoiva henkilö voi olla feminiininen ja alistuva voi olla maskuliininen.

Vierailija
373/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-31 vuotta

Höpö höpö. Tämmöisellä dom/sub-asettelulla ei ole mitään tekemistä tavallisten parisuhteiden tai miehisten ja naisellisten piirteiden kanssa. Ei parisuhteissa ole mitään hierarkisia johtaja ja johdettava-asetelmia, vaan ihmisiä joilla on eriliset roolit, vastuut ja vahvuudet.

Vierailija
374/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset"

Mitenniin "ennen". Hah hah, LOL :D

Vierailija
375/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te naiset tiedä mitään yksinäisyydestä. Te naiset suljette pois suuremman osan miehistä parinmuodostuksessa kuin miehet. Teille naisille aivan tavallinen mies on pelkkää ilmaa. Te ette tiedä miltä tuntuu olla täysin suljettu pois toisen sukupuolen toimesta.

entäpä jos ette saisi yhtään, siis yhtään vastausta yhdeltäkään vastakkaiselta sukupuolen edustajalta... ette te tiedä miltä tuntuu olla yksin

Nostan tämän vielä näkyville. Te naiset ette tiedä mitään yksinäisyydestä.

Hyvin aina näkee vaan sen miten naiset alapeukuttaneet urakalla kun puhutaan tähän tyyliin asiasta mutta ei tule mitään vastalausetta ja perustelua miksi näin ei olisi. Lapsellista....  Maailmassa on myös aina ollut enemmän yksinäisiä miehiä kuin naisia ja se on faktaa eikä liity mielipiteisiin. Mitenhän nämä naiset jotka ajattelee " miähän en alotteita tee koska olen niin ylpeä " tuumaisi kun  tuntisi ja huomaisi sen miten miehenä teet profiilin treffisivulle ja et saa yhtään viestiä. Vasta sitten kun alat toden teolla aktiivisesti laittaa viestiä ja alotteita saat ehkä jotain vastauksia. Niin kauan kun alotteita et tee niin yksin saat olla.  Jos markkina-arvo olis eerilainen niin täällä helvetisti enemmän yksinäisiä naisia ja se näkyis globaalisti. Se taas todistaisi että asiat on erilailla. Perustelkaapa tämä ??

Tämä on totta. Naisilta puuttuu rajusti empatiakykyä liittyen miehenä olemiseen. Totta kai puuttuu, koska eiväthän he osaa asettua sellaisen miehen asemaan, joka ei ole koskaan elämänsä aikana saanut yhtään positiivista signaalia oikeastaan keneltäkään. Ei yhtään kehua, ei yhtään aloitetta, ei mitään. Ja omatkin vähät aloitteet mitä uskaltaa tehdä, torpataan mitä mielikuvituksellisimmilla lausahduksilla. Naisissa tuollaisia on häviävän vähän, miehissä huomattavan paljon enemmän. Ja ei, se ei ole suoraan naisten vika, mutta empatiakykyä kannattaisi harjoittaa. 

Mä koen mun kaveri tulleen hyväksikäytetyksi. Ennen tota miestä hällä oli välittäviä ystäviä, työ, harkinnassa siirtyä yliopistoon. Yksinkertaisesti maailma auki. Sanoin suhteen alussa etten jatkaisi vaan keskittyisin vaalimaan olemassaolevaa hyvää. Jokin vain vetosi. Ilmeisesti sääli. Totta puhuen eihän tuollanen saa hirveesti huomiota. Perus duunari joita löytyy kymmenen tusinassa. Tämän päivän narisija ei suostu käsittämään parisuhteen olevan kaksisuuntainen katu. Varmasti jos joku teistäkin saisi naisen ottaisitte ilon irti.

Mistä teistä? Minä olen kyllä itse ihan parisuhteessa, kerroin vaan siitä mitä näen ja olen itsekin aikoinaan kokenut ja tuntenut. Vähissä olivat oikeastaan mitkään positiiviset signaalit tytöiltä ja naisilta minua kohtaan lapsuudessa ja nuoruudessa. Tuollainen luonnollisesti vaikuttaa itsevarmuuteen ja sitä myötä käytökseen.

Miksi naisen pitäisi irrota helpolla? Joka viikko kuulee vinguntaa ettei naisia kiinnosta hajuton ja mauton mies.

Miksi koet olevasi palkinto, jota miesten pitää tavoitella? Mikä tekee sinusta niin arvokkaan miehiin verrattuna? 

Olen eri, mutta jos kymmenen miestä kilpailee minusta, enkö minä ole silloin juurikin palkinto ja siten myös se arvokkaampi?

Kyllä, naisten ylimielinen asenne on miesten vika ja tuohon pitäisikin saada muutos, mutta valitettavasti liian moni mies on tyhmä ja palvoo naisia.

Sittenhän esim sinä voit sen tässä ja nyt lopettaa. Poistu, äläkä enää ikknä lähesty naisia missään.

Miksi minun pitäisi sinua totella? Voin minä lähestyä naista ja olla sellaisen kanssa parisuhteessakin, mutta en minä ketään nosta toisten yläpuolelle vain sukupuolensa takia. Tuollainen käytös se ongelma on. Kunnioitus pitää ansaita ja harvalta naiselta se nykypäivänä onnistuu. 

Vierailija
376/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäältä naisten mukaan miehillä on Tinderissä "ties kuinka monta naista kierrossa", mutta Tinderin tilastojen mukaan 80% käyttäjistä on miehiä. Eli miten tämä naisten hokema voisi edes tilastollisesti olla mahdollista? Vai tarkoitetaanko 'miehillä' tuttuun tyyliin niitä mallinkasvoisia lihaskimppuja...?

Vierailija
377/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pilannut samalla tavalla myös naiset, jopa sata kiloiset keijukaiset luulevat saavansa kenet tahansa koska matcheja löytyy enemmän kuin tuntevat ihmisiä. Vähänkään ulkoisesti kauniimpi taas tottuu siihen että matchaa jokaisen kanssa, joista sitten parhaalle 0,01% jaksavat edes vastata viesteihin.

Yli tarjonta panomiehiä, mutta suhdetta etsivä jää ilman koska ei haluta tyytyä sellaiseen joka suhdetta oikeasti haluaisi. Iänikuinen naisten ongelma "haluaa sellaisen ketä ei voi saada", eli etsitään olematonta satu prinssiä ja hylätään sellaiset jotka voisivat olla aidosti kiinnostuneita suhteeseen kanssasi. Koskaan ei voi "tyytyä siihen hyvään mitä voi saada".

Niin. Siinä lienee naisten ja miesten ero. En voisi ikinä tyytyä johonkuhun siksi, että HÄN haluaisi suhteen kanssani. Sen kuuluisan kipinän puuttumisen vuoksi se olisi täysin mahdotonta. Suorastaan oksettava ajatus. Ette kai te miehetkään nyt ihan kenen kanssa tahansa seurustele?!?

Ei. Mutta "kipinä" muodostuu nykyään naisille vaikeammin. Vaatimuslista on paljon pidempi kun avarakatseisuus on vähentynyt.

Jep, naisten oikeuksien myötä korostunut oikeus vapaaseen tahtoon pilasi miesten markkinat :(

Ensimmäinen viesti on reilun seitsemän vuoden takaa. Siinäkö ajassa miehet ehtivät pilaamaan markkinansa? Onko minkään muun noin vanhan tuotteen arvo romahtanut noin paljoa noin lyhyessä ajassa?

Eli onko tilanne oikeasti muuttunut? Naisetko löytävät nykyään helposti miehiä vakavaan suhteeseen Tinderistä? Kaikki muut artikkelit yms. väittävät toista.

Sekin on tutkimuksilla todistettu että osalla miehistä käy Tinderissä hyvä flaksi. Heille tuo on hyvä paikka saada seksiseuraa.

Ja nyt taas se Tinder yhtäkkiä ei olekaan naisten karkkikauppa ja kuka tahansa nainen ei saakaan seuraa halutessaan.

Seitsemässä vuodessa suomalaisten pariutuminen ei ole tilastollisesti juurikaan muuttunut, vaan edelleen n. 80 % niin pariutumisikäisistä miehistä kuin naisistakin elää parisuhteessa.

Olen vilpittömästi kiinnostunut, haluaisin nimittäin perehtyä suomalaisten pariutumiseen liittyviin tilastoihin tarkemmin, mutta tietoa on vaikea löytää.

Jenkeissähän tuollainen tilasto oli sikäli mielenkiintoinen, että huomattavasti useampi nainen kuin mies nuorten aikuisten ikäryhmästä ilmoitti olevansa parisuhteessa. Siis ero oli niin huomattava, että tuo ei selity millään lesbopareilla. Taisikin olla niin, että monet naisista vain kuvittelivat olevansa jonkun kunnon pelimiehen kanssa suhteessa, mutta pelimies ei ollut asiasta samaa mieltä. 

Vierailija
378/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sarkasmi on myös yhteydessä älykkyyteen ja tunneälyyn

Ei ole. Aiheuttaa myötähäpeää kun jotkut "fluent in sarcasm" -tyypit pitävät sitä älykkyyden merkkinä.

Vierailija
379/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissähän tuollainen tilasto oli sikäli mielenkiintoinen, että huomattavasti useampi nainen kuin mies nuorten aikuisten ikäryhmästä ilmoitti olevansa parisuhteessa. Siis ero oli niin huomattava, että tuo ei selity millään lesbopareilla. Taisikin olla niin, että monet naisista vain kuvittelivat olevansa jonkun kunnon pelimiehen kanssa suhteessa, mutta pelimies ei ollut asiasta samaa mieltä. 

Muistan tuon tutkimuksen ja ihan valetta tuo selittämäsi juttu on.

Se todennäköisyys miksi nuoret naiset tässä tutkimusryhmässä seurusteli enemmän johtuu ihan siitä, että tutkimusryhmä oli todella pieni, eikä siinä ollut lainkaan otettu huomioon esimerkiksi kaukosuhteissa olevia nuoria. Ja sehän oli nimenomaan NUORISTA oleva tutkimus. Jos otat tutkimusryhmän nuorista ja siinä on 20 naista ja 20 miestä ja niistä naisista 18 on parisuhteessa ja miehistä vain 5, niin ei se tarkoita ettäkö niistä 18 naisista suhteissa olisi joidenkin pelimiehien kanssa.

Vierailija
380/635 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin myös todeta että tinder on pilannut naiset.

Kumpa tuota hemmetin sovellusta tai muitakaan vastaavia ei olisi koskaan tullut.