Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tutista

12.02.2006 |

Onko olemassa tutteja jotka ovat hieman kuin nänni? En ole löytänyt

muunlaisia tutteja kuin " lituskoja" , ei siis sellaisia kuin tuttipullossa käytettiin sairaalassa kun annettiin lisämaitoa. Poikani ei suostu syömään kyseisenlaista " lituskaa" tuttia. Pulloa olen kokeillut ja sitä juo kun tuttiosa on " pitkulainen" .

Saikohan tästä mitään selvää. Mutta onko siis olemassa muunlaisia kuin yhdenmallisia tutteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esite väittää että olisi eniten nännin muotoinen. Tiiä häntä. Meiän pojan makuun liian kova.

Vierailija
2/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suora näyttää olevan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimivat hyvin NUK-tutit, joiden esite ainakin kehuu niiden muistuttavan naisen nänniä imetyksen aikana. Niistä löytyy sekä tuttipullon tutteja että huvituttien tutteja.

Ainakin minun nännejäni ne muistttavat, sillä huvituteista NUKit ovat ainoita, jotka pysyvät pienokaisemme suussa. :-)

Kreatiivi

Vierailija
4/5 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän Aventin silikonitutteja mahtais löytää? Kaupoissa en ole törmännyt kuin " lituskoihin" tuuteihin

Vierailija
5/5 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä poika tottunut ikänsä (5kk) syömään tollasesta pitkulaisesta pyöreästä tutista, anatomisesti muotoillut ei kelpaa enää ollenkaan... tuli sitten ongelma että mistä löytäsin pyöreän vellitutin... enkä sitten lopulta löytänyt,vaan tein itse suurentamalla maitotutin reikää. No joo, menee vähän asian sivusta jo...

Siis... varmaan ihan jostain lastentarvikkeita myyvästä liikkeestä kannattaa etsiä Aventin tutteja, missään lähikaupassa niitä ei meilläkään päin löydy.