Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä voin tehdä, turkiskuoriaismyrkytys taloyhtiössä

Vierailija

Minulle tuli pari viikkoa sitten lappu että silloin ja silloin tehdään (kaksi kertaa kuukauden välein) turkiskuoriaismyrkytys koko taloyhtiössä. Silloin ei saa olla viiteen tuntiin lemmikkejä asunnossa. Omistan kissa ja koiran ja käyn päivisin töissä. Ketään sukulaisia tai tuttuja ei asu täällä kun en ole Helsingissä niin kauaa vielä asunut. Pitääkö mun maksaa omasta pussista kalliit eläinten päivähoitopalvelut tämän takia?

Kommentit (13)

Vierailija

Hyvä että jossain talossa toimitaan kuten pitääkin ja myrkytetään kerralla kaikki asunnot! Melko varmasti joudut itse hoitopaikan maksamaan, mutta eipä ainakaan siirry tuholaiset asuntoosi kun koko talo on myrkytetty.

Vierailija

Tuttavalla oli juuri sama tilanne. Hän ei päästänyt ketään asuntoon. Ei siitä mitään sakkoja tule. Toisaalta vaikka sinä toimisit samoin, voi olla, että myrkyt vaikuttavat jonkin verran sinunkin huoneistoon. En itse riskeeraisi lemmikkejäni.

Ei niistä ötököistä välttämättä pääse eroon koskaan. Myrkytyksen teho saattaa kestää vain hetken.

Vierailija

K

Vierailija kirjoitti:
Tuttavalla oli juuri sama tilanne. Hän ei päästänyt ketään asuntoon. Ei siitä mitään sakkoja tule. Toisaalta vaikka sinä toimisit samoin, voi olla, että myrkyt vaikuttavat jonkin verran sinunkin huoneistoon. En itse riskeeraisi lemmikkejäni.

Ei niistä ötököistä välttämättä pääse eroon koskaan. Myrkytyksen teho saattaa kestää vain hetken.

Oven takana oli ollut tänään vihaisia myrkyttäjiä ja ne oli sanoneet poikaystävälleni ovella että mut otetaan taloyhtiön kokouksessa puheeksi :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saisi maksaa koko kierroksen jos tarvitaan useampia myrkytyskertoja kun hommaa ei saa tehtyä kunnolla.

Taloyhtiö voinee harkita asunnon ottoa hallintaansa...

Vierailija

6: Hassuja uhkailijoita. Myrkyttäjät ovat jostain firmasta, eikä heillä ole mitään tekemistä taloyhtiön kokouksen kanssa. Sitä paitsi jos joku haluaa sinusta juoruta, niin he juoruavat vaikka siitä, että käytät vaaleanpunaisia roskapusseja.

4

Vierailija

Kaikki taloyhtiöt eivät tarjoa koko taloyhtiön myrkytystä.  Olet onnekas tässä suhteessa.  Eläimet ovatkin sitten ongelmallisempi juttu. 

Saattaa olla, että myöhemmin saat taloyhtiöltä vielä suuremman laskun.  Niitä viheliäisiä toukkia/kuoriaisia ei koskaan saada kokonaan hävitettyä.  Toukat tekee tuhoa vaatteillesi, huonekaluillesi.  Sinä tarjoat niille täyshoidon. Kun kieltäydyt myrkytyksestä, niin saat niistä todennäköisesti ikuisen vuokralaisen. Osa niistä siirtyy mukanasi seuraaviin tuleviin koteihin.                     

Vierailija

No huoh, se ei maksa paskaakaan se hoito niille elukoille, kun verrataan miten ison työn taloyhtiö on tekemässä ilmaiseksi sulle!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat