Liekkö raskaana

Seuraa 
Liittynyt10.12.2015

Onko muita joilla ollut alapään särkyä vasemman munasarjan kohdalla, kipuilee vasempaan häpyluuhun? Siis tämä ehkä suurin syy miksi epäilen olevani raskaana ja menkat on myöhässä pari päivää, ei ole ihan säännölliset ollut lähiaikoina. Outoja tunteita muutenkin ollut alavatsan vasemmalla puolen..ei siis koskaan ennen mitään tällaista ollut. Testiin ajattelin ainakin ensiviikkoon odottaa vielä.

Sivut

Kommentit (33)

Nasu
Seuraa 
Liittynyt10.12.2015

Mua huvittaa täälä nämä keskenkasvuset teinit jotka tulee aukoon päätä, eivätkä vois asiallisesti keskustella. Eipä kyllä hitusenkaan ole klamydian oireita :D. Kannattaa varmaan perehtyä tarkemmin klamydiaan. Kokeneena sen voin sanoa..

Vierailija

Nasu kirjoitti:
Mua huvittaa täälä nämä keskenkasvuset teinit jotka tulee aukoon päätä, eivätkä vois asiallisesti keskustella. Eipä kyllä hitusenkaan ole klamydian oireita :D. Kannattaa varmaan perehtyä tarkemmin klamydiaan. Kokeneena sen voin sanoa..

Kokemukset klamydiasta kertookin silkasta kypsyydestä ja sillä kannattaakin kerskua:D Joo joo sait sen tietämättäsi parisuhteessa, jossa. blaa blaa...

Raskauden oireisiin ei kuulu kivut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohdun ulkoselta kuulostaa

Paskat se vielä noin varhaisessa vaiheessa on mikään kohdun ulkoinen tai tunnu. Mulla oli ihan samanlaista kipua ja olin varma et mun toinen munasarja pamahtaa pian, mutta kipu hellitti - ja myöhemmin plussasin. Tee vain se testi pian? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nasu kirjoitti:

Kokemukset klamydiasta kertookin silkasta kypsyydestä ja sillä kannattaakin kerskua:D Joo joo sait sen tietämättäsi parisuhteessa, jossa. blaa blaa...

Raskauden oireisiin ei kuulu kivut.

Kahvit näppäimistöllä.. 

Tällaisen laukominen kertookin kypsyydestä ja tietojen tasosta! :D 

Nasu
Seuraa 
Liittynyt10.12.2015

Haha. Ihan tiedoksi, että kuka vaan voi parisuuhteessa saada klamydian. Se ei ole millään tapaa harvinainen tai kerro kypsyydestä mitään..:D sitähän ei koskaan voi tietää minkälaisen tautiveikon kanssa se kumppani on ennen puuhaillut. Niin ja millä tapaa eivät kuuluisi kivut raskauteen? :D eikö niitä kuukautis KIPUJA ole monesti ennen raskautta. Ja vihlonta, mikä on raskaudessa yleistä on myös kipua..:D

Vierailija

Nasu kirjoitti:
Haha. Ihan tiedoksi, että kuka vaan voi parisuuhteessa saada klamydian. Se ei ole millään tapaa harvinainen tai kerro kypsyydestä mitään..:D sitähän ei koskaan voi tietää minkälaisen tautiveikon kanssa se kumppani on ennen puuhaillut. Niin ja millä tapaa eivät kuuluisi kivut raskauteen? :D eikö niitä kuukautis KIPUJA ole monesti ennen raskautta. Ja vihlonta, mikä on raskaudessa yleistä on myös kipua..:D

Suhteen alussa tulisi käydä tautitesteissä, mutta en usko Ap:n käyneen. Tällaisen ketjun avaaminen keskustelupalstalle kertoo ihmisestä sen, ettei järki paljon päätä pakota. Klamydia on myös hyvin yleinen, joten saattaa hyvinkin olla Ap:n oireiden taustalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat