Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestät mennä lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan?

Vierailija

Sehän tarkoittaa sitä, ettei omaa tai parisuhdeaikaa ole olenkaan! Itse en kestä, joskus olen vain niin väsynyt että on pakko, sen jälkeen olen sitten seuraavana päivänä entistä ahdistuneempi kun jäin ilman illan vapaa-aikaa.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

No väsymys vai oma aika. Joka ilta valittava kumpi painaa vaakakupissa eniten. Ei mua kyllä ikinä seuraavana päivänä ahdista että tuli mentyä ajoissa nukkumaan, päinvastoin. Monesti kaduttaa kun en mennyt ajoissa nukkumaan.

Vierailija

Tsemppiä sinulle ap, kokemuksesta voin sanoa että kyllä se jossakin vaiheessa sitten helpottaa kun lapset kasvavat vähän isommiksi.

Vierailija

Huonosti. En saa itse lapsia nukkumaan, vaan siitä vastaa mies. Miestä ei ilmeisesti parisuhdeaika kiinnosta, kun valvottaa lapsia 23:een.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinulle ap, kokemuksesta voin sanoa että kyllä se jossakin vaiheessa sitten helpottaa kun lapset kasvavat vähän isommiksi.

Joo... Sitten ne teinit valvoo yömyöhään, pelavat pleikkaa tai tietokonetta ja syövät (kovaäänisesti) vielä puolenyön jälkeen, kun on aina nälkä. No, et ainakaan mene nukkumaan yhtä aikaa heidän kanssaan, vaan jo paljon aiemmin.

Vierailija

En saakkaan. Tämän takia lapset menee meillä kahdeksalta nukkuun. Saa vähän omaa aikaa ja pääsee ajoissa nukkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vapaa-aika vaan ottaa jostain muusta kuin yöunista. Hyödyllisin asia mitä yleverolla saa on pikkukakkonen.

Lapsi on niin pieni, ettei sitä voi jättää yksin katsomaan televisiota, eikä niin pitkään katsoisikaan. Alle 2v. Ap

Vierailija

En mene nukkumaan yhtä aikaa. Jos lapset menevät nukkumaan jostain syystä vaikka vasta puolelta öin, niin minä valvon sitten kahteen tai kolmeen.

Pää pimahtaisi, jos ei yhtään aikaa saisi vain itselleen.

Toki tästä seuraa usein se ongelma, että nuorimmainen ei malttaisi mennä nukkumaan, jos joku on hereillä eli janottaa, pissattaa, on jotain asiaa jne jne.

Vierailija

Kiva tietää, että muillakin on samoja fiiliksiä. Ei olisi muuten edes ongelmaa, mutta kun lapsi saattaa heräillä edelleen yöllä ja aamulla on herättävä töihinkin niin sitä on sitten usein helvetin väsynyt. Ap

Vierailija

Minkälaista teidän elämä on kun kaipaatte omaa ja parisuhdeaikaa? Noita molempia voi vallan hyvin viettää lastenkin ollessa hereillä. Kannattaa opettaa lapset leikkimään. Miehen kanssa kannattaa jutella, vaikka lapset olisikin läsnä, vaikka pussaillakin. Sitten vielä unta aina kun lapsetkin nukkuu, niin mitäs siinä elämässä on kestämistä?

Vierailija

Meillä lapsi 3v. menee aina minun kanssani myöhään nukkumaan samaan aikaan ja ihan siitä syystä, että minä tai mieheni ei takuulla jakseta herätä klo 8, kun aamutorkkuja ollaan koko ikä oltu. Lapsi herättää yleensä klo 10-11 ja se on ihan ok. Mieluummin hyvät yöunet kuin parisuhdeaikaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälaista teidän elämä on kun kaipaatte omaa ja parisuhdeaikaa? Noita molempia voi vallan hyvin viettää lastenkin ollessa hereillä. Kannattaa opettaa lapset leikkimään. Miehen kanssa kannattaa jutella, vaikka lapset olisikin läsnä, vaikka pussaillakin. Sitten vielä unta aina kun lapsetkin nukkuu, niin mitäs siinä elämässä on kestämistä?

??
Eihän kaikista asioista voi todellakaan puhua lasten aikana. Eikä harrastaa seksiä. Ei katsoa aikuisten ohjelmia. Ei oikeasti tehdä mitään omaa ja kivaa! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-aika vaan ottaa jostain muusta kuin yöunista. Hyödyllisin asia mitä yleverolla saa on pikkukakkonen.

Lapsi on niin pieni, ettei sitä voi jättää yksin katsomaan televisiota, eikä niin pitkään katsoisikaan. Alle 2v. Ap

Eikö nuku lainkaan päiväunia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö nuku lainkaan päiväunia?

Kyllä, päiväkodissa. Kun itse olen töissä. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat