Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnistatko treffipalstojen monistajamiehet?

Vierailija

Ärsyttää miehet, jotka lähettävät saman harkitun mutta onton viestin useampaan kertaan ja selvästikin monelle naiselle. Turha odottaa vastausta, jos ei ole henkilökohtaista kiinnostusta. Sitten valitetaan kun naiset ei vastaa. Toinen ärsyttävä tyyppi on se, joka lähettää huhuu-viestejä, jos heille ei vastaa.

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Pitää itse sitten lähettää viestejä, niin saa valita sopivan miehen itse. Naiselta olen saanut kerran peräti Moi viestin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitää itse sitten lähettää viestejä, niin saa valita sopivan miehen itse. Naiselta olen saanut kerran peräti Moi viestin.

Ei se poista mitenkään sitä, että monistajat ärsyttää.

Ap

Vierailija

Kyllä ne voivat kuitenkin tehota ihan hyvin uusiin deittailijoihin. Ensin olet hirveän imarreltu, kun joku on nähnyt vuoksesi niin paljon vaivaa että on kirjoittanut pitkän, huolellisesti kirjoitetun viestin. Myöhemmin saattaa huomata, että kyseessä onkin yksinpuhelu, jonka voisi lähettää (ja lähetetäänkin) kenelle tahansa. Joskus laitetaan alkuun joku lyhyt lause jossa mainitaan nimimerkkisi. Kuten joissakin suoramarkkinointikirjeissä on erikseen painettu "Tervehdys *vastaanottajan etunimi*"

Vierailija

Katsos kun meillä miehillä ei ole varaa valita noilla treffipalstoilla, ei sitten yhtään. Eikä meitä miehiä myöskään lähestytä, joten sekin jää meidän tehtäväksemme. Tästä nyt fiksumpi huomaa suoraan, että ainoa "pelimerkkimme" on lähestyä niin paljon naisia, kuin vain mahdollista, maksimoidaksemme näiden palstojen hyödyn omalta osaltamme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsos kun meillä miehillä ei ole varaa valita noilla treffipalstoilla, ei sitten yhtään. Eikä meitä miehiä myöskään lähestytä, joten sekin jää meidän tehtäväksemme. Tästä nyt fiksumpi huomaa suoraan, että ainoa "pelimerkkimme" on lähestyä niin paljon naisia, kuin vain mahdollista, maksimoidaksemme näiden palstojen hyödyn omalta osaltamme.

Minä ollessani treffipalstoilla lähestyin itse miehiä jos profiili vaikutti hyvältä, ne miesten latteat "moi" ja siihen päälle pahimmillaan häiriköinnit jos ei tuohon "moi"-aloitukseen vastannut eivät niin napanneet :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä ei ole varaa valita. He sitten lähettävät massaviestejä ja niihin vastaavat naiset, joilla ei ole varaa valita. Vakka kantensa löytää.

Miehiä lähestytään kyllä, tiedän sen koska ole itse tehnyt sen kymmeniä kertoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsellä on yksi valmis pohja, mitä muokkaan naisen ilmoituksen perusteella.

Paljon parempi kuin massapostitus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä ei ole varaa valita. He sitten lähettävät massaviestejä ja niihin vastaavat naiset, joilla ei ole varaa valita. Vakka kantensa löytää.

Miehiä lähestytään kyllä, tiedän sen koska ole itse tehnyt sen kymmeniä kertoja.

Joo noinhan sen täytyy olla, että jos sinä lähestyt 20 miestä, niin sen täytyy tarkoittaa sitä, että koko valtaisaa treffipalstojen miesmassaa lähestytään.

Vierailija

200:lle naiselle kun lähettää viestin (oli se sitten kirjoitettu jokaiselle erikseen, tai kopioitu), niin ehkä kaksi vastaa. Toinen niistäkin on rahaa vailla ja toinen 50/50 mahdollisuudella täys kaheli. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä ollessani treffipalstoilla lähestyin itse miehiä jos profiili vaikutti hyvältä, ne miesten latteat "moi" ja siihen päälle pahimmillaan häiriköinnit jos ei tuohon "moi"-aloitukseen vastannut eivät niin napanneet :)

Mitähän ihmettä sinäkin sitten oikein haluat treffipalstaviestin aloitukselta? Kelpaako 20 000€ budjetilla tuotettu lyhytelokuva, jossa mies kertoo itsestään ja tervehtii sinua yksityislentokoneen kabinetin baarimestarin kanssa yhdessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet, jotka lähettävät saman harkitun mutta onton viestin useampaan kertaan ja selvästikin monelle naiselle. Turha odottaa vastausta, jos ei ole henkilökohtaista kiinnostusta. Sitten valitetaan kun naiset ei vastaa. Toinen ärsyttävä tyyppi on se, joka lähettää huhuu-viestejä, jos heille ei vastaa.

Miehenä taas aika harmillista kun hakutoiminnolla etsii ja käy läpi iso nipun profiileja, katsoo että itse suunnilleen mätsää naisen ihannekumppanikriteereihin ja sitten parille kiinnostavimmalle miettii päivän tai pari tosi persoonallista avausviestiä, kirjoittaa erikseen tekstinkäsittelyyn ja hioo viestin ihan viimeisen päälle, lähettää ja mitään vastausta ei kuulu.

Paljon paremmat mahdollisuudet on sillä että lähettelee saman viestin kaikille vähänkään sinnepäin oleville, hyvällä tuurilla joku sentään vastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ainoa "pelimerkkimme" on lähestyä niin paljon naisia, kuin vain mahdollista, maksimoidaksemme näiden palstojen hyödyn omalta osaltamme.

Sittenhän sinulla ei ole mitään valittamista. Lähettelet niitä massapostiviestejäsi tuhannelle naiselle ja joku tarttuu syöttiin. Et ainakaan voi väittää, että viestin kopioiminen olisi kovin rasittavaa touhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo noinhan sen täytyy olla, että jos sinä lähestyt 20 miestä, niin sen täytyy tarkoittaa sitä, että koko valtaisaa treffipalstojen miesmassaa lähestytään.

No en kyllä ota yksin huolekseni lähestyä koko "treffipalstojen miesmassaa" :D Ihan siitäkin syystä että löysin jo sopivan.

En myöskään ollut treffipalstojen ainut nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehenä taas aika harmillista kun hakutoiminnolla etsii ja käy läpi iso nipun profiileja, katsoo että itse suunnilleen mätsää naisen ihannekumppanikriteereihin ja sitten parille kiinnostavimmalle miettii päivän tai pari tosi persoonallista avausviestiä, kirjoittaa erikseen tekstinkäsittelyyn ja hioo viestin ihan viimeisen päälle, lähettää ja mitään vastausta ei kuulu.

Paljon paremmat mahdollisuudet on sillä että lähettelee saman viestin kaikille vähänkään sinnepäin oleville, hyvällä tuurilla joku sentään vastaa.

Minä sain viimeisen päälle hiotun viestin. Tekstiä oli A4-arkin verran. Siis aloitusviestissä. Sosiaaliset taidot ehkä hiukan hukassa? Jokin raja hiomisessakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat