Miksi tällä palstalla puhutaan jatkuvasti negatiiviseen sävyyn aspergereista?

Vierailija

Minua loukkaa tuollainen puhe suunnattomasti. Olen itse saanut aikoinani asperger-diagnoosin ja tehnyt ihan hirveästi töitä sen eteen, että sopeutuisin tähän maailmaan. Minun pitää yrittää aina muita enemmän, tai siltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin hankkinut myös akateemisen koulutuksen ja saavuttanut elämässäni hienoja asioita.
Miksi te pilkkaatte aspergereita? Kuinka monta aspergeria te oikeasti edes tunnette?
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Pieni ja surkea av-mamma huomaa, että onpa yksi ryhmä vielä minuakin heikompi. Siispä minä päähän potkittu uskallan vuorostani potkaista.

Vierailija

Ei nämä mammat edes tiedä mitä asperger tarkoittaa. Heille se on pilkkanimi siinä missä kakkapää tai mutakuonokin. Sivistymättömiä kun ovat.

Vierailija

Yhyy.

Näitä asperger-aloituksia on useita joka päivä. Yleensä niitä tehtailee yksi ja sama ihminen, jolla on jokin fiksaatio aspergerin syndroomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei nämä mammat edes tiedä mitä asperger tarkoittaa. Heille se on pilkkanimi siinä missä kakkapää tai mutakuonokin. Sivistymättömiä kun ovat.

Näin se taitaa olla. Vitun homo = vitun askerper!

Vierailija

Eiköhän siihen negatiiviseen suhtautumiseen tällä palstalla ole ainoastaan yksi syy, se ei johdu ennakkoluuloista ja alkaa H-kirjaimella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siihen negatiiviseen suhtautumiseen tällä palstalla ole ainoastaan yksi syy, se ei johdu ennakkoluuloista ja alkaa H-kirjaimella.

Samalla logiikalla sitten varmaan pilkkaat muitakin ihmisryhmiä  jos olet tavannut yhden epämiellyttävän edustajan tuosta ryhmästä, eikö niin? Kuulostatpa sivistyneeltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aikuiset naiset haukkuu autisteja netissä. Onhan se hienoa.

Itse et tiedä eroa aspergerin ja autistin välillä niin ei kannata paljoa huudella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mene vitun läski possu muualle itkemään! Ei kukaan tule vaihtamaan vaippojasi!!!

Ihan asiattomaksi meni tämäkin ketju!

T. Psykiatri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua loukkaa tuollainen puhe suunnattomasti. Olen itse saanut aikoinani asperger-diagnoosin ja tehnyt ihan hirveästi töitä sen eteen, että sopeutuisin tähän maailmaan. Minun pitää yrittää aina muita enemmän, tai siltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin hankkinut myös akateemisen koulutuksen ja saavuttanut elämässäni hienoja asioita.
Miksi te pilkkaatte aspergereita? Kuinka monta aspergeria te oikeasti edes tunnette?
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.

Olen itse asperger ja akateeminen. Luuletko että tämä ulostulo parantaa mielikuvaa aspergereista?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat