Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla puhutaan jatkuvasti negatiiviseen sävyyn aspergereista?

Vierailija
09.12.2015 |

Minua loukkaa tuollainen puhe suunnattomasti. Olen itse saanut aikoinani asperger-diagnoosin ja tehnyt ihan hirveästi töitä sen eteen, että sopeutuisin tähän maailmaan. Minun pitää yrittää aina muita enemmän, tai siltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin hankkinut myös akateemisen koulutuksen ja saavuttanut elämässäni hienoja asioita.
Miksi te pilkkaatte aspergereita? Kuinka monta aspergeria te oikeasti edes tunnette?
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heelou.

Vierailija
2/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja surkea av-mamma huomaa, että onpa yksi ryhmä vielä minuakin heikompi. Siispä minä päähän potkittu uskallan vuorostani potkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä mammat edes tiedä mitä asperger tarkoittaa. Heille se on pilkkanimi siinä missä kakkapää tai mutakuonokin. Sivistymättömiä kun ovat.

Vierailija
4/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy.

Näitä asperger-aloituksia on useita joka päivä. Yleensä niitä tehtailee yksi ja sama ihminen, jolla on jokin fiksaatio aspergerin syndroomaan.

Vierailija
5/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin monta alapeukkua aloitukseen? Luulin, että tällä palstalla on edes muutama viisas..

Vierailija
6/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset haukkuu autisteja netissä. Onhan se hienoa.

Vierailija
7/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat o poikii, myös av:lla!

T. Filosofi

Vierailija
8/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä mammat edes tiedä mitä asperger tarkoittaa. Heille se on pilkkanimi siinä missä kakkapää tai mutakuonokin. Sivistymättömiä kun ovat.

Näin se taitaa olla. Vitun homo = vitun askerper!

Vierailija
9/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siihen negatiiviseen suhtautumiseen tällä palstalla ole ainoastaan yksi syy, se ei johdu ennakkoluuloista ja alkaa H-kirjaimella.

Vierailija
10/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siihen negatiiviseen suhtautumiseen tällä palstalla ole ainoastaan yksi syy, se ei johdu ennakkoluuloista ja alkaa H-kirjaimella.

Samalla logiikalla sitten varmaan pilkkaat muitakin ihmisryhmiä  jos olet tavannut yhden epämiellyttävän edustajan tuosta ryhmästä, eikö niin? Kuulostatpa sivistyneeltä.

Vierailija
11/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H ei ole tehnyt mitään pahaa! Hänen toimintansa on myös pysynyt aina normaalin rajoissa!

T. Psykiatri

Vierailija
12/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vitun läski possu muualle itkemään! Ei kukaan tule vaihtamaan vaippojasi!!!

Vierailija
13/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et tiedä eroa aspergerin ja autistin välillä niin ei kannata paljoa huudella.

Vierailija
14/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vitun läski possu muualle itkemään! Ei kukaan tule vaihtamaan vaippojasi!!!

Ihan asiattomaksi meni tämäkin ketju!

T. Psykiatri

Vierailija
15/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkaa tuollainen puhe suunnattomasti. Olen itse saanut aikoinani asperger-diagnoosin ja tehnyt ihan hirveästi töitä sen eteen, että sopeutuisin tähän maailmaan. Minun pitää yrittää aina muita enemmän, tai siltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin hankkinut myös akateemisen koulutuksen ja saavuttanut elämässäni hienoja asioita.

Miksi te pilkkaatte aspergereita? Kuinka monta aspergeria te oikeasti edes tunnette?

Olen itse asperger ja akateeminen. Luuletko että tämä ulostulo parantaa mielikuvaa aspergereista?

Vierailija
16/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse et tiedä eroa aspergerin ja autistin välillä niin ei kannata paljoa huudella.

Ei kannata viisastella, jos ei tiedä mistä puhuu. Aspergerin syndrooma kuuluu autismin spektriin.

Vierailija
17/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asperger ja akateeminen. Luuletko että tämä ulostulo parantaa mielikuvaa aspergereista?

En ole asperger enkä ap, mutta mikä aloituksessa sitten mielestäsi antaa huonon kuvan aspergereista?

Vierailija
18/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As on myös autismia.

Vierailija
19/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittelee eräs H, jonka ongelma on ihan jokin muu kuin asperger. Osa mammoista kuitenkin on nyt saanut mielikuvan, että as tarkoittaa juuri tätä muuta.

Vierailija
20/21 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asperger enkä ap, mutta mikä aloituksessa sitten mielestäsi antaa huonon kuvan aspergereista?

Suuttuminen. Aspergereiden ajatellaan muutenkin olevan helposti suuttuvia. Tässä taas yksi vahvistus tälle luulolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän