Löin avarilla miestä ja tämän jälkeen tapahtui mielestäni ainakin jotain outoa.

Vierailija

Olin itse todella järkyttynyt ja mieskin näytti olevan vähintäänkin yllättynyt ja loukkaantunut. Sanoin, että meidän kannattaa varmaan erota. Mies oli aivan eri mieltä asiasta ja suostuin lopulta jäämään hänen luokseen. Samana yönä ( n. tunti tapahtuneen jälkeen) mies sanoi ensimmäisen kerran rakastavansa minua. Tästä on nyt aikaa eikä ole ottanut tapahtunutta puheeksi kertaakaan. Voiko olla unohtanut? Olimme molemmat hyvin kovassa humalassa, hän enemmän. Jonkin ajan kuluttua hän sanoi että jos jatkaa tupakan polttamista saan lyödä häntä turpaan! Siis mitä tämä nyt meinaa? Miksi hän ei edes miettinyt eroamista kun löin häntä? Ja miksi löin, niin oli hyvin vähäpätöinen asia. Minua oli aiemmin tullut yksi mies iskemään ällöllä tavalla ja kun kerroin tästä hän vain nauroi. Mietin onko normaalia käytöstä ja itse kyllä pyysin anteeksi ja olin hyvin pettynyt itseeni. En oikeasti halua enää koskaan satuttaa häntä, ja se lyönti yllätti itsenikin ja myös voimakkuudellaankin. Mietin vaan, onko muille tapahtunut tälläistä ja tuleeko tästä suhteesta mitään kun olen väkivaltainen ja ilmeisesti mies sietää sitä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Outoako?

Ei.

Avasin tämän topikin, koska luin ensin että löit miestä avatarilla ja tulin katsomaan miten roolipelaaminen sotkeekaan parisuhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on masokisti tai sitten ei halua erota,koska ei osaa olla yksin.Oletteko terapiaa harkinneet?

Kun mies ei ota sitä lyöntiä edes puheeksi. Keskusteltiin ehkä viisi minuuttia sen jälkeen ja sitten ihan kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan. Olin lähdössä kotiin ja mies vähän niinkuin esti mua lähtemästä pitämällä olkapäistä kiinni eli ei kuitenkaan kovasti. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi. Toivon että olisi unohtanut. Miten sitten ehdotan mitään terapiaa? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on masokisti tai sitten ei halua erota,koska ei osaa olla yksin.Oletteko terapiaa harkinneet?

Kun mies ei ota sitä lyöntiä edes puheeksi. Keskusteltiin ehkä viisi minuuttia sen jälkeen ja sitten ihan kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan. Olin lähdössä kotiin ja mies vähän niinkuin esti mua lähtemästä pitämällä olkapäistä kiinni eli ei kuitenkaan kovasti. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi. Toivon että olisi unohtanut. Miten sitten ehdotan mitään terapiaa? Ap

aloita vaikka:

Kuule... siitä yhdestä kerrasta kun löin sinua. Olen todella pahoillani, en halua että se toistuu enää ikinä. Kun haen apua, tuethan minua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi kirjainta: w t.

Arvasin, että joku kommentoi tätä näin. No ainakin olemme varakasta wt-porukkaa, niin eipä paljoa hetkauta sun kommenttisi. Oli pakko, koska ainakaan päällepäin wt ei meistä näy. Luonteeltamme voimme sitten vähän ollakin ja se on ihan fine.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

aloita vaikka:

Kuule... siitä yhdestä kerrasta kun löin sinua. Olen todella pahoillani, en halua että se toistuu enää ikinä. Kun haen apua, tuethan minua?

Mies sanoisi, että et sä mitään apua tarvitse, höpsö. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset leikkii...

Jos aloitus olisi "löin avarilla naista" ja vastaisitko lapset leikkii?

Jos tarina jatkuis yhtä lapsellisesti, niin KYLLÄ!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

aloita vaikka:

Mies sanoisi, että et sä mitään apua tarvitse, höpsö. Ap

Älä laita sille sanoja suuhun. Et sä voi tuota keskustelua pääsi sisällä käydä ja keksiä miten se menisi. Sun pitää käydä se ihan oikeasti.

Vierailija

Ou nou mikä tossu .
Varmasti akkakin oli pettynyt , ukkonsa tossumaisuuteen tai ainakin pitäisi !
Kunnon bitch slap:it olisivat olleet paikallaan ja ansaittu , mutta eihän Kalervo saa munapussejaan muijan aamutossun alta pois

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat