Miksi tällä palstalla puhutaan jatkuvasti negatiiviseen sävyyn aspergereista?
Minua loukkaa tuollainen puhe suunnattomasti. Olen itse saanut aikoinani asperger-diagnoosin ja tehnyt ihan hirveästi töitä sen eteen, että sopeutuisin tähän maailmaan. Minun pitää yrittää aina muita enemmän, tai siltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin hankkinut myös akateemisen koulutuksen ja saavuttanut elämässäni hienoja asioita.
Miksi te pilkkaatte aspergereita? Kuinka monta aspergeria te oikeasti edes tunnette?
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.
Kommentit (21)
Pieni ja surkea av-mamma huomaa, että onpa yksi ryhmä vielä minuakin heikompi. Siispä minä päähän potkittu uskallan vuorostani potkaista.
Ei nämä mammat edes tiedä mitä asperger tarkoittaa. Heille se on pilkkanimi siinä missä kakkapää tai mutakuonokin. Sivistymättömiä kun ovat.
Yhyy.
Näitä asperger-aloituksia on useita joka päivä. Yleensä niitä tehtailee yksi ja sama ihminen, jolla on jokin fiksaatio aspergerin syndroomaan.
Miksi noin monta alapeukkua aloitukseen? Luulin, että tällä palstalla on edes muutama viisas..
Aikuiset naiset haukkuu autisteja netissä. Onhan se hienoa.
Pojat o poikii, myös av:lla!
T. Filosofi
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä mammat edes tiedä mitä asperger tarkoittaa. Heille se on pilkkanimi siinä missä kakkapää tai mutakuonokin. Sivistymättömiä kun ovat.
Näin se taitaa olla. Vitun homo = vitun askerper!
Eiköhän siihen negatiiviseen suhtautumiseen tällä palstalla ole ainoastaan yksi syy, se ei johdu ennakkoluuloista ja alkaa H-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siihen negatiiviseen suhtautumiseen tällä palstalla ole ainoastaan yksi syy, se ei johdu ennakkoluuloista ja alkaa H-kirjaimella.
Samalla logiikalla sitten varmaan pilkkaat muitakin ihmisryhmiä jos olet tavannut yhden epämiellyttävän edustajan tuosta ryhmästä, eikö niin? Kuulostatpa sivistyneeltä.
H ei ole tehnyt mitään pahaa! Hänen toimintansa on myös pysynyt aina normaalin rajoissa!
T. Psykiatri
Mene vitun läski possu muualle itkemään! Ei kukaan tule vaihtamaan vaippojasi!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse et tiedä eroa aspergerin ja autistin välillä niin ei kannata paljoa huudella.
Vierailija kirjoitti:
Mene vitun läski possu muualle itkemään! Ei kukaan tule vaihtamaan vaippojasi!!!
Ihan asiattomaksi meni tämäkin ketju!
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Minua loukkaa tuollainen puhe suunnattomasti. Olen itse saanut aikoinani asperger-diagnoosin ja tehnyt ihan hirveästi töitä sen eteen, että sopeutuisin tähän maailmaan. Minun pitää yrittää aina muita enemmän, tai siltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin hankkinut myös akateemisen koulutuksen ja saavuttanut elämässäni hienoja asioita.
Miksi te pilkkaatte aspergereita? Kuinka monta aspergeria te oikeasti edes tunnette?
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.
Olen itse asperger ja akateeminen. Luuletko että tämä ulostulo parantaa mielikuvaa aspergereista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et tiedä eroa aspergerin ja autistin välillä niin ei kannata paljoa huudella.
Ei kannata viisastella, jos ei tiedä mistä puhuu. Aspergerin syndrooma kuuluu autismin spektriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.Olen itse asperger ja akateeminen. Luuletko että tämä ulostulo parantaa mielikuvaa aspergereista?
En ole asperger enkä ap, mutta mikä aloituksessa sitten mielestäsi antaa huonon kuvan aspergereista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
As on myös autismia.
Tänne kirjoittelee eräs H, jonka ongelma on ihan jokin muu kuin asperger. Osa mammoista kuitenkin on nyt saanut mielikuvan, että as tarkoittaa juuri tätä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa, että ihmisiä lokeroidaan tuolla tavalla.Olen itse asperger ja akateeminen. Luuletko että tämä ulostulo parantaa mielikuvaa aspergereista?
En ole asperger enkä ap, mutta mikä aloituksessa sitten mielestäsi antaa huonon kuvan aspergereista?
Suuttuminen. Aspergereiden ajatellaan muutenkin olevan helposti suuttuvia. Tässä taas yksi vahvistus tälle luulolle.
Heelou.