Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppi tulee avaimillaan suoraan sisään

Minttu
09.12.2015 |

Ongelma tulikin jo otsikossa, eli minua nyppii, että anoppi tulee meille sisään vara-avaimella (joka on siis heillä) soittamatta ovikelloa. Aina kyselee kyllä esim. edellisenä päivänä, sopiiko tulla, mutta en silti tykkää siitä, että hän tulee sisään soittamatta kelloa. Miten tästä voisi sanoa, ettei pahastuisi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omilla avaimilla kulkee mun isä. Se nyt johtuu pitkälti siitä, että kukaan muu ei ovikelloon reagoi kuin minä, joten se säästää multa oven avaamisen vaivan, kuitenkin avaisin oven. Joskus silti haluis vaan olla rauhassa kotonaan, isä käy usein, lähes päivittäin, leski kun on. No, oon miettinyt kuitenkin, että ei tätä loputtomiin kestä, isäkin on jo iällä. Voi vielä tulla ikäväkin.

Vierailija
42/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips mulla sama juttu Anoppi tulee tänne Vara avaimen kans ei soita kelloa ja vielä kävelee kengät jalassa Tyttöystävä antaa sen tulla eikä ota avainta hänen äidiltä itsellä meinaa hermot mennä kohta täysin kun ei mitään rauhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuli kerran kylään ja oli järjestellyt mun kaapit, alusvaatteetkin. Samalla löysi mun omakivan väristimen. Ai jumaliste kun keljutti. 

Vierailija
44/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää ihmisten kyvyttömyyttä keskustella asioista ja nämä kokemukset anopeistakin ovat todella outoja. Vuorovaikutustaidot ihan olemattomat molemmilla osapuolilla.

Vierailija
45/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat avaimet pois. Minulla isä käveli aikoinaan minun kämppään omilla avaimilla. Huomasin vasta myöhemmin miten stressaava se aika oli. Ota oikeasti avaimet pois. Tai laita ne johonkin numerolukkokaappiin anoppilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän