Miksi syöminen on niin hankalaa?

Vierailija

Ei saa syödä maitotuotteita, ei saa karpata, pitää karpata, pitää syödä hedelmiä, banaani lihottaa, peruna lihottaa, peruna ei lihota, pitää syödä pähkinöitä, pähkinöissä on paljon kaloreita, pitää syödä kalaa, kalassa on elohopeaa ja tonnikala kuolee kalastuksen takia sukupuuttoon, pitää syödä paljon proteiinia, liika proteiinien saanti sairastuttaa jne. Minä en osaa syödä kohta enää mitään!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Eikä saa syödä lihaakaan. Suomalaiset ahmii liikaa punaista lihaa. Lisää mm. syöpäriskiä. Proteiini-innostuksen vallassa vähennetään hiilareita ja lisätään proteiinia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan on. Suosittelen syömään pettua koko loppuelämän. On toiminut meidän perheessä jo 20 vuotta.

Mitä se pettu mahtaa olla?

Vierailija

Heh, mä olen miettinyt ihan samaa :D Mutta syön sitä mikä maistuu hyvältä, ja niin kauan kun voin henkisesti ja fyysisesti hyvin niin uskon, että ruokavalio on ihan kunnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syöminen ei ole ollenkaan hankalaa, ellei siitä nimenomaan tee hankalaa kuten ap tekee.

Minusta taas ap kyseenalaistaa juuri nuo ohjeet, joita tulee joka tuutista. Näin siis itse ymmärtäisin. Asiantuntijoihinkaan ei voi luottaa, koska on niin ristiriitaista tietoa. Muistatteko, kun oli vedenjuontivillitys? Mallit ja missit mainosti kilpaa, kuinka paljon juovat vettä. Sitten mm. Karita Tykkä vietiin sairaalaan hengenvaarallisessa tilassa, oli saanut vesimyrkytyksen.

Vierailija

Tottakai se on vaikeaa, jos haluaa syödä siten kuin joku "määrää"

Helppoa se on silloin kun itse osaa valita syömisensä luottaen omaan vointiin ja hyvään oloon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikä saa syödä lihaakaan. Suomalaiset ahmii liikaa punaista lihaa. Lisää mm. syöpäriskiä. Proteiini-innostuksen vallassa vähennetään hiilareita ja lisätään proteiinia.

Perustele väitteesi punaisen lihan yhteydestä syöpään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Googleta : punainen liha syöpä. Saat suomenkielistä raporttia tutkimuksista. Englanniksi voit hakea myös, jos et ole ennen kuullut asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ala vegaaniksi. Helppoa

Mä olin ennen vegetaristi, mut vaihdoin, kun hemoglobiini oli liian matala. Raudanpuutos ja ei auttanut lisärauta purkista. Olin myös aina kipeänä ja haavauma suupielissä. Nyt kun syön broileria, kalaa (2-3 kertaa viikossa) ja silloin tällöin nautaa, on parempi olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Googleta : punainen liha syöpä. Saat suomenkielistä raporttia tutkimuksista. Englanniksi voit hakea myös, jos et ole ennen kuullut asiasta.

Jos noiden tutkimusten lukemisen jälkeen olet sitä mieltä, että punainen liha aiheuttaa syöpää, et ole ymmärtänyt lukemaasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala vegaaniksi. Helppoa

Mä olin ennen vegetaristi, mut vaihdoin, kun hemoglobiini oli liian matala. Raudanpuutos ja ei auttanut lisärauta purkista. Olin myös aina kipeänä ja haavauma suupielissä. Nyt kun syön broileria, kalaa (2-3 kertaa viikossa) ja silloin tällöin nautaa, on parempi olo.

Sepä se, kasvisravinnosta ei ihminen saa kaikkea tarvitsemaansa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat