Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittautuvat & pettääkö mies

Vierailija
08.12.2015 |

Naisen elämässä on tiettyjä tilanteita, joiden mukaan tulisi elää. Jos olet yli 35-vuotias, äiti ja/tai varattu, sinun ei kuuluisi tehdä mitään seuraavista: meikkaaminen, tiukat vaatteet, korkokengät, hymyily miehille (muille kuin omalle). Nuo ovat turhia ja omahyväisiä tekoja, jotka tekevät naisesta halvan. Kun nainen on saavuttanut parisuhteen tai lapsia, tai vaihtoehtoisesti joutunut korkeaan ikään, hänen tulisi keskittyä järkeviin asioihin. Farkkujen pukeminen ja kynsien lakkaaminen eivät sovi äidille.
Yrittävätkö nämä pröystäilijänaiset tarkoituksella rikkoa muiden parisuhteita, kun tulevat toisten naisten miehille hymyilemään ja juttelemaan meikeissään? Meillä mies vei yhtä lasta harrastukseen ja katsoi aina koko liikuntatunnin. Tänään menin mukaan ja siellä oli muutaman muunkin lapsen vanhemmat ja kaikki juttelivat ihan tuttavallisina, no miespä jutteli ihan innoissaan laitetulle naiselle kuulumisiaan? Kun nainen poistui hetkeksi, mies kertoi minulle että aina juttelevat yhdessä ja nainen on kuulemma todella mukava, kertoi naisen elämästä lyhyesti, aivan kuin minua kiinnostaisi.
Kotona sanoin miehelle että jos hänellä on järkeä päässä, ymmärtää pysyä keimailijoista erossa ja minä vien tästä lähtien lapsen harrastukseen. Mies suuttui ja puolusteli toista naista, että ei se nainen mitään keimaile ja että olisi varattukin, mutten tiedä mitä uskoisin (helpostihan mies väittää ihastustaan varatuksi, että minä lopettaisin epäilyni). Nyt mies laittaa lapsia nukkumaan ja on minulle vihainen.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuten jo sanoin, siitä vaan viet mieheni, jos hän matkaasi lähtee ;) Hän vaan tykkää sellaisista naisista jotka mielummin ovat luonnollisia, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaan! Vihaa silikooneja, tekoripsiä ja kynsiä jne. Itse meikkasin ennen todella paljon, nykyään vain ripsarin, koska mieheni pitäisi että olen ilman meikkiä. Hän myös pitää siitä että osaan ottaa rennosti ja laittaa verkkarit jalkaan. En myöskään rupea 20cm lumikerroksessa kulkemaan korkkareissa, kuten sinä jumalatar![/quote]

Kuulostaa ihan mun mieheltä,kysyin yhtenä päivänä(av-ketjun innoittamana)mikä on hänen mielestään pahin turn off naisen ulkonäössä.Kuulemma keinotekoisuus,överimeikki ja kaikenmaailman feikkiosat.Hyvä juttu,koska en ole muutenkaan koskaan oppinut meikkaamaan kauniisti :D Ja muutenkin  tykkään pukeutua rennosti.Makuja on monia,ei taida tosiaan ihan kaikki miehet  kuolata yhdentyyppistä naista.

Vierailija
82/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Jokaisen Miehen Kuolaama Jumalatar kyllästyi kertomaan,kuinka ihana hän on? :D

Voi itku teidän kanssa. Kuka on sanonut että minä arki elämässä hehkutan ja kerskun kauneuttani. Kuka väittää ettei minun kohdallani juuri voisi sanoa että vaatimattomuus kaunistaa. En millään lailla arjessa kenellekään ilmaise että olenpa kaunis, en sanattomastikaan viesti semmoista. Se kauneus on minulle osa minua niin kuin mikä tahansa muu asia. Ehkä juuri siksi minun perään katsellaankin. Mutta hei tehän teitte näkemättä minua tämänkin johtopäätöksen, että olen nokka pystyssä kulkeva blondi. Kyllähän minä täällä voin sen kirjoittaa miten ne isukit toimii siellä kentän laidalla;) joskus hyvät naiset se totuus kirpaisee. Pitäkää naiset huolta miehistänne ettei tuhmat harkka äidit vie niitä teiltä tuhmille teille,hih hih;)

Kuten jo sanoin, siitä vaan viet mieheni, jos hän matkaasi lähtee ;) Hän vaan tykkää sellaisista naisista jotka mielummin ovat luonnollisia, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaan! Vihaa silikooneja, tekoripsiä ja kynsiä jne. Itse meikkasin ennen todella paljon, nykyään vain ripsarin, koska mieheni pitäisi että olen ilman meikkiä. Hän myös pitää siitä että osaan ottaa rennosti ja laittaa verkkarit jalkaan. En myöskään rupea 20cm lumikerroksessa kulkemaan korkkareissa, kuten sinä jumalatar!

Niin minäkin inhoan sellaisia naisia kuten kuvailit. Minä käytän vain ripsaria olen ns. Luonnollisesti meikattu. En kulje korkkareissa. Mut hei, ette ymmärtäneet että oikeasti luonnostaan kauniin ei tarvitse paljoakaan meikata kun pohja on valmiiksi kaunis. Kauniit kasvonpiirteet:) kauniit huulet ja silmät.. hyvän mallinen vartalo ja pituus 172cm. Ei mitään silikooneja ja kynsilakkaa vaaleaa käytän joskus, en aina:) läheskään! Hyvät terveet kiiltävät hiukset.. Siinä se. Sellainen kaunis minä olen ja kyllä miesten päät kääntyy;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Jokaisen Miehen Kuolaama Jumalatar kyllästyi kertomaan,kuinka ihana hän on? :D

Voi itku teidän kanssa. Kuka on sanonut että minä arki elämässä hehkutan ja kerskun kauneuttani. Kuka väittää ettei minun kohdallani juuri voisi sanoa että vaatimattomuus kaunistaa. En millään lailla arjessa kenellekään ilmaise että olenpa kaunis, en sanattomastikaan viesti semmoista. Se kauneus on minulle osa minua niin kuin mikä tahansa muu asia. Ehkä juuri siksi minun perään katsellaankin. Mutta hei tehän teitte näkemättä minua tämänkin johtopäätöksen, että olen nokka pystyssä kulkeva blondi. Kyllähän minä täällä voin sen kirjoittaa miten ne isukit toimii siellä kentän laidalla;) joskus hyvät naiset se totuus kirpaisee. Pitäkää naiset huolta miehistänne ettei tuhmat harkka äidit vie niitä teiltä tuhmille teille,hih hih;)

Kuten jo sanoin, siitä vaan viet mieheni, jos hän matkaasi lähtee ;) Hän vaan tykkää sellaisista naisista jotka mielummin ovat luonnollisia, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaan! Vihaa silikooneja, tekoripsiä ja kynsiä jne. Itse meikkasin ennen todella paljon, nykyään vain ripsarin, koska mieheni pitäisi että olen ilman meikkiä. Hän myös pitää siitä että osaan ottaa rennosti ja laittaa verkkarit jalkaan. En myöskään rupea 20cm lumikerroksessa kulkemaan korkkareissa, kuten sinä jumalatar!

Niin minäkin inhoan sellaisia naisia kuten kuvailit. Minä käytän vain ripsaria olen ns. Luonnollisesti meikattu. En kulje korkkareissa. Mut hei, ette ymmärtäneet että oikeasti luonnostaan kauniin ei tarvitse paljoakaan meikata kun pohja on valmiiksi kaunis. Kauniit kasvonpiirteet:) kauniit huulet ja silmät.. hyvän mallinen vartalo ja pituus 172cm. Ei mitään silikooneja ja kynsilakkaa vaaleaa käytän joskus, en aina:) läheskään! Hyvät terveet kiiltävät hiukset.. Siinä se. Sellainen kaunis minä olen ja kyllä miesten päät kääntyy;)

Ja tämän kirjoitti siis se kaunis nainen jonka nimittelitte jumalatar.... Ym.,Ymmärrätte nyt varmaan että puhuin totta siitä mitä sanoin miehistä. Hyvää päivänjatkoa. Enää en tänne kommentoi. Mutta oli pakko käydä sanomassa tämä että jok ikinen tajusi lopultakin mitä ajoin asialla takaa.

Vierailija
84/85 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lankesitte niin moni tähän hölynpölyyn.

Vierailija
85/85 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lankesitte niin moni tähän hölynpölyyn.

No kun ap:n ja Jumalattaren kaltaisia ihmisä on todellisuudessakin,vaikea se on täällä arvioida kuka provoilee ja kuka on oikeasti hmm...omalaatuinen tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi