Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittautuvat & pettääkö mies

Vierailija
08.12.2015 |

Naisen elämässä on tiettyjä tilanteita, joiden mukaan tulisi elää. Jos olet yli 35-vuotias, äiti ja/tai varattu, sinun ei kuuluisi tehdä mitään seuraavista: meikkaaminen, tiukat vaatteet, korkokengät, hymyily miehille (muille kuin omalle). Nuo ovat turhia ja omahyväisiä tekoja, jotka tekevät naisesta halvan. Kun nainen on saavuttanut parisuhteen tai lapsia, tai vaihtoehtoisesti joutunut korkeaan ikään, hänen tulisi keskittyä järkeviin asioihin. Farkkujen pukeminen ja kynsien lakkaaminen eivät sovi äidille.
Yrittävätkö nämä pröystäilijänaiset tarkoituksella rikkoa muiden parisuhteita, kun tulevat toisten naisten miehille hymyilemään ja juttelemaan meikeissään? Meillä mies vei yhtä lasta harrastukseen ja katsoi aina koko liikuntatunnin. Tänään menin mukaan ja siellä oli muutaman muunkin lapsen vanhemmat ja kaikki juttelivat ihan tuttavallisina, no miespä jutteli ihan innoissaan laitetulle naiselle kuulumisiaan? Kun nainen poistui hetkeksi, mies kertoi minulle että aina juttelevat yhdessä ja nainen on kuulemma todella mukava, kertoi naisen elämästä lyhyesti, aivan kuin minua kiinnostaisi.
Kotona sanoin miehelle että jos hänellä on järkeä päässä, ymmärtää pysyä keimailijoista erossa ja minä vien tästä lähtien lapsen harrastukseen. Mies suuttui ja puolusteli toista naista, että ei se nainen mitään keimaile ja että olisi varattukin, mutten tiedä mitä uskoisin (helpostihan mies väittää ihastustaan varatuksi, että minä lopettaisin epäilyni). Nyt mies laittaa lapsia nukkumaan ja on minulle vihainen.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, Jumalatar, jos et saisikaan miestäni (halutessasi) kahville? Katsos kun joillakin on kaunis vaimo JA selkärankaa! Aijjai, olisi kiva nähdä ilmeesi! :D

Vierailija
62/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin, että ap on Porvoosta, mutta toisaalta, kyllähän sitä löytyy oikeastikin noin hulluja akkoja. No, jos mies on yhtään järjissään, niin lähtee kävelemään tuollaisesta liitosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ok. En minä mielelläni miestäni laittaisi kahvittelemaan harkka äidin kanssa. Vaikka luotan itseeni ja tiedä että mieheni jumaloi minua. Siltikin en luota etteikö kukaan kahvittelua ehdottava nainen olisi valmis viemään minulta komeaa miestäni. Näin minä ajattelen.[/quote]

Aika heikoissa kantimisssa suhde,jos mies on noin vain vietävissä.Eikö sillä raukalla ole omaa tahtoa lainkaan? Naiset vain pyörittelee sitä mielensä mukaan? En mäkään varsinaisesti ilahtuisi,jos mies kahvittelisi toisten naisten kanssa,mutta luotan siihen että mies ei lähde kenen tahansa matkaan, luotan mieheeni vaikka en muihin naiisiin luottaisikaan.

Vierailija
64/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin, että ap on Porvoosta, mutta toisaalta, kyllähän sitä löytyy oikeastikin noin hulluja akkoja. No, jos mies on yhtään järjissään, niin lähtee kävelemään tuollaisesta liitosta...

Mä olen aika varma,että ap on Porvoosta,mutta hauskahan hänen aivoituksiaan oli lukea,harmi kun ap katosi ja tuo Tuulipukujumalatar omi ketjun.

Itse en ole huolissani siitä että mies näkee kodin ulkopuolella kauniita,laittautuneita naisia,tiedän hänen tykkäävän enemmän rumista ja luonnollisista.Ainakin fb-kuvissa luonnonkauniiksi ylistetty exä näytti peruukkipäiseltä mopsilta,enkä itsekään mikään ruusu ole.

Vierailija
65/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno provosoiva aloitus. kukin pukeutukoon ja meikatkoon jos haluu ja eläköön sellaista elämää kun haluu

Vierailija
66/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epävarma omasta suhteesta. Minä ainakin laitan ja meikkaan ihan omaksi iloksi. Ei tarvitse näyttää nukkarievulta vaikka onkin naimisissa ja on lapsia. Oma mieskin tykkää kun on laittautunut.

Vierailija
67/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. En minä mielelläni miestäni laittaisi kahvittelemaan harkka äidin kanssa. Vaikka luotan itseeni ja tiedä että mieheni jumaloi minua. Siltikin en luota etteikö kukaan kahvittelua ehdottava nainen olisi valmis viemään minulta komeaa miestäni. Näin minä ajattelen.

Aika heikoissa kantimisssa suhde,jos mies on noin vain vietävissä.Eikö sillä raukalla ole omaa tahtoa lainkaan? Naiset vain pyörittelee sitä mielensä mukaan? En mäkään varsinaisesti ilahtuisi,jos mies kahvittelisi toisten naisten kanssa,mutta luotan siihen että mies ei lähde kenen tahansa matkaan, luotan mieheeni vaikka en muihin naiisiin luottaisikaan.

Niin ei kenen tahansa matkaan, mutta kuka se olisi jonka matkaan lähtisi. Et kuitenkaan ilmaissut ettei miehesi lähtisi kenenkään matkaan. Minä vaan edelleen ihmettelen tätä sotaa mikä syntyi tästä kun rehellisesti puhuin miten ne harkka isit käyttäytyvät. Ja koen sen kiusallisena. Yht äkkiä minusta tulikin paha nainen joka on viemässä kaikkien miehet. Ei muuta sanottavaa kuin että ens kerralla pyydän miehesikin juoksulenkille harkkojen ajaksi. Ehkä sitten olen se mitä minun toivottekin olevan. Tämä on juuri se asia mitä me kauniit saamme kärsiä. Tuomitaan ulkonäön perusteella. Tuomitkaa ne miehenne jos ja kun ne vilkuilee..

Vierailija
68/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytän tiukkoja farkkuja ja meikkaan sopivasti (joka tekee minusta nätimmän), tekeekö se minusta automaattisesti halvan ja hutsahtavan? Mistä olet nuo ajatuksesi repinyt? Oletko ihan kunnossa?

On olemassa tyyli ja muoti. Ne kireät farkut ovat muotia, eivät tyylikkäät.

Kyllä ne on tyylikkät oikeanlaisessa kropassa. Jos joku sadan kilon keiju vetää jalkaansa kireät farkut niin että vyötärö tursuaa, se ei ole tyylikästä.

Periaatteessa näin, mutta oikeasti tyylikäs nainen ei pukeudu niihin siltikään. Nainen, jonka tyyli on yläluokkainen.

https://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/04/kate-middleton-blu…

http://www4.pictures.stylebistro.com/gi/Princess+Madeleine+Sweden+Atten…

Onneksi av-mamma on tyyliltään yläluokkaisempi kuin monarkit.

Vierailija
69/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. En minä mielelläni miestäni laittaisi kahvittelemaan harkka äidin kanssa. Vaikka luotan itseeni ja tiedä että mieheni jumaloi minua. Siltikin en luota etteikö kukaan kahvittelua ehdottava nainen olisi valmis viemään minulta komeaa miestäni. Näin minä ajattelen.

Niin ei kenen tahansa matkaan, mutta kuka se olisi jonka matkaan lähtisi. Et kuitenkaan ilmaissut ettei miehesi lähtisi kenenkään matkaan. Minä vaan edelleen ihmettelen tätä sotaa mikä syntyi tästä kun rehellisesti puhuin miten ne harkka isit käyttäytyvät. Ja koen sen kiusallisena. Yht äkkiä minusta tulikin paha nainen joka on viemässä kaikkien miehet. Ei muuta sanottavaa kuin että ens kerralla pyydän miehesikin juoksulenkille harkkojen ajaksi. Ehkä sitten olen se mitä minun toivottekin olevan. Tämä on juuri se asia mitä me kauniit saamme kärsiä. Tuomitaan ulkonäön perusteella. Tuomitkaa ne miehenne jos ja kun ne vilkuilee..

Nyt se onkin että JOS vilkuilee ;) Mulle sama vaikka lähtis sunkaa maratoonille, tosin toi 30 kg ylipainoa voi tuoda omat haasteensa. En aio miestäni todellakaan väkisin pitää jos jonkun matkaan haluaa lähteä , ai mut hei, ei se Voikkaan kun sä olit ainut kaunis nainen maailmassa! Ja mun miehellä on alkoholi ongelma mikä ei näy päälle päin, eli ole hyvä vaan ;)

Vierailija
70/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytän tiukkoja farkkuja ja meikkaan sopivasti (joka tekee minusta nätimmän), tekeekö se minusta automaattisesti halvan ja hutsahtavan? Mistä olet nuo ajatuksesi repinyt? Oletko ihan kunnossa?

On olemassa tyyli ja muoti. Ne kireät farkut ovat muotia, eivät tyylikkäät.

Kyllä ne on tyylikkät oikeanlaisessa kropassa. Jos joku sadan kilon keiju vetää jalkaansa kireät farkut niin että vyötärö tursuaa, se ei ole tyylikästä.

Periaatteessa näin, mutta oikeasti tyylikäs nainen ei pukeudu niihin siltikään. Nainen, jonka tyyli on yläluokkainen.

https://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/04/kate-middleton-blu…

http://www4.pictures.stylebistro.com/gi/Princess+Madeleine+Sweden+Atten…

Onneksi av-mamma on tyyliltään yläluokkaisempi kuin monarkit.

Mutta tuo on lihava nainen av mammojen mielestä :O

Vierailija
71/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei meikkaus, vaatteet niinkään häiritse, mutta miksi helvetissä varatulle miehelle pitää flirttailla?! Yök! Sitä en tule koskaan ymmärtämään! Jos oma parisuhde voi huonosti, ei sitä tarvitse tulla muidenkin pilaamaan!

Mitä pahaa hyvän maun mukaisessa flirtissä on? Sehän piristää mukavasti päivää. En tarkoita mitään kaksimielisiä rasvaisia vitsejä, vihjailevaa ehdottelua tai tissien/etumuksen avointa tuijottamista, vaan aikuista flirttiä, kanssakäymistä pilke silmäkulmassa. Hyvän maun mukainen flirtti ei ole kutsu parittelemaan, vaan hyvän tuulen jakamista ja levittämistä. Se on hienovarainen, kohtelias viesti siitä, että on havainnut vastapuolen viehättävyyden. Se on mukava lisämauste arkeen. Osa hyvän maun mukaisen flirtin jännitystä on myös se, että se on niin hienovaraista, ettei voi koskaan olla täysin varma, onko kyse sittenkin ystävällisyydestä vai flirtistä. Hienovarainen flirtti saa naisen tuntemaan olonsa naisellisemmaksi ja miehen itsensä miehekkäämmäksi, vaikka seksuaalisuuttaan käytännön tasolla toteuttaisikin vain oman kumppaninsa kanssa. Ihmiselle on luonnollista, että vaikka tärkeintä on, että on oman kumppaninsa silmissä viehättävä, tuntuu silti mukavalta, jos tuntee olonsa yleisemmälläkin tasolla viehättäväksi. On toki sairaalloisen heikkoitsetuntoisia yksilöitä, jotka testaavat viehätysvoimaansa pettämällä, mutta normaali ihminen nauttii paljon hienovaraisemmastakin oman viehätysvoiman huomioinnista.

Joidenkin teinien elämä voi olla dramaattista ja ehdotonta, mustasukkaista kyttäämistä ja kontrollointia, mutta aikuinen, parhaimmillaan vuosikymmeniä kestävä parisuhde ei satunnaisista kujeilevista hymyistä ja tuikkivista katseista kärsi. 

Vierailija
72/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei meikkaus, vaatteet niinkään häiritse, mutta miksi helvetissä varatulle miehelle pitää flirttailla?! Yök! Sitä en tule koskaan ymmärtämään! Jos oma parisuhde voi huonosti, ei sitä tarvitse tulla muidenkin pilaamaan!

Mitä pahaa hyvän maun mukaisessa flirtissä on? Sehän piristää mukavasti päivää. En tarkoita mitään kaksimielisiä rasvaisia vitsejä, vihjailevaa ehdottelua tai tissien/etumuksen avointa tuijottamista, vaan aikuista flirttiä, kanssakäymistä pilke silmäkulmassa. Hyvän maun mukainen flirtti ei ole kutsu parittelemaan, vaan hyvän tuulen jakamista ja levittämistä. Se on hienovarainen, kohtelias viesti siitä, että on havainnut vastapuolen viehättävyyden. Se on mukava lisämauste arkeen. Osa hyvän maun mukaisen flirtin jännitystä on myös se, että se on niin hienovaraista, ettei voi koskaan olla täysin varma, onko kyse sittenkin ystävällisyydestä vai flirtistä. Hienovarainen flirtti saa naisen tuntemaan olonsa naisellisemmaksi ja miehen itsensä miehekkäämmäksi, vaikka seksuaalisuuttaan käytännön tasolla toteuttaisikin vain oman kumppaninsa kanssa. Ihmiselle on luonnollista, että vaikka tärkeintä on, että on oman kumppaninsa silmissä viehättävä, tuntuu silti mukavalta, jos tuntee olonsa yleisemmälläkin tasolla viehättäväksi. On toki sairaalloisen heikkoitsetuntoisia yksilöitä, jotka testaavat viehätysvoimaansa pettämällä, mutta normaali ihminen nauttii paljon hienovaraisemmastakin oman viehätysvoiman huomioinnista.

Joidenkin teinien elämä voi olla dramaattista ja ehdotonta, mustasukkaista kyttäämistä ja kontrollointia, mutta aikuinen, parhaimmillaan vuosikymmeniä kestävä parisuhde ei satunnaisista kujeilevista hymyistä ja tuikkivista katseista kärsi. 

Ilmeisesti olen sitten ainoa joka inhoaa jos mulle yritetään flirttailla tai olla yli-ystävällisiä, tekis mieli antaa köniin tollasille ihmisille! Mun mies on ainoa joka mulle niin saa tehdä ja jos joku muu yrittää, poistun heti paikalta!

Vierailija
73/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen sitten ainoa joka inhoaa jos mulle yritetään flirttailla tai olla yli-ystävällisiä, tekis mieli antaa köniin tollasille ihmisille! Mun mies on ainoa joka mulle niin saa tehdä ja jos joku muu yrittää, poistun heti paikalta!

Miksi? Kysehän on kohteliaisuudesta.

Vierailija
74/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kohteliaisuus se on?! Johtaa pettämiseen monella vai moniko on pettänyt ilman flirttiä? Mua se vaan inhottaa, mä kaipaa mitään hiton huomiota.

Vierailija
75/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin ei kenen tahansa matkaan, mutta kuka se olisi jonka matkaan lähtisi. Et kuitenkaan ilmaissut ettei miehesi lähtisi kenenkään matkaan. "

Anteeeksi,en ymmärtänyt että asia pitää vääntää rautalangasta.Siis olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja suhde on selvinnyt monenlaisista vaikeuksista.Jos mies lähtisikin kahville jonkun puolitutun naisen kanssa,en odota että hän välittömästi vaihtaa minut tähän naiseen.Luotan siihen,että pitkä suhde ja rakkaus minuun painaa hänen vaa'assaan enemmän kuin joku random nainen,olkoon millainen jumalatar hyvänsä.En siis näe syytä olla vainoharhainen.

Ja ei,täällä ei ole "syttynyt sota" ja sinä et "kärsi koska olet kaunis".Täällä ihmiset pitävät joko huvittavina tai ärsyttävinä sitä miten sivukaupalla ylistät oletettua kauneuttasi ja vakuutat että kaikki maailman miehet haluavat juuri sinut.Sinä "kärsit" ärsyttävän itserakkautesi,et suinkaan oletetun kauneutesi takia.Tiedätkö sanonnan "vaatimattomuus kaunistaa"? Katsos ulkoisesti kaunis on vielä kauniimpi,kun ei koko ajan hehkuta omaa kauneuttaan.Voisit ihan itseksessi hykerrellä sitä miten "kaikki miehet vilkuilevat sinua".Sen sijaan ärsytät ihmisiä vaahtoamalla asiasta mammapalstalla.Siksi saat ikäviä vastakommentteja.Pyydä toki mieheni juoksulenkille,hän onkin päässyt lösähtämään viime aikoina,liikunta tekisi hyvää hänelle :)

Vierailija
76/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä flirttailu on enemminkin viesti siitä että toinen on puoleensavetävä,harvemmin sitä flirttaillaan itselle vastenmielisille ihmisille,Joskus ystävän kanssa juttelin flirttailusta varattuna,Minusta sellainen silmäpeli ja läpänheitto on OK,jos se ei johda mihinkään.Ystävä vastasi;"Niin,JOS se ei johda mihinkään"eli onhan se mahdollisuus kuitenkin olemassa.

Itse tykkään flirttailla,mutta ymmärrän niitä jotka eivät tykkää ja jotenkin  myös niitä,jotka tulevat flirttailusta mustasukkaiseksi.Meitä kun  on niin moneen junaan.

Vierailija
77/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Jokaisen Miehen Kuolaama Jumalatar kyllästyi kertomaan,kuinka ihana hän on? :D

Vierailija
78/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Jokaisen Miehen Kuolaama Jumalatar kyllästyi kertomaan,kuinka ihana hän on? :D

Voi itku teidän kanssa. Kuka on sanonut että minä arki elämässä hehkutan ja kerskun kauneuttani. Kuka väittää ettei minun kohdallani juuri voisi sanoa että vaatimattomuus kaunistaa. En millään lailla arjessa kenellekään ilmaise että olenpa kaunis, en sanattomastikaan viesti semmoista. Se kauneus on minulle osa minua niin kuin mikä tahansa muu asia. Ehkä juuri siksi minun perään katsellaankin. Mutta hei tehän teitte näkemättä minua tämänkin johtopäätöksen, että olen nokka pystyssä kulkeva blondi. Kyllähän minä täällä voin sen kirjoittaa miten ne isukit toimii siellä kentän laidalla;) joskus hyvät naiset se totuus kirpaisee. Pitäkää naiset huolta miehistänne ettei tuhmat harkka äidit vie niitä teiltä tuhmille teille,hih hih;)

Vierailija
79/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku teidän kanssa. Kuka on sanonut että minä arki elämässä hehkutan ja kerskun kauneuttani. Kuka väittää ettei minun kohdallani juuri voisi sanoa että vaatimattomuus kaunistaa. En millään lailla arjessa kenellekään ilmaise että olenpa kaunis, en sanattomastikaan viesti semmoista. Se kauneus on minulle osa minua niin kuin mikä tahansa muu asia. Ehkä juuri siksi minun perään katsellaankin. Mutta hei tehän teitte näkemättä minua tämänkin johtopäätöksen, että olen nokka pystyssä kulkeva blondi. Kyllähän minä täällä voin sen kirjoittaa miten ne isukit toimii siellä kentän laidalla;) joskus hyvät naiset se totuus kirpaisee. Pitäkää naiset huolta miehistänne ettei tuhmat harkka äidit vie niitä teiltä tuhmille teille,hih hih;)

Kuten jo sanoin, siitä vaan viet mieheni, jos hän matkaasi lähtee ;) Hän vaan tykkää sellaisista naisista jotka mielummin ovat luonnollisia, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaan! Vihaa silikooneja, tekoripsiä ja kynsiä jne. Itse meikkasin ennen todella paljon, nykyään vain ripsarin, koska mieheni pitäisi että olen ilman meikkiä. Hän myös pitää siitä että osaan ottaa rennosti ja laittaa verkkarit jalkaan. En myöskään rupea 20cm lumikerroksessa kulkemaan korkkareissa, kuten sinä jumalatar!

Vierailija
80/85 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä sellaisen kuvan meille olet antanut,joka ikisessä kommentissa muistat mainita että miehet  vilkuilee ja olisivat valmiita lähtemään sun matkaan,jos vain huolisit.En kyllä suosittele vamppaamaan mun miestä.Se syö ja sotkee hirveästi eikä juurikaan panosta parisuhteeseen,tarkemmin ajatellen,vie se vain!Kerrot vaan missä hengailet vilkuiltavana niin tuon mieheni sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi