Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikku vinkki teille jotka pelkäätte raiskareita ulkona liikkuessa

Vierailija

Vetäkää päällenne kunnon makkarankuori, niin johan siinä ajassa kun raiskari yrittää kuoria sitä päältä pois, ehtii jo pikkuveikkaki lörpähtää.

Omistan sellaisen, on niin tiukka että menee jokunen hetki kun sitä päältäni kuorin. Ja koska se on koko puku niin vessahädän yllättäessä joudun ensin ottamaan paidat pois ja senjälkeen alkaa kuoriminen mikä ei ookkaan ihan kovin helppoa!

Seksin harrastaminen se vasta kivaa onkin: "Hei ootas hetki ku mä käyn riisumassa tämän...hihhih....", miehen veitikka on nukahtanut kun oon ite valmiina..
Eikä muute maksa paljoo.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Oikeastaan aika nerokasta! Laita neppribody, nappitoppi, alkkarit, pitkät alkkarit, lämpöbody, juoksutrikoot, verkkarit...

Siinäpä riisuu, ja aikaa on vaikka puhkoa ne silmät.

Vierailija

Pieni vinkki, vetäkää sitä pataan. Huutakaa, potkikaa, riehukaa hakatkaa, repikää siltä vaikka silmät päästä. Minulla on sen verran massaa, ettei pieni hintelä aavikkoneekeri pääse kovin helpolla retuuttamaan. Turpaan tulee niin helvetisti, että legot kilisee ja pää irtoo, jos ikinä edes uskaltaa yrittää. Niin, itsepuolustukseksi on sallittua!

Av-maman silmitön raivo auttaa aika monessa tilanteessa. Suosittelen.

Vierailija

Niillä on kaikilla puukot, että niillä melko nopeasti riisuu makkarankuoren pois, jos se ei ole viiltosuojattu.

Vierailija

Kuskaa tai paskokaa housuunne, eiköhän se siitä. Ei vaan, kyllä mä pelkään liikkua yksin pimeällä, mutta siis voisihan tuota yrittää. Heittäytyä mahdollisimman kuvottavaksi..

Vierailija

Alkakaa oksentamaan, yrjötkää, paskokaa ja kuskaa, sotkekaa kaikki mitä vaan ympärillä on. Joo, olen samoilla linjoilla n 8:n kanssa.

Vierailija

Minä en aio kuolla tai tulla raiskatuksi tappelematta. Ihan helvetisti saa minulta takasin se, joka yrittääkään..

Oikeasti, jos minä kärsin, myös sekin kärsii. Jos kuolen, en kuole helposti!

Kaikki naiset mukaan tappelemaan vastaan!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pieni vinkki, vetäkää sitä pataan. Huutakaa, potkikaa, riehukaa hakatkaa, repikää siltä vaikka silmät päästä. Minulla on sen verran massaa, ettei pieni hintelä aavikkoneekeri pääse kovin helpolla retuuttamaan. Turpaan tulee niin helvetisti, että legot kilisee ja pää irtoo, jos ikinä edes uskaltaa yrittää. Niin, itsepuolustukseksi on sallittua!

Av-maman silmitön raivo auttaa aika monessa tilanteessa. Suosittelen.

Ei varmaan oltu tarkoitettu hauskaksi, mutta mua nauratti tämä. Hyvä asenne.

Vierailija

Makkarankuoresta pahoinpitelyvinkkeihin.

Jos haluaa rikastua, niin nyt on aika keksiä vuorenvarma raiskauksen estopuku.

Vierailija

Jotenki arveluttaa, ettei niitä puremiset tai raapimiset hetkauta, jos eka on lapsuus hakattu ja sitte käyty vähä sotimassa. Varsinki jos joukolla hyökätään. Mutta joku todella toimiva keino tulisi olla, joka ikisellä naisella, ja tästä varotettaisiin raiskareita. Että jos yrität käydä kiinni, niin naisilla on sitten pamppu tai pippurisumute millä ne saa sua lyödä tai sumuttaa. Vois oppia paremmin. Ja ees väliaikaisratkaisuksi, kunnes on "saatu tämä virtaus haltuun" vai mite se oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat