Nuoren naisen pukeutuminen

Vierailija

Mitä miehet ajattelevat jos nuori nainen pukeutuu valkoiseen ja vaaleanpunaiseen ja muutenkin tyttömäisesti? Ikää 19

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Itse olen 21v ja vietän iltaan vaaleanpunaisessa veluuriasussa... mitä väliä mitä joku ajattelee jos sulle sopii tyttömäiset värit :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen 21v ja vietän iltaan vaaleanpunaisessa veluuriasussa... mitä väliä mitä joku ajattelee jos sulle sopii tyttömäiset värit :)

Haluaisin vain tietää, että onko sellainen pukeutuminen miesten mielestä lapsellista. Ap

Vierailija

Enpä tiedä, kun en ole kysynyt. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä, että vaaleanpunaiseen pukeutumiseen yhdistetään mm. tyttömäisyys, naivius ja että sellaiseen pukeutunutta ihmistä ei oteta tosissaan. Harmittaa, koska vaal.punainen ja pinkki ovat yksiä lempivärejäni. Olen jo kauan tehnyt niin, että käytän vaal.punaista alusvaatteissa ja kotivaatteissa (tällä hetkellä pinkit pikkarit, pinkit housut ja pinkki paita). Koulussa käytän muita värejä. :)

Vierailija

Täällä on ainkain mies, joka pitää sellaista söpönä. Erityisesti, jos pukeudut muutenkin naisellisesti, kuten käytät hameita/mekkoja ja kenkiä, joissa on korkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain tietää, että onko sellainen pukeutuminen miesten mielestä lapsellista. Ap

Haha, se on miesten mielestä söpöä. Kuten joku jo sanoikin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, kun en ole kysynyt. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä, että vaaleanpunaiseen pukeutumiseen yhdistetään mm. tyttömäisyys, naivius ja että sellaiseen pukeutunutta ihmistä ei oteta tosissaan. Harmittaa, koska vaal.punainen ja pinkki ovat yksiä lempivärejäni. Olen jo kauan tehnyt niin, että käytän vaal.punaista alusvaatteissa ja kotivaatteissa (tällä hetkellä pinkit pikkarit, pinkit housut ja pinkki paita). Koulussa käytän muita värejä. :)

Okei, käytän koulussa yhtä pinkkiä villapaitaa, mutta se on malliltaan "aikuismainen". :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet ajattelevat jos nuori nainen pukeutuu valkoiseen ja vaaleanpunaiseen ja muutenkin tyttömäisesti? Ikää 19

Kyllähän sinä tiedät mitä me ajatellaan, olipa vaatetuksen väri mikä tahansa.

mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat