Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren naisen pukeutuminen

Vierailija
08.12.2015 |

Mitä miehet ajattelevat jos nuori nainen pukeutuu valkoiseen ja vaaleanpunaiseen ja muutenkin tyttömäisesti? Ikää 19

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö ;)

Vierailija
2/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21v ja vietän iltaan vaaleanpunaisessa veluuriasussa... mitä väliä mitä joku ajattelee jos sulle sopii tyttömäiset värit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 21v ja vietän iltaan vaaleanpunaisessa veluuriasussa... mitä väliä mitä joku ajattelee jos sulle sopii tyttömäiset värit :)

Haluaisin vain tietää, että onko sellainen pukeutuminen miesten mielestä lapsellista. Ap

Vierailija
4/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, kun en ole kysynyt. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä, että vaaleanpunaiseen pukeutumiseen yhdistetään mm. tyttömäisyys, naivius ja että sellaiseen pukeutunutta ihmistä ei oteta tosissaan. Harmittaa, koska vaal.punainen ja pinkki ovat yksiä lempivärejäni. Olen jo kauan tehnyt niin, että käytän vaal.punaista alusvaatteissa ja kotivaatteissa (tällä hetkellä pinkit pikkarit, pinkit housut ja pinkki paita). Koulussa käytän muita värejä. :)

Vierailija
6/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainkain mies, joka pitää sellaista söpönä. Erityisesti, jos pukeudut muutenkin naisellisesti, kuten käytät hameita/mekkoja ja kenkiä, joissa on korkoa.

Vierailija
7/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Tukka palmikolle myös.

M35

Vierailija
8/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain tietää, että onko sellainen pukeutuminen miesten mielestä lapsellista. Ap

Haha, se on miesten mielestä söpöä. Kuten joku jo sanoikin. 

Vierailija
9/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävää. 

Vierailija
10/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, kun en ole kysynyt. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä, että vaaleanpunaiseen pukeutumiseen yhdistetään mm. tyttömäisyys, naivius ja että sellaiseen pukeutunutta ihmistä ei oteta tosissaan. Harmittaa, koska vaal.punainen ja pinkki ovat yksiä lempivärejäni. Olen jo kauan tehnyt niin, että käytän vaal.punaista alusvaatteissa ja kotivaatteissa (tällä hetkellä pinkit pikkarit, pinkit housut ja pinkki paita). Koulussa käytän muita värejä. :)

Okei, käytän koulussa yhtä pinkkiä villapaitaa, mutta se on malliltaan "aikuismainen". :) 

Vierailija
11/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet ajattelevat jos nuori nainen pukeutuu valkoiseen ja vaaleanpunaiseen ja muutenkin tyttömäisesti? Ikää 19

Kyllähän sinä tiedät mitä me ajatellaan, olipa vaatetuksen väri mikä tahansa.

mies

Vierailija
12/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane pahakseni. Parempi se kuin tyypillinen kokomusta. 

M26

Vierailija
13/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan ihan sama se vaatteiden väri, pois ne kuitenkin heitetään. M.

Vierailija
14/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voin siis huoletta pukeutua tyttömäisesti jos miehet kerran tykkää? : ) Ap

Vierailija
15/18 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu ihan niinkuin itse haluat.

Vierailija
16/18 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet enemmän pitävät naisella tyttömäisestä pukeutumisesta (vaikka olisikin hieman lapsekas) kuin ruutupaidoista, reisitaskuhousuista ja muista äijävaatteista.

Vierailija
17/18 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai juma että joku voi pukeutua sitä varten että miehet tykkää, älä pistä vaatteita ollenkaan niin miehet tykkää vielä enemmän.

Vierailija
18/18 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän