Olemme mieheni kanssa kehonrakentajia. Kysyttävää?
Kommentit (35)
Millainen treeniohjelmasi on? Siis detaljit, reps and sets
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa mistä johtuu jännä ilmiö, jonka olen huomannut.
Kun nainen rupeaa harrastamaan kehonrakennusta tai muuta voimalajia, niin rinnalle ilmestyy salin isoin härkä.
Sitten kun harrastus loppuu (valitettavan usein käy näin), niin sitten se härkä vaihtuu johonkin luihumpaan kaveriin.
Samanlaista ilmiötä en ole huomannut vaikkapa lintubongaajien tai hölkkääjien keskuudessa.
Mulla on yksi veikkaus. Kehonrakentajien ulkonäkö ei ole valtaväestön mielestä välttämättä se viehättävin. (Enkä nyt tarkoita fitnessiä). Niin kun on viehtynyt itse tavoittelemaan sitä, pitää sitä viehättävänä toisessakin. Kuten monesti myös punkkarit/hevarit/rockabillyt jne. ovat kiinnostuneet eniten saman "tyylilajin" edustajista. :)
Ja kehonrakennus on aikaavievä harrastus joka vaatii paljon energiaa ja rahaakin. Joten kaippa se yhteinen harrastuskin on se juttu. :D
Kaippa sit jos harrastus toiselta loppuu, niin iso yhteinen kiinnostuksenaihe katoaa ja suhde saattaa päättyä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen treeniohjelmasi on? Siis detaljit, reps and sets
Mulla on nelijakoinen, eli:
1. Rinta/hauis
2. Jalat/pakarat
3. Selkä/vatsa
4. Olkapää/ojentaja
Setit ja toistot on 3x10
Ap
Olette kehonrakentajia eli kumpikin käy kilpailuissa. Mikä on paras sijoitus?
Mitkä on teidän mitat? Eli pituus ja paino kilpakunnossa?
Käyttekö kumpikin töissä?
/zxc
Miehelläni paras sijoitus taitaa olla viides.
Normaalipaino on n. 90, kisapaino lähemmäs 80.
Itse olen sijoittunut kuudenneksi.
Normaalipaino sellaiset 65, kisapaino n. 55-57.
Käymme molemmat vakitöissä. :)
Ap
Miksi olette valinneet moisen harrastuksen? Kehitättekö itseänne muuten ( lukemalla tai muuten sivistämällä)? Mitkä ovat mielestänne onnellisen elämän avaimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus teillä on?
Mulla on kaksi ammattittitutkintoa jotka tukevat toisiaan, mies on käynyt ammattikorkean.
Ap
Ullatus :D
Kumpi nussii kumpaa? Tykkääkö miehesi anaalistimulaatiosta? Vuokra vai omistus? Lempivärinen? Poliittinen kanta?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi nussii kumpaa? Tykkääkö miehesi anaalistimulaatiosta? Vuokra vai omistus? Lempivärinen? Poliittinen kanta?
*Värinne, piti lukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa mistä johtuu jännä ilmiö, jonka olen huomannut.
Kun nainen rupeaa harrastamaan kehonrakennusta tai muuta voimalajia, niin rinnalle ilmestyy salin isoin härkä.
Sitten kun harrastus loppuu (valitettavan usein käy näin), niin sitten se härkä vaihtuu johonkin luihumpaan kaveriin.
Samanlaista ilmiötä en ole huomannut vaikkapa lintubongaajien tai hölkkääjien keskuudessa.
Mulla on yksi veikkaus. Kehonrakentajien ulkonäkö ei ole valtaväestön mielestä välttämättä se viehättävin. (Enkä nyt tarkoita fitnessiä). Niin kun on viehtynyt itse tavoittelemaan sitä, pitää sitä viehättävänä toisessakin. Kuten monesti myös punkkarit/hevarit/rockabillyt jne. ovat kiinnostuneet eniten saman "tyylilajin" edustajista. :)
Ja kehonrakennus on aikaavievä harrastus joka vaatii paljon energiaa ja rahaakin. Joten kaippa se yhteinen harrastuskin on se juttu. :D
Kaippa sit jos harrastus toiselta loppuu, niin iso yhteinen kiinnostuksenaihe katoaa ja suhde saattaa päättyä?
Ap
Punkkarit ja rockabillyt..
Sä oot hei jo aika ihminen..
Onko ehkä kyseessä kaikkien tyrkkyjen isovanhemmat A & R? :D
Miten muut ihmiset ovat suhtautuneet, kun ootte kertoneet harrastuksenne? :)
Kamala, yhtäkkinen päänsärky kesken treenin. Olen ymmärtänyt, että tuo on ponnistuspäänsärkyä ja pitäisi olla vaaratonta. Itse kuitenkin olen nyt kaksi kertaa maannut lamaantuneena päänsäryn takia salin lattialla ja joutunut lähtemään pois. Kuolemanpelko on kamala siinä tilanteessa.
Oletteko kokeneet koskaan tuota, ja mikä siihen auttaisi? Aloitin treenaamisen vasta n. vuosi sitten ja tämä päänsärkykohtaushomma on ollut nyt viimeisen kuukauden aikana.
Salille meno ei enää edes huvita, kun pelottaa se kohtaus taas..
Eikö olisi järkevämpää rakentaa taloa?
Kyllä treenaamme yhdessä. Varsinkin nyt se on helppoa kun molemmilla on nelijakoinen.
Aiemmin miehellä oli yksijakoinen ja mulla kolmijakoinen.
Vaihdoimme nelijakoiseen muutama kuukausi sitten ja on toiminut molemmilla hyvin.