Leipäjonojen vaikutus työttömyyden lisääntymiseen ja työmotivaation laskuun pitäisi tutkia
Epäilyttää nimittäin että kun työttömille on olemassa paikka josta saa kassikaupalla ilmaista ruokaa kaapit täyteen niin se ei kannusta heitä pyrkimään työllistymään ja löytömään työpaikan vaan toimii juuri päin vastoin passivoittavana ja työmotivaatiota laskevana tekijänä.
Kommentit (40)
Ap, älä syö jäätelöä kesällä, sillä tavalla kun aiheutat hukkumiskuolemia.
tunnin päästä töihin, eli ruokajonoon hakemaan liepuskaa! matkaa on vain 400 metriä
Kassikaupalla? Muutama melkein pilaantunut tuote kerran viikossa. 🙄
Minä en voi syödä ruokajonon ruokia sairauden takia. Ja ne ruoat ovat yleensä ultraprosessoitua potaskaa.
Kokoomuksen puoluetoimiston maalitusprovo.
Ehdottomasti pitää helpottaa irtisanomista ja vaikeuttaa työhän ottamista. Ja työttömiä pitää rangaista kovemmin. Leipäjonossa voitaisiin jakaa vuoden vanhaa ruokaa lasinsiruilla terästettynä sekä rotanmyrkkyä.
ap
Sekin jos joku ostaa työttömyysetuuksilla olutta ja tupakkaa, ja leipäjonosta sitten ruokaa.
Laukesitko taas omille reisilles, ap, kun pääset projisoimaan omaa itseinhoasi syyttömiin?
Kuinka psyykkisesti vakavasti sairas pitää olla, että juolahtaa edes pieneen mieleen tuollainen alhaisuus?
Pakkoeutanasia tuollaisille, joista ei kelvollista eläjää tule.
Toissapäivänä olin työkeikalla leipäjonon naapurissa. Yksikään jonossa olleista kymmenistä ihmisistä ei ollut sen näköinen, että he siellä laiskuuttaan olivat. Yhdelläkään ei ole mitään mahdollisuutta päästä töihin. Ei paljon kannata kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä syö jäätelöä kesällä, sillä tavalla kun aiheutat hukkumiskuolemia.
Biden oli muuten samalla tavalla innokas jäätelönsyöjä ja yhtä "nerokas" kuin aloittaja
Suomi on maailman ainoa maa jossa hyväosaiset ihmiset ovat kateellisia leipäjonoissa kävijöille.
Minulle oli ruokajakelusta apua kun olin työtön.
Leipäjakeluja on todella harvassa paikassa. 95% työttömistä ei pääse paikalle.
Ihmisen pitäisi tuntea oikeaa nälkää ja ikävää vaikka asunnon menettämisen avulla jotta saa oikeaa motivaatiota hakea töitä. Ei heti mutta pian jotta työttömyys ei pitkity ja aiheuta enempää kuluja
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman ainoa maa jossa hyväosaiset ihmiset ovat kateellisia leipäjonoissa kävijöille.
Psykopaatteja selvästikin kun jaksavat tuollaisella vimmalla vihata heikompiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kassikaupalla? Muutama melkein pilaantunut tuote kerran viikossa. 🙄
Minä en voi syödä ruokajonon ruokia sairauden takia. Ja ne ruoat ovat yleensä ultraprosessoitua potaskaa.
Riippuu kaupungista, itse saan joka kerta lihaa, perunoita, kasviksia, leipää, lohta, jogurttia, piimää, säilykkeitä, valmisruokia yms.
Saatanan idiootti. Ootko työtön itse? Kun täällä roikut ja jakelet typeriä neuvojas?
Vierailija kirjoitti:
Leipäjakeluja on todella harvassa paikassa. 95% työttömistä ei pääse paikalle.
Lähes jokaisessa kaupungissa ja isossa kunnassa on jonkunlainen ruoka/leipäjakelu.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitää helpottaa irtisanomista ja vaikeuttaa työhän ottamista. Ja työttömiä pitää rangaista kovemmin. Leipäjonossa voitaisiin jakaa vuoden vanhaa ruokaa lasinsiruilla terästettynä sekä rotanmyrkkyä.
ap
Iigorit siellä trollina taas. Onko asiat noin huonosti tuolla rajan toisella puolella?
Meinaat että pelkkä ilmainen leipä on riittävä motivaatio olla hakematta työtä? :D
Mikä motivoi sinua tekemään työtä? Sekö, että saat sekä leivän että voin leipäs päälle?
Tehdään palstatutkimusta aiheesta.