Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni...

Vierailija
08.12.2015 |

kuukausi sitten menemällä sänkyyn toisen miehen kanssa baari-illan päätteeksi..

Huono omatunto painaa mutten ole vieläkään kertonut siitä miehelleni.

Olenko hirveä ihminen jos jätän kertomatta?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pettäminen on ihan okei?! Hyi helvetti ootte oksettavaa porukkaa...

Vierailija
22/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuukausi sitten menemällä sänkyyn toisen miehen kanssa baari-illan päätteeksi..

Huono omatunto painaa mutten ole vieläkään kertonut siitä miehelleni.

Olenko hirveä ihminen jos jätän kertomatta?

Vahinko on jo tapahtunut, älä kerro.

Jos oma muija käy panettamassa itseään muualla vaikka kotona olisi seksiä vaikka joka päivä niin en halua tietää ja jos kertoisi ohjaisin ystävällisesti ovelle.

Oliko hyvät kyydit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pettäminen on ihan okei?! Hyi helvetti ootte oksettavaa porukkaa...

Helppo se on jälkeenpäin sanoa! Mitä itse tekisit kun vahinko on jo tapahtunut? Pitäisikö koko suhde lopettaa yhden mokan takia. Kyllä miehetkin pettää!

Vierailija
24/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos panitte takaapäin niin sitä ei lasketa.

Vierailija
25/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi kuulla, mikäli kumppanini olisi pettänyt _kerran tuntemattoman kanssa_, mutta tiedän myös että mieheni haluaisi kuulla mikäli itse olisin pettänyt häntä. Mielestäni kertominen voi aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Mikäli pettäjä oikeasti haluaa edelleen jatkaa suhdetta, rakastaa kumppaniaan, katuu ja tietää ettei tapahtuma tule enää ikinä toistumaan ei ole syytä hakea halpaa synninpäästöä ja loukata toista yhtään enempää.

Tiedän myös, ettei tämä ajatus ei saa kovin paljoa kannatusta.  

Vierailija
26/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan kauheeta :( Itselle kävi samoin ja pettämisen jälkeen se tyyppi jonka kanssa petin pompahteli esiin joka paikassa. Törmäsin siihen nappulaliigassa, tyyppi oli käyttämälläni salilla remppahommissa ja tulivat ruokaravintolassa perheineen meidän viereiseen pöytään. Se oli oikeesti ihan outoa.

Tyyppi myös istuskeli mm. mieheni kanssa kahvilla (ovat samalla alalla pikkukaupungissa, en tiennyt tätä kun petin) ja jostain syystä mieheni alkoi kertoa tyypin toilailuista mulle. Siinä sitten koetin kuunnella kuin ei mitään.

Olin aika kauan ihan kusi sukassa asian takia, mutta en kuitenkaan paljastunut.

Vierailija
27/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin noin kuukausi sitten miestäni myös alkoholin täytteisen illan jälkeen tuntemattoman miehen kanssa. Kerroin miehelle heti seuraavana päivänä ensimmäisenä tekonani asiasta. Ei jättänyt minua kuitenkaan ja rakastan miestäni tapahtumien jälkeen entistä enemmän. Päätin, etten juo enää tippaakaan ennen ensi kesän mökkireissuja. Sittenkin vain mieheni kanssa. 

Mietin asiaa joka ikinen päivä, eikä kuukaudenkaan jälkeen ole helpottanut. Minun ei tarvinnut hetkeäkään miettiä kertomista. Itse toivoisin, että jos mieheni pettäisi, hän kertoisi minulle. En jättäisi miestä yhden kännisen illan syrjähypyn takia. Jos pettäminen jatkuisi useasti saman naisen kanssa, niin sitten asia olisi eri. 

Kaipaisin vinkkejä miten itse pääsisin eroon tästä syyllisyyden tuskasta.

Vierailija
28/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se yhä "noita sattuu, älä kerro", jos alottaja olisi mies?

Kyllä mun mielestä sama vastaus kummin päin vaan, eli älä kerro.

t. mies

Vierailija
29/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se eka syrjähyppy pitää tunnustaa, sen jälkeen ei ole niin väliä, toinen ei halua kaikkea kuulla ja tietää kuitenkin että oot lutka.

Vierailija
30/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro! Kaikki tekevät virheitä joskus.

Vierailija
31/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

😨

Vierailija
32/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotenkin maalaisia ja tai jotain parturi-kampaajia kaikki?

Jos nussitaan muualla, omaa pahaa oloa ei siirretä toisen harteille! Itse kärsitään ne seuraukset ja kestetään se omantunnon jyskytys. Miksi ihmeessä sen toisen pitää kärsiä???

Miehet eivät taatusti kysele palstoilla, miten jaksaa elämässä pettämisen jälkeen! Miehet naivat ja jatkavat elämäänsä.

Vierailija
33/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nussitaan muualla, omaa pahaa oloa ei siirretä toisen harteille! Itse kärsitään ne seuraukset ja kestetään se omantunnon jyskytys. Miksi ihmeessä sen toisen pitää kärsiä???

Miehet eivät taatusti kysele palstoilla, miten jaksaa elämässä pettämisen jälkeen! Miehet naivat ja jatkavat elämäänsä.

Emme me miehet kyllä ole silti mitään yli-ihmisiä kyllä painaa tuollainen asia jos on tullut petettyä kumppania ihan samalla lailla miestäkin. Ehkä vielä pahemminkin, kun miehillä ei ole paljoa tapana edes ystäville tällaisista asioista avautua.,

Vierailija
34/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kadut tekoasi ja jätät sen tuohon yhteen kertaan, niin sinuna en kertoisi. Virheitä sattuu jokaiselle.

Vierailija
35/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhtä teekkaritypyä firman pikkujoulujen jälkeen hänen kämpillään. Ihan perusnätti nuori suomalainen nainen joka ilmeisesti oli ollut pidemmän aikaa puutteessa - helvetti mitkä kyydit!

Puoli vuotta tuon jälkeen tuntui paskalta ja meinasin tunnustaa vaimolle, nyt (12 vuotta myöhemmin) ko tapaus aivan yhdentekevä eikä tunnu missään.

Vierailija
36/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme me miehet kyllä ole silti mitään yli-ihmisiä kyllä painaa tuollainen asia jos on tullut petettyä kumppania ihan samalla lailla miestäkin. Ehkä vielä pahemminkin, kun miehillä ei ole paljoa tapana edes ystäville tällaisista asioista avautua.,

Paska puhetta.

Mun kavereista melkein kaikki on pettureita ja kehuvat kun käyvät huorissa ja keneltä ja missä sai pillua.

Vierailija
37/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä bonus olisi saada joku seksitauti 😁 ja tartuttaa se vielä miehellesi vaikka lahjaksi 😀

Hyvää joulua kulta 😊

Olin monikulttuuri pikkujoulujatkoilla ( tauti+ cuckold 😨 )

Vierailija
38/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paremmin ruskettunut baribaari 😅

Vierailija
39/45 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä bonus olisi saada joku seksitauti 😁 ja tartuttaa se vielä miehellesi vaikka lahjaksi 😀

Hyvää joulua kulta 😊

Olin monikulttuuri pikkujoulujatkoilla ( tauti+ cuckold 😨 )

Kumia käytin.

T.ap

Vierailija
40/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, ei auta mitään.