Kenet julkkiksen ottaisit kahdestaan kanssasi autiolle saarelle?
Kommentit (50)
En tiiä yhtään jukkista niin hyvin et osaisin sanoa. Tiedän vain nimen. Ei sen perusteella osaa sanoa.
Iida Vainion. Olisi kolo johon ampua siemenet aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että hän olisi suostuvainen?
Johannes Oikarisen. Vaikuttaa mukavalta mieheltä ja voisin kuunnella hänen ääntään loputtomiin.
Obaman tai vastaavan kanssa olisi mielenkiintoisia keskusteluita.
Paavo Väyrysen. Se pystyy luikertelemaan kaikista pahoista paikoista aina pois.
Ottaisin saarelle jonkun komean amerikkalaisen näyttelijämiehen. Hänelle toinen puoli saaresta. Kiikaroisin salaa kauemmas hämärän turvin, että onko se kloonattu ja kommunikoiko hän maan / avaruuden olentojen kanssa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että hän olisi suostuvainen?
Alfa ottaa eikä kysele,siitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Joku iso perse
Fatim D
Britney Spearsin koska kiinnostaisi tutustua häneen ihmisenä. Lapsuus idolini ja yhä kuuntelen hänen musiikkiaan ja seuraan mitä hänestä uutisoidaan. En tietysti tiedä millainen hän on mutta kuva jonka olen saanut hänestä on sympaattinen ja hassutteleva ihminen. Ja tähän ei liity mitään seksuaalisia tai romanttisia toiveita, olenhan nainen itsekin.
Jonkin noista huru-ukon iän saavuttaneista suurvaltojen johtajista. Ei pääsisi mulkuttamaan puolta maailmaa sieltä autiolta saarelta. Eihän sinällään mitään auttaisi, koska seuraava kus'pää nousee välittömästi puikkoihin. Mutta ainakin saisi kerrankin tavallinen ihminen (eli minä tässä skenaariossa) tehdä kiusaa Putinille, Trumpille tai Xi:lle.
Somalin jollain ihme keinolla ne tulee aina meren yli
Putinin. Voisin uhrautua ja muu maailma kiittäisi valintaani.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin noista huru-ukon iän saavuttaneista suurvaltojen johtajista. Ei pääsisi mulkuttamaan puolta maailmaa sieltä autiolta saarelta. Eihän sinällään mitään auttaisi, koska seuraava kus'pää nousee välittömästi puikkoihin. Mutta ainakin saisi kerrankin tavallinen ihminen (eli minä tässä skenaariossa) tehdä kiusaa Putinille, Trumpille tai Xi:lle.
Käykö sinulle Lukasenka Valko-Venäjältä teeseuraksi?
En ketään.