Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oi, miksi aina kaikki hyvä loppuu tai lopetetaan, kuten esim. jo 70-luvulla myynnissä ollut Karl Fazerin VERRATON-suklaarasia, se punavalkea suklaakonvehtirasia, jossa oli neljä eri täytteistä suklaakonvehtia: appelsiini, vanilja, kirsikka ja tryffeli.
Kyseistä Verraton-rasiaa oli joitakin vuosia sitten joulumyynnissä, ja ostin silloin niitä monta rasiaa, ja kun Fazer päätti taasen sen tuotannon lopettaa, niin nyyh, jäi vain ikuinen kaipuu niiden suklaisten suussa sulavaan makunystyröitä hellivään makuun:)
Onko teitä muita, jotka jäänneet odottelemaan, jos vaikkapa uudestaan ilmaantuisi kauppojen suklaahyllyköille VERRATON?

• ylös 40
  • alas 0

Kommentit (17)

Uua

Kyllä olen kaivannut!
Meillä oli vuosikausia tapana poikaystäväni, nykyisen aviomieheni kanssa syödä joulupäiväaamuna vuoteessa verraton rasia. Kun Verraton loppui, jäimme sitä kaipaamaan!

• ylös 20
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joka jouluksi odotan sitä! Ihan paras konvehtirasia koskaan, niitä oli kun olin pieni

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Joka joulu sain vain verrattomia, eikä niitä voinut hyväksi sanoa. Mielummin olisin ottanut ihan minkä vain muun rasian, mutta ilmeisesti nämä olivat halpoja.

Vierailija

Sori, mutta en. En tykkää sen tapaisesta täytteestä, liian makeita. Oliko nämä muuten hetken uudistuotannossa muutama vuosi sitten?

Erja Rantala

Todella surullista, että Verraton konvehdit ovat poissa. Ostan heti 10 rasiaa, jos tulevat markkinoille takaisin.🤗😍😍😍

• ylös 18
  • alas 1
Ikävä

Todella hyvä konvehteja, en ymmärrä miksi Fazerin ei tuo tuotetta aina joulumyynti, menekki olisi taatusti varma.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Itse olen ensimmäiset Verrattomat syönyt joskus 60-luvun lopulla ja kyllähän se jouluun kuului siinä missä kinkut tai laatikotkin. Itse en perusta näistä juhlapöydän konvehdeista ja alladineista yhtään, vaan kaipaisin juuri tuollaisia kohvehteja, joissa on löysä ja raikas täyte.

Vaikka Verraton oli verraton, niin se oli myös verrattain edullinen tuote, eli halvimmasta päästä oleva suklaarasia. Kaipaan siis todellakin Verratonta takaisin ja suorastaan vaadin sitä!

• ylös 16
  • alas 0
We want more

On ikävä! Verrattomat takaisin myyntiin. Nykykonvehtirasiat eivät ole mitään niiden rinnalla. Nyyh! :´(

Vierailija

En muista tätä tuotetta. Mutta tykkään retrosta, olisi kiva kun tuotteita saisi siinä vanhassa pakkauksessa, esim. peltirasiat tai ne kangaspäällysteiset konvehtirasiat jotka muistan lapsuudesta.
Juuri oli pakko ostaa airamin retro-taskulamppu.

Mitä makuihin tulee niin kaipaan pähkinäjäätelöä jossa ei ollut mitään pähkinämurusia kuitenkaan. Juhlapöydän konvehdeista ovat kadonneet juuri ne mistä tykkäsin. Sitten olis sitruuna- ,laku- ja salmiakkipommit... Onhan näitä.

karkos

Olen odottanut Verrattomia vuosikausia takaisin kauppaan.

Fazer voisi vihdoin herätä!!!!!