Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppuu huumori tän vatsan kanssa.

Vierailija
08.12.2015 |

Ärtyvä suoli on diagnoosi kun muuta vikaa ri löydetty. Nyt on ollut reilu kaksi viikkoa ripulilla, sitä ennen oli pitkään ummetusta ja/tai normaali jakso.
Kaikkea kokeiltu, ei apua. Välillä tuntuu menevän sekaisin jopa vedestä.
Immodium auttaa päiväksi kunnes seuraavana päivänä taas räjähtää.
Tää stressaa ja stressi ruokkii tätä vaivaa.
Mitä tässä nyt on enää tehtävissä? Tuntuu että koko elämä pyörii tän vatsan ympärillä ja elän sen ehdoilla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärtyvän suolen + stressivatsan järkyttävät ja jatkuvat ongelmat lopetti masennuslääkitys. Niin oudolta kuin se kuulostaakin!

Vierailija
2/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta :( En osaa Valitettavasti auttaa, mutta facebookissa on ryhmä Paranna itsesi luonnollisesti ja siellä tuntuu olevan vinkkejä moniin vaivoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda leppoisampaan työhön. Itse en keksinyt muuta vaihtoehtoa. Laihduin yli kymmenen kiloa jatkuvan ripulin takia, ja alkupainokin oli jo alipainoa. Imodiumia ei muuten kannata käyttää säännöllisesti, se tekee suoleen pysyviä muutoksia.

Kyllä se oma terveys on tärkein, mieti sitä ennen kuin olet kuoleman rajamailla. n29

Vierailija
4/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeitäkun kokeiltu mutta ne ei sovi minulle.

Työtä ei nyt niin vaan vaihdeta. Uutta olen etsinyt säännöllisen epäsäännöllisesti viimeiset 5 vuotta.

Ap

Vierailija
5/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fodmap?

Vierailija
6/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fodmap?

Ei auta, ei myöskään hiilariton, gluteiniton, maidoton, lihaton.

Nyt olen kaksi viikkoa syönyt löysää kaurapuuroa veteen keitettynä, silti ruikulilla. Banaanikaan ei auta, eikä löysäksi keitetty valkoinen riisi.

Välillä pakko vaan vetää yksi Immodium jotta selviää.

Ap

Vierailija
7/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulöa johtui alitakuisesta stressistä. En voinut edes käydä enää töissä koska aamusta klo kolmeen asti ripuli iski kymmeniä kertoja yhtäkkiä. Kesti melkein vuoden. Kun stressi meni ohi niin helppas. Pakko vaan tehdä elämään muutoksia, ennen et parane.

Vierailija
8/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla lääkärissä mutta lääkäri levitti käsiään. Sanoi vaan että koita kestää.

Ap

Vierailija
9/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeitäkin on niin valtavasti erilaisia, että kannattaa kokeilla ehkä jotain toista jos yksi ei ole sopinut. Lievittää kehon jatkuvaa stressitilaa ja näinollen helpottaa vatsaoireitakin, vaikkei varsinaista masennusta olisi.

Vierailija
10/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogakin auttaisi varmaan pidemmässä juoksussa. Ja mindfulness.

Vierailija
11/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kokeilla viljatonta ja sokeritonta ruokavaliota.

Näissä ruokavaliokokeiluissa ei kyllä riitä parin viikon kokeilu, vaan on hyvä jatkaa pitempään ennen luovutusta.

Vierailija
13/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ruokavaliokokeiluissa ei kyllä riitä parin viikon kokeilu, vaan on hyvä jatkaa pitempään ennen luovutusta.

Ei sovi näille "kaikki mulle heti"-ihmisille :D

Vierailija
14/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vaatii vähintään muutaman kuukauden ennen kuin alkaa tuloksia näkymään.

Vierailija
15/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites maitohappobakteerit. Oletko kokeillut jotain tosi hyviä, kuten Vivoxxin?

Vierailija
16/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliminaatiodieetti. Syö pelkkää riisiä viikko ja katso miten käy.

Vierailija
17/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit kun muutakaan ei löydetty....onko tähystetty? Poissuljettu tulehdukselliset suolistosairaudet? Stressi todella pahentaa vatsan- ja suoliston toimintaa sekä muutenkin huonontaa elämänlaatua. Jos sinua ei ole tutkittu kunnolla, vaadi tutkimusta. Vaihda lääkäriä, jos et saa omalta lääkäriltäsi muuta kuin käsien levittelyä. Ei elämä ole tarkoitettu kärsittäväksi, vaikka jokin sairaus onkin. Nykyään lääkkeitä ja hoitoja on, valitettavasti niitä on välillä vaikea saada. Toivon jaksamista ja yritä "taistella"!

Vierailija
18/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat vaivat helpottuneet visipliinillä. Ummetusta ja ripulia vaivana. Varsinkin ummetus on vähentynyt huomattavasti. Uloste on vieläkin usein ripulimaista. Ehkä pitäisi nostaa annosta? Maitobakteerit ei auttaneet mitään. Imodiumista pysähtyy koko maha. Ruokavalioita olen kokeillut, ei mitään vaikutusta. Perseneitsyyskin meni tähystyksessä eikä sieltä mitään löytynyt.

Sterssi varmasti yksi syy ja sen kanssa mahavaivat on toisiaan ruokkiva kierre. Punkku auttaa vähän, en tiedä miksi. Lasillinen ruuan kanssa niin suoli toimii paremmin. Pahimpaan ummetukseen ei auttaneet edes ulostuslääkkeet. Niistä tuli vain maha entistä kipeämmäksi. Näitä vatsavaivoja on nykyään niin monilla että joku syy niihin on pakko olla.

Vierailija
19/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat vaivat helpottuneet visipliinillä. Ummetusta ja ripulia vaivana. Varsinkin ummetus on vähentynyt huomattavasti. Uloste on vieläkin usein ripulimaista. Ehkä pitäisi nostaa annosta? Maitobakteerit ei auttaneet mitään. Imodiumista pysähtyy koko maha. Ruokavalioita olen kokeillut, ei mitään vaikutusta. Perseneitsyyskin meni tähystyksessä eikä sieltä mitään löytynyt.

Sterssi varmasti yksi syy ja sen kanssa mahavaivat on toisiaan ruokkiva kierre. Punkku auttaa vähän, en tiedä miksi. Lasillinen ruuan kanssa niin suoli toimii paremmin. Pahimpaan ummetukseen ei auttaneet edes ulostuslääkkeet. Niistä tuli vain maha entistä kipeämmäksi. Näitä vatsavaivoja on nykyään niin monilla että joku syy niihin on pakko olla.

Kun olet kokeillut ruokavaliolla, niin kokeilitko tarpeeksi pitkään.

Suolistovaivat johtuvat sopimattomasta ravinnosta.

Vierailija
20/28 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden parin loma, hyvät maitohappobakteeritabletit ja SÄÄNNÖLLINEN, kuitupitoinen ruokavalio auttaa mulla. Stressiä pitäisi välttää mutta kun korvien väli. Tsemppiä sinulle, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän