Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua??!! Joku pöllinyt mun paketin Postista???

Vierailija
07.12.2015 |

Tilasin 80 eurolla tavaraa niin että toimitus läheiseen Postiin. Nyt kävin katsomassa lähetysseurantaa ja joku random tyttö käynyt hakemassa sen ja kuittaamassa??? Lukee siis että lähetys luovutettu vastaanottajalle ja jonkun mulle tuntemattoman tytön nimi. Mitä mun nyt pitää tehdä?!??!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti tuosta on vastuussa. Menet postiin ja tiedustelet mikä on homman nimi. Ei siihen poliisia tarvita.

Mun ei siis tarvi tehä rikosilmoitusta? Kukahan sen laskun maksaa.. :/

Ap

Tietysti Posti. Tässä näkee taas kerran postipalveluiden laadun Suomessa. Laatu on olematonta ja hinnat kalliita. Ja vielä pitäisi saada lisää palkkaa, uskomatonta. Olen työni puolesta aiemmin ollut niin paljon tekemisissä postin työntekijöiden mokailujen kanssa, että en luota yhtään tuohon yhtiöön.

Taas näkeen miten paskoja asiakaspalvelua suomessa on. Kyllä mua alkaa vituttamaan, jos postiin astuessa tulee sellainen olo, että tekee mieli sanoa anteeksi häiriö ja poistua kyseisestä paikasta välittömästi... Mikä teitä siellä oikein vaivaa?

Vierailija
62/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli se sen Postin työntekijä. Ihmetteli kyllä puhelimessa, että ei sen kyllä noin pitäs mennä että hänen nimi näkyy siellä, mutta että eiköhän se paketti sieltä löydy.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, oli se sen Postin työntekijä. Ihmetteli kyllä puhelimessa, että ei sen kyllä noin pitäs mennä että hänen nimi näkyy siellä, mutta että eiköhän se paketti sieltä löydy.

Ap

Hyvä että asia selvisi ja saat paketin :)

Vierailija
64/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se edes mikään moka muu kuin että ilmoitus jaettu väärään osoitteeseen, jos kerran postin sääntö on se että kirjaamattomat luovutetaan kelle tahansa joka esittää saapumisilmoituksen ja henkkarit?

Ja suurikokoisista kirjeistähän ei kysellä henkkareita ja kuittauksia ollenkaan.

Vierailija
65/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä että asia selvisi ja saat paketin :)

Jee! Kiva että asia selvisi onnellisesti ja järkevästi ja sait oman pakettisi!

Vierailija
66/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se nimi oli ilmoituksella pienellä alkukirjaimella?

Vierailija
67/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkahuollon paketteja Siwasta haettaessa tarvitsee aina näyttää henkilöllisyystodistus, mutta asiamiespostissa ne aina kysyy vain henkilötunnuksen loppuosan ( ei siis henkilöllisyystodistustas), ja pitää allekirjoittaa digitaalisesti.

Mun postipaketit tulee asiamiespostiin  läheiseen K- markettiin. aina kysyvät henkkarit ja allekirjoitan digitaalisesti (Helsinki). Aika kirjavaa käytäntöä tuntuu olevan eri paikoissa tämän ketjun perusteella.

Vierailija
68/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on K-Supermarketin yhteydessä asiamiesposti. Koskaan ei henkkareita kysytä, kysytään ainoastaan henkilötunnuksen loppuosa suullisesti. Siwassa matkahuollon pakettien osalta pitää taas aina näyttää henkkarit. 

Vierailija
69/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkahuollon paketteja Siwasta haettaessa tarvitsee aina näyttää henkilöllisyystodistus, mutta asiamiespostissa ne aina kysyy vain henkilötunnuksen loppuosan ( ei siis henkilöllisyystodistustas), ja pitää allekirjoittaa digitaalisesti.

Mun postipaketit tulee asiamiespostiin  läheiseen K- markettiin. aina kysyvät henkkarit ja allekirjoitan digitaalisesti (Helsinki). Aika kirjavaa käytäntöä tuntuu olevan eri paikoissa tämän ketjun perusteella.

Meillä taas K-Marketissa (Espoo) pitää näyttää henkkarit ja allekirjoittaa tavalliselle marketissa tulostetulle lähetyksenvastaanottopaperille. Tästäkin huolimatta mulle on tuotu väärän ihmisen paketti. Olen tosin huomannut kaupan mokan jo paikan päällä, joten sen saa samantien palautettua.

Vierailija
70/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kuittaaja oli unohtanut painaa shiftiä

Vierailija
71/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postissa kysyvät aina henkkarit pakettia noudettaessa. Eli näkevät postissa kuka paketin on vastaanottanut ja voidaan sitä kautta selvittää.

Olen nyt viimeisen kuukauden aikana hakenut 4 pakettia, mutta kertaakaan ei ole henkkareita kysytty. Vähän on kyllä ihmetyttänyt. Tämä Vantaalla, jossa jopa voi olla jo täyskaimoja yms.

Vierailija
72/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas mikä sua jäi mietityttämään :D sukunimessä oli yksi ä-kirjain joka oli tuossa a. Panic.

Ap

Vierailija
73/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kuittaaja oli unohtanut painaa shiftiä

Miten on mahdollista?

Vierailija
74/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päästä valittamaan kun vieläkin ärsyttää... Kerran kun lähdin hakemaan pakettia, josta oli tullut tekstiviestillä saapumisilmoitus, postin virkailija sanoi, ettei paketti ole vielä heillä. Eipä siinä mitään, tarvoin takaisin kotiin ja tsekkasin netistä lähetystunnuksella paketin tiedot, ja siellä seisoi, että paketti oli paitsi saapunut postiin, myös luovutettu vastaanottajalle noin parikymmentä minuuttia sitten, eli samaan aikaan, kun olin käynyt sitä kyselemässä.

Kovasti postissa yrittivät tuhahdella, että jos siellä lukee, että se on luovutettu, se on luovutettu, ja turha yrittää yhtään mitään, mutta onneksi muuttivat asennetta, kun kävin vaatimaan, että näyttävät minulle sen allekirjoituksen, jolla olin kuitannut paketin vastaanotetuksi. Onneksi pakettikin löytyi, mutta posti ei osannut selittää, missä se oli seikkaillut, miksi heillä oli eri tiedot paketin saapumisesta kuin minulla tai miksi se oli merkitty luovutetuksi.

Vierailija
75/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oltais annettu äitipuolen paketti r-kioskilta mukaan. Hain omaa pakettia ja meillä on sama sukunimi. Tarjosi sitäbäitipuoleni pakettia ja näin koko nimen paketissa ja tokaisin "toi on mun äiti puolelle". Olisin saanut sen mukaan ilman mitään henkkareita. Mulla on erikoinen sukunimi, mutta silti se olisi voinut olla jonkun ihan tuntemattoman ja vain sanoa, että joo otan tonkin paketin.

Vierailija
76/81 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että kun olin hakemassa omaa pakettia, pölvästi postitäti antoikin toisen ihmisen paketin. Huomasin vasta kotona. Rupes vähän jänskättään, että kelläs nyt sitten on mun paketti. Soitin postiin ja mun paketti oli edelleen siellä, hyvä säkä sille toiselle että olin rehellinen kansalainen ja palautin paketin.

Vierailija
77/81 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mitään hajua miksi en vieläkään ole saanut paketista saapumisilmoitusta? Toissailtana tosiaan kuitattu luovutetuksi.. Itse en ole vielä päässyt Postiin asti.

Ap

Vierailija
78/81 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia, ei alapeukkuja, kiitos!

Ap

Vierailija
79/81 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siksi kun paketti on jo haettu?

Vierailija
80/81 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin ruuhkaa syyksi. Taitavat edelleen jumittaa lakon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän