Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua??!! Joku pöllinyt mun paketin Postista???

Vierailija
07.12.2015 |

Tilasin 80 eurolla tavaraa niin että toimitus läheiseen Postiin. Nyt kävin katsomassa lähetysseurantaa ja joku random tyttö käynyt hakemassa sen ja kuittaamassa??? Lukee siis että lähetys luovutettu vastaanottajalle ja jonkun mulle tuntemattoman tytön nimi. Mitä mun nyt pitää tehdä?!??!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuossa voi lukea Postin työntekijän nimi, etenkin jos kyseessä on asiamiesposti (esim. lähikaupan yhteydessä). Näkyykö tytön FB:ssa työpaikkaa? En tiedä mitä sekoilevat, mutta mulle on käynyt noin.

No tää on yks mitä mietin!! Se on just sellanen postipiste, että K-marketin yhteydessä. Mutta tossa lukee että "lähetys luovutettu"?

Ap

Vierailija
22/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kokeilepa soittaa postin aspaan ja kysyä sieltä jakelupuolelta sen nimistä jakelijaa kuin kuittauksessa. Ja tutki tarkkaan kaikki paikat lähistöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuossa voi lukea Postin työntekijän nimi, etenkin jos kyseessä on asiamiesposti (esim. lähikaupan yhteydessä). Näkyykö tytön FB:ssa työpaikkaa? En tiedä mitä sekoilevat, mutta mulle on käynyt noin.

No tää on yks mitä mietin!! Se on just sellanen postipiste, että K-marketin yhteydessä. Mutta tossa lukee että "lähetys luovutettu"?

Ap

Mullakin luki.

Vierailija
24/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin löytää ton tytön puh. numeronkin, ei ainakaan se oo samanlainen kuin mulla..

Ap

No höpö höpö taas! Miten sä kehtaat valehdella täällä???!!

Vierailija
25/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mullakin luki.

Thank god sen on sitten pakko olla näin!!! Mulla ei meinaan kerennyt vielä edes tulla siitä paketista saapumisilmotusta.

Ap

Vierailija
26/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin löytää ton tytön puh. numeronkin, ei ainakaan se oo samanlainen kuin mulla..

Ap

Häh? Ihan tolla nimellä löytyi Fonecta Callerista :D Soneran liittymä.

Ap

Vierailija
27/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle oltiin antamassa postista väärän ihmisen pakettia 1 päivä, koska pakettikoodissa oli maatunnus merkitty väärin laitettu siihen noutolappuun. Mulle oltiin antamassa ihan väärän ihmisen lähetystä, mutta sanoin ettei ole omani koska paketissa on väärä nimi, se on väärän kokoinen ja tulossa väärästä maasta. Jouduin kotoa hakemaan spostista sitten sen oikean koodin jolla paketin sai.

Et varmaan postin moka. Luultavasti laittaneet pakettikoodiin väärän lopputunnuksen tai koodit sekaisin noutolappuihin.

Auts. Hirveen kiva. Mä tuskin tuun pakettiani näkemään. Että ärsyttää nyt.

Ap

Tosi kiva joo, valepukki! Siis tää tyyppi jauhaa täyttä skeidaa ja te uskotte vai? Soitanko poliisille, täh?

Vierailija
28/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran hakemassa mun pakettia postista, kun postin henkilö sanoikin, että se on jo luovutettu. Sanoin, että en ole kyllä hakenut. Se löytyikin sieltä postista ja selittivät, että olivat vahingossa olleet antamassa sitä jollekin, mutta vastaanottaja oli sen huomannut vääräksi ja antanut samantien takaisin. Olivat vaan laittaneet sen takaisin hyllyyn, ja koneelle oli jäänyt merkintä että on noudettu, koska olivat ehtineet piipata sen noudetuksi. käy kysymässä aamulla postista, se saattaa olla vielä siellä.

Vierailija
29/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perskele! Sinne meni dildot!

Vierailija
30/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle oltiin antamassa postista väärän ihmisen pakettia 1 päivä, koska pakettikoodissa oli maatunnus merkitty väärin laitettu siihen noutolappuun. Mulle oltiin antamassa ihan väärän ihmisen lähetystä, mutta sanoin ettei ole omani koska paketissa on väärä nimi, se on väärän kokoinen ja tulossa väärästä maasta. Jouduin kotoa hakemaan spostista sitten sen oikean koodin jolla paketin sai.

Et varmaan postin moka. Luultavasti laittaneet pakettikoodiin väärän lopputunnuksen tai koodit sekaisin noutolappuihin.

Auts. Hirveen kiva. Mä tuskin tuun pakettiani näkemään. Että ärsyttää nyt.

Ap

Tosi kiva joo, valepukki! Siis tää tyyppi jauhaa täyttä skeidaa ja te uskotte vai? Soitanko poliisille, täh?

Turhaan provoot, asia todennäkösesti selvis jo :D soitan aamulla tonne Postiin ja kysyn että onhan se nyt siellä se mun paketti. Tuun sit ilmottamaan tänne mitä ne sanoo.

Ap

Vierailija
31/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Aiiivan, kun Suomessa ei oo yhtään saman nimistä :) älä viitsi kusettaa!!!!! Joku uskoo, mut suurin osa tietää, että on aivan keksitty juttu. Säälittää, jos ei ole muuta sisältöä elämässä.

Vierailija
32/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran hakemassa mun pakettia postista, kun postin henkilö sanoikin, että se on jo luovutettu. Sanoin, että en ole kyllä hakenut. Se löytyikin sieltä postista ja selittivät, että olivat vahingossa olleet antamassa sitä jollekin, mutta vastaanottaja oli sen huomannut vääräksi ja antanut samantien takaisin. Olivat vaan laittaneet sen takaisin hyllyyn, ja koneelle oli jäänyt merkintä että on noudettu, koska olivat ehtineet piipata sen noudetuksi. käy kysymässä aamulla postista, se saattaa olla vielä siellä.

Ihan ihme toimintaa!! Tästedes vältän nettifirmoja jotka toimittaa Postin kautta. Matkahuollon kanssa ei oo ikinä ollut mitään. No nytkään ei välttämättä (toivottavasti) ole mitään Postin kanssa mutta nää tarinat saa kyllä kylmät väreet kulkemaan

Ap

Vierailija
33/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan nähnyt missään lähetysseurannassa kohtaa jossa näkyy sen henkilön nimi jolle lähetys luovutettu. Melkoisen montaa lähetystä olen seuraillut. Mutta oppia näemmä ikä kaikki.

Kyllä sinne tulee aina kuittaamaan nimi seurantaan heti sen kuittauksen jälkeen

Vierailija
34/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan nähnyt missään lähetysseurannassa kohtaa jossa näkyy sen henkilön nimi jolle lähetys luovutettu. Melkoisen montaa lähetystä olen seuraillut. Mutta oppia näemmä ikä kaikki.

Kieltämättä mustakin jännä. Se oli ekana se mistä sydän pomppas kurkkuun että hetkinen, mikäs perkeleen nimi tuo on?

Ap

Joo, katsos kun lähetysseurannassa ei voi näkyä nimeä. Sikäli jännä.

Vierailija
35/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Aiiivan, kun Suomessa ei oo yhtään saman nimistä :) älä viitsi kusettaa!!!!! Joku uskoo, mut suurin osa tietää, että on aivan keksitty juttu. Säälittää, jos ei ole muuta sisältöä elämässä.

Lol en jaxa vastaa, tää oli niin huono. Tosin sen sanon, että olen itsekin ainoa tämännimimen Suomessa, että onko se nyt sitten jotenkin epäuskottavaa vai... :-)

Ap

Vierailija
36/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin paketin, jossa oli joululahja kummilapselle ja mulle soitti joku ihan vieras ihminen että oli hakenut Postista paketin, joka ei hänelle kuulu. Paketissa olis siis mun yhteystiedot puhelinnumeroineen. Tälle henkilölle oli luovutettu väärällä lähetystunnuksella ja väärillä nimi-, osoite- ja puhelinnumerotiedoilla tämä mun lähettämä paketti, joka oli tarkoitettu aivan eri ihmiselle. Paketissa oli siis kaikki yhteystiedot oikein mutta siltikin se oli annettu väärälle ihmiselle.

Vierailija
37/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä mustakin jännä. Se oli ekana se mistä sydän pomppas kurkkuun että hetkinen, mikäs perkeleen nimi tuo on?

Ap

Näkyy nykyään.

Vierailija
38/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näkyy sen henkilön nimi, joka on paketin hakenut. Mun mielestä ei ole aiemmin näkynyt mutta nyt tosiaan näkyy.

Vierailija
39/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan paljon yhdestä ulkomaisesta verkkokaupasta, joka toimittaa paketit dhl:n kautta. Niiden lähetysseurannassa näkyy aina kuittaajan nimi sen jälkeen kun paketti on vastaanotettu. Olen joskus työpäivän aikana katsonut koneelta, että mies on näköjään ollut kotona ottamassa paketin vastaan, seurannassa on siis ihan selkeästi lukenut miehen nimi vaikka paketti on osoitettu mulle. Jotkut kuriirifirmat tekee yhteistyötä postin kanssa eli kai tuo ap:n kertomus ihan mahdollinen on.

Vierailija
40/81 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi