Apua??!! Joku pöllinyt mun paketin Postista???

Vierailija

Tilasin 80 eurolla tavaraa niin että toimitus läheiseen Postiin. Nyt kävin katsomassa lähetysseurantaa ja joku random tyttö käynyt hakemassa sen ja kuittaamassa??? Lukee siis että lähetys luovutettu vastaanottajalle ja jonkun mulle tuntemattoman tytön nimi. Mitä mun nyt pitää tehdä?!??!

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos joku sen on saanut postista pois, niin ei hätää posti kerää henkilötiedot ylös ja sitäkautta kyllä selvii tää keissi :-)

Jos pakettikortti mennyt väärään osoitteeseen ja joku hakenut sen sieltä ilman kuittausta, miten tuollaisne jäljität?

Vierailija

Minulle tuli tänään puhelimeeni tekstiviesti, että saapunut paketti CDON:lta. En ollut tilannut mitään, mutta kiltisti hain paketin. Ilmeni, että se oli osoitettu miehelleni, mutta kukaan postissa ei kysynyt henkilöpapereistani, allekirjoitin vain noudon.

Vierailija

Jos on omalla nimellä, niin voi olla vahinkokin. Toinen vaihtoehto, että nimi on keskitty. Itse hain kyllä äsken suht. arvottoman paketin, tosin eihän postipoika voinut sitä tietää, mitä sisällä on, ja henkkarit piti näyttää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Posti tuosta on vastuussa. Menet postiin ja tiedustelet mikä on homman nimi. Ei siihen poliisia tarvita.

Mun ei siis tarvi tehä rikosilmoitusta? Kukahan sen laskun maksaa.. :/
Ap

Vierailija

Minullekin tuli viime vuonna joulun alla tekstari tuolta CD.ON: sta, vaikka tiesin etten ole tilannut, olisin saanut älykännyn, jos olisin ollut epärehellinen. Puhelinnumerossa oli yhden numeron virhe, soitin ja oikea vastaanottaja sai tiedon. Sellaista.

Vierailija

Mullekkin tuli kerran ilmoitus paketista ja menin sitten noutamaan sen koska olin tilannut netistä tavaraa. Se paketti olikin ihan outo (olin tilannut ebaysta ja paketti oli ilmeisesti joku tori.fi lähetys tai vastaavaa) ja siinä luki kyllä mun nimi mutta osoite oli täysin väärä, sanoin asiasta siellä postissa mutta ketään ei kiinnostanut ja se paketti vaan tungettiin mulle.

No onneksi siinä paketissa oli lähettäjän puhelinnumero, soitin sinne ja loppujenlopuksi kävin viemässä paketin sille oikealle omistajalle, joka sattui olemaan mun kaima :D 

Vierailija

Enpä ole koskaan nähnyt missään lähetysseurannassa kohtaa jossa näkyy sen henkilön nimi jolle lähetys luovutettu. Melkoisen montaa lähetystä olen seuraillut. Mutta oppia näemmä ikä kaikki.

Vierailija

Postissa kysyvät aina henkkarit pakettia noudettaessa. Eli näkevät postissa kuka paketin on vastaanottanut ja voidaan sitä kautta selvittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posti tuosta on vastuussa. Menet postiin ja tiedustelet mikä on homman nimi. Ei siihen poliisia tarvita.

Mun ei siis tarvi tehä rikosilmoitusta? Kukahan sen laskun maksaa.. :/
Ap

Jos posti on antanut sinun lähetyksesi väärälle ihmiselle niin posti on asiasta vastuussa! Sinä et maksa laskua tilauksesta jota et ole saanut, ilmoitat vain tilanteen siihen firmaan. He setvivät asian postin kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat