Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janoan huomiota miehiltä

Vierailija
07.12.2015 |

Voin tunnustaa sen täysin. Melkein menee päivä pilalle jos joku mies ei katso mua vähän pitempään. Ja sori vaan, mutta flirttailen myös varatuille miehille. En tunne kertakaikkiaan mitään syyllisyyttä siitä. Minun näkökulmastani kaikki miehet ovat vapaata riistaa. Ajattelen miehiä koko ajan. Onko tälle tilalle joku nimitys?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ihmiset ovat seksuaalisia ja joillain on voimakas seksuaalisuus jolloin flirttailut ym valtaa ajatuksia enemmän kuin jollakin toisella. Jos ei ap:lla mitään itsetunto-ongelmia erityisesti ole niin varmaan ihan ok. Se vaan ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää puhua, että kylläpä junassakin miehet taas katseli mua himoiten ja tuntui hyvältä.

Joitain naisiahan ei oikeasti edes haittaa kulkea käytännöllisissä vaatteissa laittamattomana, ei halua herättää huomiota. Joillekin se haluttavuus on tärkeä asia omassa ulkomuodossa ja käytöksessä.

Nää tyypithän ei usein ole kovinkaan seksuaalisia, vaan tykkää vain siitä huomiosta. Tai sit seksissä nauttii vain toisen nautinnosta eikä itse välttämättä saa ikinä. Miesten mielestä varmaan seksikkäitä, mutta oma nautinto hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan