Harmittaa, kun hyviä kouluarvosanoja ei saa hihkua missään. :(

Vierailija

Taas on tänään ropsahtanut kaksi arvosanaa K5 ja yksi H hyväksytty. Olisi kiva voida vaikka Facebookissa tai luennoilla iloita ääneen, mutta eihän semmoista voi tehdä. :( Olen vaan niin onnellinen siitä miten hyvin tämä opiskelu sujuu, kun vuosikausia minulla oli tunne että olen maailman surkein ja huonoin enkä ikinä saa edes ammattia.

Kommentit (9)

Vierailija

Paljon onnea!! Itselläni on ihan sama tunne. Kun saa vitosen arvosanan niin se tuntuu niin hyvältä mutta se on muiden mielestä brassailua jos siitä puhuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nythän on niin että koulujen arvosanat ovat melko turhia. Mitäpä niitä hehkuttamaan.

No tulihan se sieltä, johan sua odotettiinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nythän on niin että koulujen arvosanat ovat melko turhia. Mitäpä niitä hehkuttamaan.

Eipä niillä työnhaussa mitään teekään, toki tiedän sen kun olen itse siellä työnantajapuolella. Mutta itse koen saavani itselleni aina palkinnon kun saan opintopisteitä kasaan vitoset ropisten. :) Ap

Vierailija

Joo mua ärsyttää ihmiset jotka hihkuu hyviä arvosanojaan. Ihan niinku ei muut sais niitä... Ikinä.
Ei jaksa sanoo et joo hei mäki sain K5 siitä ja siitä kurssista. Oon vaan hiljaa ja hymisen et "good for you"

Vierailija

Muakin harmittaa, kun en voi hihkua vuosiansioitani :( Olisi kiva facebookissa vähän hehkuttaa. Mutta jotkut kateelliset paheksuvat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat