Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janoan huomiota miehiltä

Vierailija
07.12.2015 |

Voin tunnustaa sen täysin. Melkein menee päivä pilalle jos joku mies ei katso mua vähän pitempään. Ja sori vaan, mutta flirttailen myös varatuille miehille. En tunne kertakaikkiaan mitään syyllisyyttä siitä. Minun näkökulmastani kaikki miehet ovat vapaata riistaa. Ajattelen miehiä koko ajan. Onko tälle tilalle joku nimitys?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sen itsekin tiedät..

Vierailija
2/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sen itsekin tiedät..

No en tiedä. ap

Vierailija
4/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka?

Vierailija
5/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta et ole saanut, etkä tule saamaan huomiota tätä viestiä enempää.

Vierailija
6/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu!

Vierailija
7/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tyttöystävä ei siitä tiedä.

M28

Vierailija
8/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkakullit voi nussia sinua, senkun menet kulmille pyörittämään lörttövittuasi.

Vierailija
9/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta saat huomiota mutta vaadin korvaukseksi pillua.

Vierailija
10/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama!!! Viimeks baarissa suoraan sanottuna otti päähän kun vaan kaks miestä lähestyi. Sitten tuli hyvä mieli kun menin baarin jälkeen heseen yösyöppöileen ja 3 miestä tuli pyytään numeroo. En kuitenkaan mitään suhdetta halua. Oon vaan niin riippuvainen miesten huomiosta. Typerää, tiedän. Tarvii vaan sen boostin, että joku haluaa sut, mut ei enempää.

Vierailija
11/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihmiset ovat seksuaalisia ja joillain on voimakas seksuaalisuus jolloin flirttailut ym valtaa ajatuksia enemmän kuin jollakin toisella. Jos ei ap:lla mitään itsetunto-ongelmia erityisesti ole niin varmaan ihan ok. Se vaan ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää puhua, että kylläpä junassakin miehet taas katseli mua himoiten ja tuntui hyvältä.

Joitain naisiahan ei oikeasti edes haittaa kulkea käytännöllisissä vaatteissa laittamattomana, ei halua herättää huomiota. Joillekin se haluttavuus on tärkeä asia omassa ulkomuodossa ja käytöksessä.

Vierailija
12/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tälle tilalle joku nimitys?

Etsi tuolta:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_ismeist%C3%A4

Vierailija
13/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama!!! Viimeks baarissa suoraan sanottuna otti päähän kun vaan kaks miestä lähestyi. Sitten tuli hyvä mieli kun menin baarin jälkeen heseen yösyöppöileen ja 3 miestä tuli pyytään numeroo. En kuitenkaan mitään suhdetta halua. Oon vaan niin riippuvainen miesten huomiosta. Typerää, tiedän. Tarvii vaan sen boostin, että joku haluaa sut, mut ei enempää.

Se että miehet lähestyy tai pyytää sun numeroa ei valitettavasti tarkoita että ne pitää sua erityisen haluttavana tai kauniina, vaikutat vain huomionkipeältä muijalta jolta luultavasti myös saa helposti.

90% miehistä panee ketä tahansa jos vain tulee tilaisuus!

Vierailija
14/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mikään ei oo niin ihanaa kun se kun huomaa (erityisesti vanhojen, irstaiden setien) tuijottavan ihan kiimassa. Joskus jätän alkkarit pois ja vilauttelen pimppiä miehille :D Ihan vain siksi koska rakastan saada huomiota miehiltä, vaikka olisikin suhteessa.

Vierailija
15/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ollaan erilaisia. Minä koen kiusallisena jos joku katsoo pidempään tai flirttailee

Vierailija
16/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet lähestyy tai pyytää sun numeroa ei valitettavasti tarkoita että ne pitää sua erityisen haluttavana tai kauniina, vaikutat vain huomionkipeältä muijalta jolta luultavasti myös saa helposti.

90% miehistä panee ketä tahansa jos vain tulee tilaisuus!

No ei, mut pääasia on se että mulle tulee siitä haluttu olo. Ja se että kaipaan huomiota miehiltä ei tarkoita, että makaisin heidän kanssaan. Tykkään siitä että saan miehen ikään kuin "koukkuun", mutta sitten kyllästyn kun se onnistuu ja odotan jo seuraavaa miestä kehiin. En todellakaan ole mikään polkupyörä. Tykkään vaan siitä vikittelystä. :P

Vierailija
17/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap flirttailee joillekin kuuskymppisille ukkomiehille. Ei oo kehumista. Ei niillä edes seiso enää.

Vierailija
18/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mikään ei oo niin ihanaa kun se kun huomaa (erityisesti vanhojen, irstaiden setien) tuijottavan ihan kiimassa. Joskus jätän alkkarit pois ja vilauttelen pimppiä miehille :D Ihan vain siksi koska rakastan saada huomiota miehiltä, vaikka olisikin suhteessa.

No,no 'Pertti, 48', koitahan nyt vähän rauhoittua näin illalla jo tähän aikaan...

Vierailija
19/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirttihän vaan piristää päivää. Miksi täällä Suomessa aina otetaan tää niin vakavasti?

Vierailija
20/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi työskennellä oman itsetuntonsa kanssa. En (enää) koe tarvetta keikistellä miesten edessä koska tiedän ihan itse että olen kaunis, haluttava, fiksu nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä