Olen jo pitkään tiennyt mies pettää

Vierailija

Mutta ei selvää todistetta. Vuosi yhtä helv.. Ollut. Tiedän. Pitkä liitto ja lapset. Tunnen mieheni. Tuntuu niin väärältä tämmöinen, mitä mä teen? T. Kaunis vaimo-81

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Sen tietää. Näkee kun joutuu koko ajan salaamaan jotain:( olen ihan rikki. Voin jo tosi huonosti, voisin oksentaa vaikka heti nyt. Niin vahva tunne että en ole ainoa enää hänelle. Miten mä selviän tästä, en tajua. Vaikka on ollut mitä on ollut, niin ei ei ei. Miksi??? Kaikki on mennyt hukkaan, nämä kaikki vuodet:( Ainut mitä minulla on toivo paremmasta huomisesta. Jos se tulee enää. Älkää aviomiehet pettäkö vaimojanne! T. Kaunis vaimo onneksi edelleen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen tietää. Näkee kun joutuu koko ajan salaamaan jotain:( olen ihan rikki. Voin jo tosi huonosti, voisin oksentaa vaikka heti nyt. Niin vahva tunne että en ole ainoa enää hänelle. Miten mä selviän tästä, en tajua. Vaikka on ollut mitä on ollut, niin ei ei ei. Miksi??? Kaikki on mennyt hukkaan, nämä kaikki vuodet:( Ainut mitä minulla on toivo paremmasta huomisesta. Jos se tulee enää. Älkää aviomiehet pettäkö vaimojanne! T. Kaunis vaimo onneksi edelleen..

Sanokaa jotain.. Elämä menee ihan pilalle nyt. Vaikka nytkin se jo on huonoa, silti perhe hajoaa;( AP

Vierailija

No rakastatko sä sitä miestä ja siksi sattuu vai haluaisitko vaan pitää perheen kasassa?Pidä nyt ittes ainakin kauniina pahanpäivän tullen on sitten kivempi olla kaunis sinkku tai kaunis yh tai mikä lienet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No rakastatko sä sitä miestä ja siksi sattuu vai haluaisitko vaan pitää perheen kasassa?Pidä nyt ittes ainakin kauniina pahanpäivän tullen on sitten kivempi olla kaunis sinkku tai kaunis yh tai mikä lienet.

Olen rakastanut ja rakastan. Sehän minut särkeekin;( pettämistä en hyväksy silti. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi yhtä komea kun sinä olet kaunis?Luuletko että pettää vaan yhden vai useamman naisen kanssa?

Olen kaunis niin että siitä on minulle ihan sanottu.. Ja tiedän sen itsekin mutta en sillä mitään ylpeile. Normi mies minulla, hyvä kroppa hyvässä kunnossa. En osaa muuta sanoa kuin etten ole enää ainoa hänelle:( AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut ja rakastan. Sehän minut särkeekin;( pettämistä en hyväksy silti. AP

Se että jatkat suhdetta puolison kanssa johon et luota kertoo kuitenkin hyväksymisestä. Ristiriitaisissa tilanteissa tekoja on helpompi uskoa kuin puhetta eli esim sitä että vakuuttelet puolisollesi että et voi hyväksyä pettämistä.

Vierailija

Mies, joka lupasi rakastaa minua koko elämänsä ajan, vain minua, pitikin salasuhdetta useita kuukausia. Vaistosin jotain, kun oli jatkuvasti kännykällään ja läppärillään, tuli puheluita, joita piti puhua eri tilassa ja olivat muka työasioita. Muuttui jotenkin pisteliääksi ja joskus alakuloiseksi. Erektiovaikeuksiakin alkoi olla ja laiskuutta seksissä. Lopulta myönsi asian ja nyt jo asustelee uuden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies, joka lupasi rakastaa minua koko elämänsä ajan, vain minua, pitikin salasuhdetta useita kuukausia. Vaistosin jotain, kun oli jatkuvasti kännykällään ja läppärillään, tuli puheluita, joita piti puhua eri tilassa ja olivat muka työasioita. Muuttui jotenkin pisteliääksi ja joskus alakuloiseksi. Erektiovaikeuksiakin alkoi olla ja laiskuutta seksissä. Lopulta myönsi asian ja nyt jo asustelee uuden kanssa.

Olen pahoillani puolestasi. Rikki olen nyt, enkä hyväksy pettämistä! AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi lohduttautua sillä, että tuskin tulee tuo uusikaan onni kestämään. Tyhmä ämmä kun pettäjän otti itselleen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat