Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jo pitkään tiennyt mies pettää

Vierailija
07.12.2015 |

Mutta ei selvää todistetta. Vuosi yhtä helv.. Ollut. Tiedän. Pitkä liitto ja lapset. Tunnen mieheni. Tuntuu niin väärältä tämmöinen, mitä mä teen? T. Kaunis vaimo-81

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät jos ei ole ns.todistusaineistoa?

Vierailija
2/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron tai jatkat helvetissä... itse valitsisin mieluummin toin ekan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää. Näkee kun joutuu koko ajan salaamaan jotain:( olen ihan rikki. Voin jo tosi huonosti, voisin oksentaa vaikka heti nyt. Niin vahva tunne että en ole ainoa enää hänelle. Miten mä selviän tästä, en tajua. Vaikka on ollut mitä on ollut, niin ei ei ei. Miksi??? Kaikki on mennyt hukkaan, nämä kaikki vuodet:( Ainut mitä minulla on toivo paremmasta huomisesta. Jos se tulee enää. Älkää aviomiehet pettäkö vaimojanne! T. Kaunis vaimo onneksi edelleen..

Vierailija
4/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää. Näkee kun joutuu koko ajan salaamaan jotain:( olen ihan rikki. Voin jo tosi huonosti, voisin oksentaa vaikka heti nyt. Niin vahva tunne että en ole ainoa enää hänelle. Miten mä selviän tästä, en tajua. Vaikka on ollut mitä on ollut, niin ei ei ei. Miksi??? Kaikki on mennyt hukkaan, nämä kaikki vuodet:( Ainut mitä minulla on toivo paremmasta huomisesta. Jos se tulee enää. Älkää aviomiehet pettäkö vaimojanne! T. Kaunis vaimo onneksi edelleen..

Sanokaa jotain.. Elämä menee ihan pilalle nyt. Vaikka nytkin se jo on huonoa, silti perhe hajoaa;( AP

Vierailija
5/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakastatko sä sitä miestä ja siksi sattuu vai haluaisitko vaan pitää perheen kasassa?Pidä nyt ittes ainakin kauniina pahanpäivän tullen on sitten kivempi olla kaunis sinkku tai kaunis yh tai mikä lienet.

Vierailija
6/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi yhtä komea kun sinä olet kaunis?Luuletko että pettää vaan yhden vai useamman naisen kanssa?

Vierailija
7/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rakastatko sä sitä miestä ja siksi sattuu vai haluaisitko vaan pitää perheen kasassa?Pidä nyt ittes ainakin kauniina pahanpäivän tullen on sitten kivempi olla kaunis sinkku tai kaunis yh tai mikä lienet.

Olen rakastanut ja rakastan. Sehän minut särkeekin;( pettämistä en hyväksy silti. AP

Vierailija
8/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi yhtä komea kun sinä olet kaunis?Luuletko että pettää vaan yhden vai useamman naisen kanssa?

Olen kaunis niin että siitä on minulle ihan sanottu.. Ja tiedän sen itsekin mutta en sillä mitään ylpeile. Normi mies minulla, hyvä kroppa hyvässä kunnossa. En osaa muuta sanoa kuin etten ole enää ainoa hänelle:( AP

Vierailija
9/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut ja rakastan. Sehän minut särkeekin;( pettämistä en hyväksy silti. AP

Se että jatkat suhdetta puolison kanssa johon et luota kertoo kuitenkin hyväksymisestä. Ristiriitaisissa tilanteissa tekoja on helpompi uskoa kuin puhetta eli esim sitä että vakuuttelet puolisollesi että et voi hyväksyä pettämistä.

Vierailija
10/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka lupasi rakastaa minua koko elämänsä ajan, vain minua, pitikin salasuhdetta useita kuukausia. Vaistosin jotain, kun oli jatkuvasti kännykällään ja läppärillään, tuli puheluita, joita piti puhua eri tilassa ja olivat muka työasioita. Muuttui jotenkin pisteliääksi ja joskus alakuloiseksi. Erektiovaikeuksiakin alkoi olla ja laiskuutta seksissä. Lopulta myönsi asian ja nyt jo asustelee uuden kanssa.

Vierailija
11/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka lupasi rakastaa minua koko elämänsä ajan, vain minua, pitikin salasuhdetta useita kuukausia. Vaistosin jotain, kun oli jatkuvasti kännykällään ja läppärillään, tuli puheluita, joita piti puhua eri tilassa ja olivat muka työasioita. Muuttui jotenkin pisteliääksi ja joskus alakuloiseksi. Erektiovaikeuksiakin alkoi olla ja laiskuutta seksissä. Lopulta myönsi asian ja nyt jo asustelee uuden kanssa.

Olen pahoillani puolestasi. Rikki olen nyt, enkä hyväksy pettämistä! AP

Vierailija
12/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nostat kissan pöydälle ja Kysyt suoraan..Onko hänellä toinen! Puhumalla asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
13/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä ja suhde päättyi siihen. Ei ole mitään syytä jatkaa elämää miehen kanssa, joka satuttaa niin pahasti.

Vierailija
14/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi lohduttautua sillä, että tuskin tulee tuo uusikaan onni kestämään. Tyhmä ämmä kun pettäjän otti itselleen.

Vierailija
15/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä maailmaa vaivaa??? Netissä kolmekymppiset varatut miehet etsii salaseuraa.

Vierailija
16/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nostat kissan pöydälle ja Kysyt suoraan..Onko hänellä toinen! Puhumalla asioilla on tapana järjestyä.

Ei vastaa mitään. Katsoo vain ikkunaan päin totisena:( miten voi tehdä noinAP

Vierailija
17/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sua ihan täysillä!

Kaunis nuori nainen löytää kyllä arvoistaan seuraa. Pettäjät ovat heinäsirkoista seuraavia.

Vierailija
18/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nuori nainen löytää kyllä arvoistaan seuraa. Pettäjät ovat heinäsirkoista seuraavia.

Se ei nyt lohduta kun on niin petetty olo ja mies sanoi vaan, minulla ei ole mitään sanottavaa sinulle enää.. AP

Vierailija
19/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei nyt lohduta kun on niin petetty olo ja mies sanoi vaan, minulla ei ole mitään sanottavaa sinulle enää.. AP

Se oli sitten siinä. Nyt tuntuu pahalta, mutta huomenna on uuden, paremman elämäsi ensimmäinen päivä. Kyllä sä selviät!

Vierailija
20/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi masentunut ole? Painaako jokin hänen mieltä? Erota haluaako?