Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jo pitkään tiennyt mies pettää

Vierailija
07.12.2015 |

Mutta ei selvää todistetta. Vuosi yhtä helv.. Ollut. Tiedän. Pitkä liitto ja lapset. Tunnen mieheni. Tuntuu niin väärältä tämmöinen, mitä mä teen? T. Kaunis vaimo-81

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan tavaroita. En halua enää nähdä miestäni, nyt heti en ainakaan pysty:( jos minä tästä selviän, selviän mistä vain. Pitäkää huolta ihmiset toisistanne ja rakkaistanne. AP

Vierailija
42/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kun ap, ne "kiltit" vasta pettävätkin, epäilin vuosia miestäni, välillä enemmän välillä vähemmän. Intuitio sanoi, että jotain on pielessä mutta en saanut todisteita mistään. Ok, neljän vuoden jälkeen toinen nainen tunnusti. Aika sirpaleiden keräystä on ollut! Uskokaa intuitiotanne, mies syytti vaan minua mustasukkaiseksi aina.. Ja silloin kun meidän seksielämämme oli parhaimmillaan, hän petti eniten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä kun ap, ne "kiltit" vasta pettävätkin, epäilin vuosia miestäni, välillä enemmän välillä vähemmän. Intuitio sanoi, että jotain on pielessä mutta en saanut todisteita mistään. Ok, neljän vuoden jälkeen toinen nainen tunnusti. Aika sirpaleiden keräystä on ollut! Uskokaa intuitiotanne, mies syytti vaan minua mustasukkaiseksi aina.. Ja silloin kun meidän seksielämämme oli parhaimmillaan, hän petti eniten..

Ihan kuin minun kirjoitusta minun elämästä. Tämä on vain vienyt vielä kaiken lisäksi oman elämäni entistä suurempaan solmuun. En ole voinut kuin sulkea asiat sisääni ja nyt sen huomaa kuinka paska olo on. AP

Vierailija
44/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voin lohduttaa, ekat 2 kuukautta tuntuu kaikkein pahimmalta ja sitten alkaa helpottaa. Taistele päivä kerrallaan, hae keskusteluapua, puhu ja puhu. Liiku. 3 kuukautta on minulla nyt kulunut ja olen hyväksynyt tapahtuneen. Sitä en tiedä miten miehiin pystyn vielä luottamaan mutta uusi suhde ei vielä kiinnostakaan.

Vierailija
45/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voin lohduttaa, ekat 2 kuukautta tuntuu kaikkein pahimmalta ja sitten alkaa helpottaa. Taistele päivä kerrallaan, hae keskusteluapua, puhu ja puhu. Liiku. 3 kuukautta on minulla nyt kulunut ja olen hyväksynyt tapahtuneen. Sitä en tiedä miten miehiin pystyn vielä luottamaan mutta uusi suhde ei vielä kiinnostakaan.

Voin sanoa että tämän hel...tin paskan olotilan jälkeen voin jo nyt paremmin kun miestäni en näe. AP

Vierailija
46/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että tämän hel...tin paskan olotilan jälkeen voin jo nyt paremmin kun miestäni en näe. AP

Pahimmalta tässä tuntuu se kun muuten kiltin oloinen mies pystyy tuommoiseen. Olisikin joku kusipään oloinen jo valmiiksi. Olisi pitänyt siis valita se pahis mieheksi. Ehkä ois välttynyt tältä. AP

Vierailija
47/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano. Tuli koko lähipiirilleni ja ystävillenikin täytenä yllätyksenä, kukaan ei olisi uskonut... Ajattelin, että mies on kiltti eikä tekisi pahaa kenellekään :D juupajuu, totaalisen patologinen valehtelija ja pettäjä.

Vierailija
48/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettää. Paska maailma.

Vierailija
49/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pettäminen ole oikeastaan se pahin, vaan se käytös miten toinen kohtelee ennen kuin petos selviää.

Vierailija
50/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteellenne on varmaan kaksi vaihtoehtoista selitystä: 1. Miehesi pettää, kärsii syyllisyydestä ja on siksi masentunut. 2. Olet epäluuloinen, miehesi on sanonut sinulle moneen kertaan, ettei petä, eikä syytösten jatkuessa jaksa enää puolustautua vaan vaikenee masentuneesti. Tätä jälkimmäistäkin tapahtuu paljon.

Tiedän että pettää. Sain eilen asiaan varmistuksen. Tein yhden jutun mistä sain vastauksen. Ja se vastaus oli semmoinen, ettei masentunut toimi niin. Masentunut ei edes mieti semmoista. En halua tarkemmin selittää mutta silloin tajusin että vedättää minua täysillä. Uskoin itsekin pitkään että kuvittelen vain. Olisikin niin. Ei ole:( AP

Ei ole asioita, joita masentunut ei tee. Koko kuvio on omissa aivoissasi. Yhtään faktaa et ole sanonut. Pelkkää omaa kyvitelmaa

Vierailija
51/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kamat pakannut? Täällä odottelen takapihalla niin tule kyytiin.

Vierailija
52/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä maailmaa vaivaa??? Netissä kolmekymppiset varatut miehet etsii salaseuraa.

Mistä te tällaisia löydätte? En ole ikinä vielä törmännyt yhteenkään salaseuran etsijään :)

Vierailija
53/57 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tuota mitä sanoit "kilteistä". Viimeisin varattu hoitoni oli juuri sellainen hiljainen hissukka ja kotonaan varmasti aivan tossun alla.

Vierailija
54/57 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kamat pakannut? Täällä odottelen takapihalla niin tule kyytiin.

Joo olen pakannut.. Surullista:( voisin kuule tullakin kyytiin niin paljon vit...taa kun ihminen ei usko vaikka näkee:( että joku pahasti pielessä AP

55/57 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötyä. Suurin osa ei koskaan petä. Näin jopa tutkimusten mukaan.

Vierailija
56/57 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vain rumia pettää?

Vierailija
57/57 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit nyt jo paremmin??