Kumman miehen valitsen?

Vierailija

Olen kiinnostunut kahdesta eri miehestä, kummassakin on puolensa:

Mies A:
Minun ikäiseni, sama elämäntilanne. Asuu naapurikaupungissa. Pitää minua täydellisenä ja on erittäin ihastunut. Tekis mun vuoksi vaikka mitä. En kuitenkaan ole yhtä ihastunut häneen kuin hän minuun.

Mies B:
Olen häneen erittäin ihastunut, hän taas petti avovaimoaan minun vuokseni ja erosi. Kuitenkin ollut kylmä eron jälkeen. Minua vanhempi, vähän pidemmällä elämässä. Kuitenkin tämä mies on satuttanut minua erittäin pahasti.

Vai pysynkö sinkkuna?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut kahdesta eri miehestä, kummassakin on puolensa:

Mies A:
Minun ikäiseni, sama elämäntilanne. Asuu naapurikaupungissa. Pitää minua täydellisenä ja on erittäin ihastunut. Tekis mun vuoksi vaikka mitä. En kuitenkaan ole yhtä ihastunut häneen kuin hän minuun.

Mies B:
Olen häneen erittäin ihastunut, hän taas petti avovaimoaan minun vuokseni ja erosi. Kuitenkin ollut kylmä eron jälkeen. Minua vanhempi, vähän pidemmällä elämässä. Kuitenkin tämä mies on satuttanut minua erittäin pahasti.

Vai pysynkö sinkkuna?

Jos valitset A:n, olet jonkin aikaa tyytyväinen, kunnes alat katumaan ja haikailemaan ihastuksesi perään. Et ole enää tyytyväinen.

Jos valitset B:n, olet jonkin aikaa tyytyväinen, kunnes alat kantamaan kaunaa aiemmista satuttamisista ja ex:änsä pettämisista. Et ole enää tyytyväinen.

Jos valitset sinkkuuden, olet välillä tyytyväinen ja välillä tyytymätön. Et löydä sopivaa mistään, ja paha olosi lisääntyy.

Näin se valitettavasti nykyään menee. Liikaa mahdollisuuksia, mutta mikään ei tunnu tarpeeksi hyvältä.

Vierailija

Kunnon mies vai jännämies, kas siinä pulma. Ketä yllättää että nainen on hulluna välinpitämättömään miehen, pettäjään joka satuttaa, mutta on välinpitämätön sen miehen suhteen joka on hulluna naiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies vai jännämies, kas siinä pulma. Ketä yllättää että nainen on hulluna välinpitämättömään miehen, pettäjään joka satuttaa, mutta on välinpitämätön sen miehen suhteen joka on hulluna naiseen?

No, ei mua yllätä, jos se nainen on mt-ongelmainen.

Tilastollisesti mielisairaista miehistä (mm. dark triad, pers.häiriöitä), kiinnostuvat persoonallisuushäiriöiset naiset, yleensä epävakaat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ainakin topikin avauksen perusteella mies B:llä on enemmän rahaa ja kovemmat tulot ("edennyt pidemmälle elämässään"). EI tässä mikään "jännämieheys" paina.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat