Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinkkunainen saa seksiä?

nättitummanainen
07.12.2015 |

Hei. Olen törmännyt tässä nyt hieman erikoiseen ongelmaan. Olen nätti 25v hoikka nuori nainen ja ensimmäistä vuotta sinkkuna sitten rippikoulun.
Olen ollut jo lähes vuoden ilman seksiä. Bilettämässä käyn säännöllisesti, mutta vähempää ei voisi kiinnostaa lähteä suomalaisen känniääliön matkaan. Netissä seksiä etsivät miehet (sinkku) taas ovat järjestään sieltä "alemmasta kastista", koska etsin tasokasta miestä niin tuntuu, että olen tällä hetkellä puun ja kuoren välissä.
En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta.
Naimisissa/parisuhteessa olevia komeita miehiä olen kyllä netissä tavannut, mutta ei ole oikein minun juttuni alkaa säätämään ukkomiehien kanssa.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ongelmat 25v nainen kyllä saa jos haluaa ja todella helpolla. Ongelma on kai vain lähinnä se, että rima on korkealla. Eikä tarvitse olla kauniskaan. Ainoastaan silloin voi olla vaikeuksia jos on todella sairaalloisen lihava, ruma tai omaa pahan aknen tms. Yh. Äideillä voi olla enemmän vaikeuksia kun toisen miehen lapset ei ole kovinkaan monelle miehelle se juttu.

Meillä työttömillä miehillä kun on vain 181cm pitkä eikä älykäkään ole kuin himpun keskivertoa enemmän. Jos ei ole kulissit viimesen päälle kunnossa olet aika pitkälle ilmaa naisille noin se vaan menee. Onneksi on älykkyyttä jos olisin typerä olisin varmaan vieläkin neitsyt. Onneksi nussimiseen kyllästyy aika nopeasti ettei silleen haittaa vaikka ei saisikaan pelkkä seksi ei oikein riitä mihinkään ainakin itse tykkään jos on yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita ja sympaattista toisen ymmärtämistä sellaista ei vain noista kännibaari muijista oikein irtoa. Muutenkin kun koko elämä on yhtä kaaosta, työttömyyttä tms. ei sille voi mitään, että se alkaa säteillä vähän kaikkeen, mutta turha murehtia kun en ole tätä järjestelmää keksinyt missä osa ihmisistä dumpataan tyhjänpäälle, jotta joku rikas omistaja voi tehdä itselleen enemmän pikavoittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi