Akateemisten lyttääminen

Vierailija

Minkä takia tavikset ns. elämäm kovan koulun käyneet lyttäävät akateemisia esim. yliopistokoulutuksen saaneita? Ettei vain olisi kateus taustalla.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tavikset ns. elämäm kovan koulun käyneet lyttäävät akateemisia esim. yliopistokoulutuksen saaneita? Ettei vain olisi kateus taustalla.

Niin, päinvastaista tapahtuu kokemukseni perusteella tosi harvoin - onneksi! Sanon onneksi, koska suvussani  näitä elämänkoululaisia riittää. Itse olen hankkinut yliopistotutkinnon samoin kun mieheni, eikä yliopiston kautta karttunut ystävä- ja tuttavapiirini todellakaan yrmi sukuani, kun on sitä esim häissäni ja karonkassani tavannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kylläpähän se sinä ite lyttäät aloituksessa "tavikset".

Mitään tällaista ei ole tapahtunut. Onkohan sinulla lääkkeet loppu?

Vierailija

En lyttää akateemisia, mutta olen huomannut että he ovat lähes poikkeuksetta ylimielistä ja mielestään niin paljon parempaa porukkaa... Se, että toisella on erilainen paperi kuin toisella, ei tee kenestäkään yhtään sen parempaa ihmistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En lyttää akateemisia, mutta olen huomannut että he ovat lähes poikkeuksetta ylimielistä ja mielestään niin paljon parempaa porukkaa... Se, että toisella on erilainen paperi kuin toisella, ei tee kenestäkään yhtään sen parempaa ihmistä.

Et selkeästi tunne paljoa akateemista porukkaa ja samaan aikaan projisoit omat ennakkoluulosi heidän käytöksensä tulkitaan.

Artemis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Itse en ole netissä koskaan, siis koskaan, törmännyt korkeakoulutuksen saaneiden lyttäämiseen. Sen sijaan elämkoululaisia haukutaan. Sortunut siihen itsekin, jos ovat rasistisia. Mutta aika paljon mollataan ja oletetaan kaikenlaista niistä, joilla ei ole koulutusta. Ikään kuin se tekisi kenestäkään automattisesti parempaa ihmistä. T: amk opiskelija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et selkeästi tunne paljoa akateemista porukkaa ja samaan aikaan projisoit omat ennakkoluulosi heidän käytöksensä tulkitaan.

Terveisin akateeminen ?

Vierailija

Lumonen kirjoitti:
Itse en ole netissä koskaan, siis koskaan, törmännyt korkeakoulutuksen saaneiden lyttäämiseen. Sen sijaan elämkoululaisia haukutaan. Sortunut siihen itsekin, jos ovat rasistisia. Mutta aika paljon mollataan ja oletetaan kaikenlaista niistä, joilla ei ole koulutusta. Ikään kuin se tekisi kenestäkään automattisesti parempaa ihmistä. T: amk opiskelija

Ahahahahaha, päivän naurut taas! Tämä kommentti palstalla, jossa puolet kommenteista on akateemisten lyttäämistä ja jossa kouluttamattomien ja vähän koulutettujen hölmöjen kommenttien arvosteleminen saa aikaan niin suuren paskamyrskyn, ettei ole tosikaan. Ja lisää tähän suoli24, hösiksen kommenttiosasto, muiden lehtien kommenttiosastot ja ulkomailta foorumeja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin akateeminen ?

Kyllä.

Ihan samaa porukkaa akateemiset ovat kuin muutkin pulliaiset. Juuri niillä, jotka eivät tunne paljoa akateemisia on omituisia stereotypioita ja harhoja meistä jonain ylimielisenä ryhmänä. Yliopistossa on suuri kirjo erilaisia ihmisiä ja kaikkia heitä yhdistää vain pääasiassa se, että tavoittelevat akateemista loppututkintoa.

Artemis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Vierailija][quote=Lumonen kirjoitti:
Tämä kommentti palstalla, jossa puolet kommenteista on akateemisten lyttäämistä.

Luepa kommenttini uudestaan. Puhuin "netissä" joka on vähän laajempi käsite kuin joku Vauva.fi palstan keskustelu.

Täällä en ole vielä ollut niin kauaa, että olisin mihinkään tuollaiseen törmännyt. Sä varmaan osaat tähän linkata kaikki ne aiheet, joissa sellaista on ollut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin akateeminen ?

Kyllä.

Ihan samaa porukkaa akateemiset ovat kuin muutkin pulliaiset. Juuri niillä, jotka eivät tunne paljoa akateemisia on omituisia stereotypioita ja harhoja meistä jonain ylimielisenä ryhmänä. Yliopistossa on suuri kirjo erilaisia ihmisiä ja kaikkia heitä yhdistää vain pääasiassa se, että tavoittelevat akateemista loppututkintoa.

Näin juuri. Ihan siellä yliopistolla on huippu tyyppejä ja samaan tapaan täysiä idiootteja kuin missään muuallakin

Vierailija

Olisko tässä eräänä syynä sekin että akateeminen ajattelee että hänen puheenvuorolla olisi enemmän painoarvoa kuin jonkun tavallisen tahvon mielipiteellä.

Akateemiset itse murentaa uskottavuuttaan esittämällä hölmöjä puheenvuoroja, kuten että akateeminen on suvaitsevainen, tai että ellei tunne oloaan onnelliseksi Suomessa niin mennä katsomaan peiliin ja että vika on siinä peiliin katsojassa.

Tässä osittain on varmaan sitäkin että akateeminen ajattelee että tavis on niin yksinkertainen että voi esittää vaikka mitä totena kunhan vaan ilmoitaa olevansa akateeminen.

Jotenkin näin.

Jos ilmoittaa olevansa akateeminen niin puheenvuoron pitää sitten heijastella sitä akateemisen tasoa, jookos?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat