Naisystävän whatsapin sisältö...

lyöty mies

Surkimus minä...sellainen olo on nyt.. Taustaa siis: olemme olleet yhdessä naiseni kanssa 12 vuotta joista 7 naimisissa..Suhteessamme on ollut ylä ja alamäkiä, nyt menossa erittäin huono vaihe ja kun keskustelemalla en naisestani ole saanut mitään irti niin minä onneton menin ja kävin hänen puhelimensa läpi..toiveissa että löytäisin jotain mitä hän olisi ystävälleen kirjoittanut mikä meissä mättää..
Whatsapissa on kyllä keskusteluja, siellä oli pelkän numeron kanssa käyty keskustelu (siis puhelimessa ei ollut tallennettu tätä numeroa)..katsoin numeron ja...
Naisen entinen säätö, varmaan 15 vuoden takaa...Sama mies josta kävimme suurimman riitamme suhteessamme n. viisivuotta sitten kun nainen tiukkasi tämän miehen olevan suuri osa elämäänsä ystävänä ja minun mielestäni asia oli harhauttava.. Kyllä olin lukenut heidän välisiä keskustelujaan silloin ja mielestäni "Millaistahan meidän yhteiselämämme olisi ollut??? harmi kun emme päätyneetkään yhteen"-keskustelut eivät olleet ystävien välisiä keskusteluja..tällöin nainen itki ja sanoi katuvansa viestejään ja kertoi että mitään heidän välillään ei kuulemma kuitenkaan ollut ja kertoi että mieskin seurustelee omalla tahollaan. Vaadin että nainen katkaisee välit tähän mieheen ja näin oletin hänen tehneenkin..kunnes tosiaan nyt..he keskustelevat kuin eivät tosiaankaan olisi olleet tätä aikaa ilman kontaktia..puhuvat päivän tekemisistä, siitä miten tekisi taas mieli ja mies kysyy "oliko viimeksi antoisaa ;)" keskustelu ei ole mitenkään pitkä mutta nainen on siinä mm. lähettänyt kuvan takapuolestaan jota mies vuolaasti kehuu..

sanokaa minulle miten toimin?? Sanonko vain että luin viestit jne? Tein taustatutkimusta sos.mediassa ja nähtävästi mies on myös nykyään naimisssa.. Onko tuo tosiaan vaan kevyttä juttelua vai onko jotain tapahtunut...? Miten naiset haluaa että nämä asiat otetaan esiin..?

Kommentit (3)

Vierailija

Ihan sama onko jotakin muutakin tapahtunut. Mun mielestä pettämistä tuokin. Kerro suoraan että olet tietoinen suhteesta koska luit viestit.

Vierailija

Kosta sille. Laita minulle whatsapp viestiä. Minäkin olen naimisissa;) nainen siis olen.. Katso miten reagoi. Ja kysy tuntuuko kivalle... N-78

Vierailija

Blockaa numero ja poista keskustelu. Seuraile tilannetta ja katso, käyttäytyykö vaimosi jotenkin levottomasti. Kysy jonkin ajan kuluttua, että puuttuuko häneltä jotakin ja kerro hänelle tietäväsi suhteesta. Kerro vaihtoehdot: vanha säätö tai sinä. Pysy kuitenkin rauhallisena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat