Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kuvat työpaikan seinällä, lompakossa, työläppärin taustakuvana..

Vierailija
07.12.2015 |

Näyttämisen haluako? Hitti vai huti? Entä kalevalan lapsikoru, yksi, kaksi tai kolme palloa, samako tarve tulla näkyväksi? Katso, minulla on lapsia, näin monta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaani ovat aina mielessäni."

Vierailija
2/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan. Minulla on kuva lapsistani lompakossa ja puhelimen ja koneen taustakuvana, mutta ne ovat vain itseäni varten. Ikävöin lapsia helposti ja kuvat auttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta. Itse en voi/saa pitää kuvia näkyvillä, toimenkuvaani en tässä kerro.

Vierailija
4/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lasten kuvat lompakossa, olen näyttänyt yhden kerran 13v aikana kun työkaveri kysyi onko mulla kuvia lapsista mukana.

Mites se sinun persvakoa hiertää?

Vierailija
5/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lapsikorun tarkoitus? Hivellä palloja päiväsaikaan? Tarkistaa, ai niin montakos lasta minulla olikaan? Eihän sillä voi olla muuta tarkoitusta kuin viestittää MUILLE montako lasta minulla on.

Vierailija
6/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että jotkut ihmiset välittävät lapsistaan?

Vierailija
7/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lapsikorun tarkoitus? Hivellä palloja päiväsaikaan? Tarkistaa, ai niin montakos lasta minulla olikaan? Eihän sillä voi olla muuta tarkoitusta kuin viestittää MUILLE montako lasta minulla on.

Ja asia häiritsee sinua koska...?

Vierailija
8/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylpeä lapsistani. En niistä kauheasti puhu, mutta ajattelen jatkuvasti.

Miksi olet noin katkera?

Vierailija
9/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän vain kysyin! Hitti vai huti?

En ole kertonut mielipidettäni. Enkä sitä, onko minulla lapsia.

Ihmeellistä olettaa asioita edes lukematta aloitustani ajatuksen kanssa.

Ap

Vierailija
10/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onpa taas lapsivihaa ilmassa ap. Juu ihan _sinua_ katkeroittamaan ne kuvat on tottakai :D

Vierailija
11/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap, kun mulla oli työhuoneeni seinällä kuva koiristani, lapseton kun olin. Musta ne kuvat on mielenkiintoisia eikä läheskään kaikilla ole lasten kuvia. Joku poseeraa kuvassa Kiinan muurilla tms. Näyttämisen halua?

Vierailija
12/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla sama kun eilen illalla akka joka oli katkera kun lesbopari sai adoptiolapsen ja he eivät

Vierailija
13/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä miltä sellainen LAPSIkoru näyttää...

Vierailija
14/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän vain kysyin! Hitti vai huti?

En ole kertonut mielipidettäni. Enkä sitä, onko minulla lapsia.

Ihmeellistä olettaa asioita edes lukematta aloitustani ajatuksen kanssa.

Ap

Minusta on ihmeellisempää ihmetellä moista. Jotkut tykkää siitä että lasten kuvat on näkyvissä, jotkut tykkää jostain koruista.

Vierailija
15/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakkaani ovat aina mielessäni."

Miksi ne pitää sitten olla koko ajan kuvissa naaman edessä? 

Vierailija
16/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelen lapsiani monen monta kertaa päivän mittaan. Vaikka en pidä kuvia lapsistani esillä, koska työ on sen luonteista ettei se ole järkevää, niin mielelläni pitäisin.

Monien vanhempien mielestä oma lapsi tai lapsenlapsi on kaunein asia koko maailmassa, sellainen jonka kuvaa voi katsella vaikka kuinka kauan. Minusta se on vaan suloista, onnellisia ovat sellaiset lapset jotka ovat vanhempiensa ja isovanhempiensa mielessä ja sydämessä, joko sitten kuvina tai ihan vaan ajatuksina. :)

Vierailija
17/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä miltä sellainen LAPSIkoru näyttää...

En minäkään ja nyt googlasin. Olen kyllä nähnyt noita, mutta olen luullut sen olevan noiden Nomination ym. keräilykorujen tapainen juttu. Ihan kaunis koru.

Vierailija
18/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä sitä, että työpaikalla oma työpiste vuorataan näillä "kotijutuilla" lasten tai lastenlasten kuvilla yms muistokrääsällä. Esimerkiksi joillakin pankin tiskissä työskentelevillä naisilla on tällainen tapa, ainakin jos työnantaja antaa luvan. Ovat tehneet loossistaan oman pikku pesän, jota somistavat.

Vierailija
19/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä sitä, että työpaikalla oma työpiste vuorataan näillä "kotijutuilla" lasten tai lastenlasten kuvilla yms muistokrääsällä. Esimerkiksi joillakin pankin tiskissä työskentelevillä naisilla on tällainen tapa, ainakin jos työnantaja antaa luvan. Ovat tehneet loossistaan oman pikku pesän, jota somistavat.

No töissä vietetään melkein suurin osa valveillaoloajasta joten miksei työpisteestään voisi tehdä mieleistään?

Vierailija
20/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on kihla- tai vihkisormuksen tarkoitus, rehvastella muille? Mikä on korvakorujen  tai muiden korujen tarkoitus? Mistä aiheista saa laittaa kuvia esille, jotta ei vaikuttaisi itsekkäältä ja ylpeältä? Pitääkö laittaa vain merkityksettömiä kuvia? Tai ostaa kehyksiä, ja jättää niihin ne kaupasta tulleet kuvat sisälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän