Lasten kuvat työpaikan seinällä, lompakossa, työläppärin taustakuvana..

Vierailija

Näyttämisen haluako? Hitti vai huti? Entä kalevalan lapsikoru, yksi, kaksi tai kolme palloa, samako tarve tulla näkyväksi? Katso, minulla on lapsia, näin monta.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Ei minulla ainakaan. Minulla on kuva lapsistani lompakossa ja puhelimen ja koneen taustakuvana, mutta ne ovat vain itseäni varten. Ikävöin lapsia helposti ja kuvat auttavat.

Vierailija

Minulla on lasten kuvat lompakossa, olen näyttänyt yhden kerran 13v aikana kun työkaveri kysyi onko mulla kuvia lapsista mukana.

Mites se sinun persvakoa hiertää?

Vierailija

Mikä on lapsikorun tarkoitus? Hivellä palloja päiväsaikaan? Tarkistaa, ai niin montakos lasta minulla olikaan? Eihän sillä voi olla muuta tarkoitusta kuin viestittää MUILLE montako lasta minulla on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on lapsikorun tarkoitus? Hivellä palloja päiväsaikaan? Tarkistaa, ai niin montakos lasta minulla olikaan? Eihän sillä voi olla muuta tarkoitusta kuin viestittää MUILLE montako lasta minulla on.

Ja asia häiritsee sinua koska...?

Vierailija

Mähän vain kysyin! Hitti vai huti?

En ole kertonut mielipidettäni. Enkä sitä, onko minulla lapsia.

Ihmeellistä olettaa asioita edes lukematta aloitustani ajatuksen kanssa.

Ap

Vierailija

Mites ap, kun mulla oli työhuoneeni seinällä kuva koiristani, lapseton kun olin. Musta ne kuvat on mielenkiintoisia eikä läheskään kaikilla ole lasten kuvia. Joku poseeraa kuvassa Kiinan muurilla tms. Näyttämisen halua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä miltä sellainen LAPSIkoru näyttää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mähän vain kysyin! Hitti vai huti?

En ole kertonut mielipidettäni. Enkä sitä, onko minulla lapsia.

Ihmeellistä olettaa asioita edes lukematta aloitustani ajatuksen kanssa.

Ap

Minusta on ihmeellisempää ihmetellä moista. Jotkut tykkää siitä että lasten kuvat on näkyvissä, jotkut tykkää jostain koruista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat