NAISET!!!! Miten niitä RINTOJA pitää hyväillä seksin aikana?

Mies kysyy

Länsimaisessa seksissä keskitytään usein vain fyysiseen asentoon, mutta monissa muissa kulttuureissa naisen rinnat ovat tärkeässä roolissa.

Voisitteko, naiset, kertoa miten niitä pitäisi hyväillä, että se tuntuu teistä hyvälle?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Tykkään kun hellästi hyväillään ja kosketellaan, puristelusta en tykkää yhtään, tekee vain kipeää. Suutelu ja nännien (hellä) imeminen tuntuu kans hyvältä. N20

Vierailija

Se riippuu hyvin paljon naisesta. Itse en esimerkiksi tykkää nännien hiplaamisesta, nuolemisesta tai imemisestä, kun taas joku toinen voi noista tykätä.

Vierailija

Mieluummin ei ollenkaan. Rintani ja varsinkin nännini ovat niin herkät ja kuukautiskierrosta riippuen jopa kosketusarat, että en oikeastaan edes pidä niihin koskemisesta. Jokaisella naisella on varmaan omat mieltymyksensä. Ei kait se auta kuin tutustua kumppaniin. Oletko naiselta kysynyt?

Vierailija

Jätä ne kokonaan rauhaan, niin on paras. T. Nainen, joka ei voi sietää minkäänlaista rintoihin koskemista.

Ps: niinkuin varmaan huomaat, "naiset" eivät ole mikään yhtenäinen massa yhdellä mielipiteellä. Ikävä kyllä joudut siis tulevaisuudessakin kysymään juuri siltä naiselta, jonka kanssa olet sängyssä.

Vierailija

Hei Mies, ihanaa että kysyt ;) Tuntuu, ettei rintojen hyväily ole tärkeää kaikille miehille. Itse kuitenkin pidän kovasti siitä, että rintojani kosketellaan. Pidän kaikenlaisesta koskettamisesta mutta erityisesti siitä, että mies ikään kuin hullaantui rinnoistani. Imee nännejä, hieroo pyörivin liikkein, pitää kädessään kuin punniten niiden painoa, suutelee... Tekniikka ei ole tärkein vaan asenne :)

Vierailija

Paha antaa mitään ohjetta, itselläkin se niin vaihtelee. Joskus en halua että niihin kosketaan ollenkaan, mutta kun koskee pitää "puristella" (ei tietysti runnoa mutta reippaalla kosketuksella, vihaan hipelöintiä). Nänneihin ei saa koskea ollenkaan.

Vierailija

Se vaihtelee niin paljon. Joskus on parasta kun toinen vaan pitää rintoja lämpimisä kämmenissä ja puhaltelee niihin. Joskus on ihana kun toinen suukottaa niitä ympäriinsä ja lopulta päätyy nönneihin. Joskus on ihana kun toinen imee nännejä. Joskus on ihana kun vähän puree niitä. Joskus niitä saa pyöritellä sormien välissä melkein ilkeästi. Yhtenä hetkenä yhdellä lailla ja toisena toisella.

Niin kuin seksissä ylipäänsä,ei tässäkään voi sanoa, että tee näin niin aina menee oikein. Sitä joutuu tunnustelemaan ja koittamaan nähdä, mistä toinen milloinkin tykkää. Voi kysyä, mutta kannatta myös katsella ja kuunnella toisen reaktioita. Olla valmis lopettamaan tai vaihtamaan taktiikkaa jos reaktio ei ole tarkoitetun suuntainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos joku menisi puhaltamaan (?!) mun tisseihin, niin saisi kyllä seuraavaksi puhallella ihan ulkoilmassa suljetun oven takana :D!

Viileä Ilmavirta ja lämpimät kädet yhdistelmä tuntuu ihanalta. Ehkä sulla ei vaan ole kovin herkkä tuntoaisti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitää kädessään kuin punniten niiden painoa

Lol :D

"Hmmm... tää vasen on noin 523 g, mutta tää oikea, tää on vaikea... suunnilleen 489 g"

Vierailija

Olen itse mies mutta tiedän eytä seksissä ei ole kysymys kahden ihmisryhmän touhuista, miesten ja naisten jutuista.
Ei ole syytä tai mahdollista yleistää yhtään mitään. Ei olisi edes vaikeaa löytää kaksi suunnilleen saman tyyppistä naista, jotka pitävät juuri päinvastaisista asioista.
Nyt oikeasti alan ihmetellä miksi kaiken maailman hömppälehdissä ei ole ollut tällaista juttua, kun on kaikesta muustakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat