Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kuvat työpaikan seinällä, lompakossa, työläppärin taustakuvana..

Vierailija
07.12.2015 |

Näyttämisen haluako? Hitti vai huti? Entä kalevalan lapsikoru, yksi, kaksi tai kolme palloa, samako tarve tulla näkyväksi? Katso, minulla on lapsia, näin monta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kanien kuvia, lasten kuvia, moottoripyörän kuvia. Kuinkahan montaa ne ovat hiertäneet?

Vierailija
22/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakkaani ovat aina mielessäni."

Miksi ne pitää sitten olla koko ajan kuvissa naaman edessä? 

Koska rakkaimpieni kuvien katselu tuottaa mulle mielihyvää. Siksi mulla on kännykän taustakuvana meidän vastasyntynyt tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen iloiselle tuulelle, kun katson lasteni kuvia seinällä. Yleensä mulla on moottoripyörän kuva taustakuvana, nyt otin jouluisemman aiheen ja lapseni leipoo siinä piparkakkuja.

Kalevala-korua ei ole, mutta toisenlainen lapsiaiheinen koru. Joululahja mieheltäni <3. Ovat vain omille silmilleni, ei muille tarkoitettu.

Vierailija
24/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työpaikasta. Itse en voi/saa pitää kuvia näkyvillä, toimenkuvaani en tässä kerro.

Työkaverit kiittää. Ei se työpaikka mikään palvonta-alttari ole, ollaan normaalisti ja pidetään se kuva lompakossa jota voi vaikka sitten tauolla ihailla syömisen ohessa jos niin haluaa tai on tarvetta.

Vierailija
25/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työpaikasta. Itse en voi/saa pitää kuvia näkyvillä, toimenkuvaani en tässä kerro.

Työkaverit kiittää. Ei se työpaikka mikään palvonta-alttari ole, ollaan normaalisti ja pidetään se kuva lompakossa jota voi vaikka sitten tauolla ihailla syömisen ohessa jos niin haluaa tai on tarvetta.

Mun kuvia ei näe kun kollega ja sillä itsellään on kissastaan kuvia. Tasapeli, eikö vaan? t: ohis tähän viestiin

Vierailija
26/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Teillä on varmaan ikkunatkin tapetoitu umpeen. Eihän se työpaikka mikään palvonta-alttari ole jossa katsellaan ulos. Ei mitään tauluja, koriste-esineitä, sisustuselementtejä missään...taukotilasta löytyy yksi kuvakirja, jossa voi sitten lepuuttaa silmiään syömisen ohessa.

Vierailija
27/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et ole ymmärtänyt pointtia. Toiset saa pulisoltaan lahjaksi tuon kaulakorun. Itse sain jokaiselta lapselta pulisolta kultasormuksen. Lasten kuvat työpöydällä luo viihtyvyyttä.

On tutkittua tietoa että jos ei ole työpöydällä (jos se on yleensä mahdollista) mitään henkilökohtaista niin se on merkki työnantajalle että työntekijä ei viihdy työssään ja ei ole aikomusta olla pidempään yrityksessä. Jos työntekijällä on henkilökohtaisia kuvia kuten lasten kuvat ym. henkilökohtaista työpisteessään niin se on merkki työnantajallekkin että työntekijä viihtyy ja on aikomus olla yrityksen palveluksessa kauemminkin.

Jokainen tekee työpisteestään sellaisen että viihtyy siellä. Suotakoon se jokaiselle.

Vierailija
28/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen vaan yhden lasten kuvien esittelijän ja hänen lapsensa ovat kaikki huostaanotettu. Joskus se tuntuu ylikompensoimiselta. Toisaalta käy sääliksi, en nyt siitä mieltäni pahoita, vaikka itse jään valitettavasti lapsettomaksi.

Vierailija
29/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MySaaga koru, johon voi kerätä tynnyriheloja. Siinä on kaikenlaisia heloja, mutta vain kolme niistä on lapsi -heloja. Kerään siihen kaikenlaisia heloja, jotka muistuttavat minua jostain tärkeästä elämässäni. Ei kai vaan nyt kukaan luule, että minulla on kymmenen lasta?

Vierailija
30/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus joku ottaa kaiken kirjaimellisesti... mulla ei ole ensimmäistäkään lasta mutta silti on tuo koru ja jopa noita lapsiheloja siinä. Joskus pidän pelkkää ketjua, joskus taas vaihdellen heloja 1-10, joskus jotain muuta riipusta siinä ketjussa. Erityistä syytä en osaa kyllä sanoa... pidän korusta ehkä siksi koska sitä on helppo muunnella eikä se ole liian kruusailtu.

Vierailija
31/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pedofilialta.

Vierailija
32/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla (jotka kuvan ylipäätään vaihtavat) ole taustakuvana joku positiivinen, rakas tai muistoja herättävä kuva? Yleensä kuva kesälomalta, reissusta, merenrannasta, lapsista, mökiltä tai ystäväporukasta? Kuva lapsista tai muusta rakkaasta saa mukavia ajatuksia mieleen duunin lomassa. Ideaa lapsikorujen takana en tiedä. Ehkä lahja puolisolta? Vaikea kuvitella, että niillä haluttaisiin muille näyttää. Eivät lapsettomat tuommoisten merkityksiä tiedä.

Vierailija
33/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kuva tekee minut iloiseksi. Kännykän taustakuvassa on kuva miehestäni ja lapsestani, työläppärissä lapsen kuva. Työpöydällä lapsen kuva. Se auttaa jaksamaan joskus hyvin henkisesti raskaassa työssä.

Ja apua, kyllä, olen myös ylpeä lapsestani.

Vierailija
34/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, laskin että minulla on 14 kuvaa työpisteellä ja yks tietokoneen taustakuvana. Lompakossa on 4, kännykkä kotelossa 2, kännykän taustakuvana 1.

Nämä kaikki kuvat yhdestä lapsestani. Ovat tarkoitettu minun silmilleni, harvoin kukaan kollega edes käy työpisteelläni,  ulkopuoliset ei koskaan.

Minusta on kiva katsella päivän mittaan kuvia omasta rakkaastani.

Vierailija
35/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttämisen haluako? Hitti vai huti? Entä kalevalan lapsikoru, yksi, kaksi tai kolme palloa, samako tarve tulla näkyväksi? Katso, minulla on lapsia, näin monta.

Näyttämisen halua. Tosi harva on yltänyt sille tasolle lasten ulkonäön, tyylin ja pukeutumisen suhteen kuin minun jälkikasvuni. Siksi katselen heidän kuviaan niin mielelläni.

Vierailija
36/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärissä koirien kuvat, kännykässä lapset yhden ylioppilasjuhlapäivänä.  Muhkut koirat herättää sympatiaa ja lapsistani olen rehellisen ylpeä.

Vierailija
37/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttämisen halua. Tosi harva on yltänyt sille tasolle lasten ulkonäön, tyylin ja pukeutumisen suhteen kuin minun jälkikasvuni. Siksi katselen heidän kuviaan niin mielelläni.

Eikö se näyttämisen halu mene vähän hukkaan, kun ei kuitenkaan kukaan ole samaa mieltä kanssasi?

Vierailija
38/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään työpaikkakyylälle kuuluu, miksi minulla on lasteni kuvia työpöydällä? Keskittyisivät työntekoon ja kyyläisivät vähemmän muita.

Vierailija
39/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista lapsikorua (enkä sellaista haluaisi), mutta onko vihkisormuksen käyttämisessä myös joku näyttämisen halu? Oon itse naimisissa, mutta en omista sormusta.

Vierailija
40/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi! Minä inhoan steriilin tyylikkäitä, tyhjiä ja järjestelmällisiä työpöytiä, jotka eivät kerro mitään ihmisestä itsestään. Etenkin isommissa toimistoissa joissa on paljon väkeä eikä niin hyvin tuttuja kuin pienemmissä paikoissa, on kiva nähdä vilaus työkavereiden elämää. Kuvista ym. pikkutavaroista nousee hyviä keskusteluja ja tutustuu ihmisiin, kun vertaillaan lemmikkejä, puhutaan matkoista, kerrotaan lapsista ja perheestä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme