Oletko joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon?
Minä olen useastikin. Nyt jo pitempiaikaisena ihastuksena on Ron Weasley, ei niinkään hänen näyttelijänsä vaan se fiktiivinen hahmo.
Kommentit (86)
Olen aina ollut kiinnostunut isoista rinnoista ja siitä huolimatta: Willow Rosenbergiin olen edelleen ihastunut ja samoin spin-off sarjan Winifred Burkleen. Jonkin verran myös samojen sarjojen Cordelia Chase on vieraillut jopa unissani.
Sarjathan ova Buffyt vampyyrin tappaja ja Angel
Gilbert Blythe. Ihan kirjan hahmona :D sanokaa, etten oo ainoa, joka on esiteininä ollut ihastunut ihan vain sanojen voimalla!
Kyllä, lapsesta asti. Ihastuksia on ollut mm. Nuuskamuikkunen, Robin Hood, Zorro, Twin Peaksin Dale Cooper, Jack Sparrow.. ja nyt viimeisimpänä Jamie Fraser.
Vierailija kirjoitti:
Sherlock Holmes. Etenkin se Benedict Cumberbatchin näyttelemä, mutta hahmona muutenkin
Olin lapsena niin ihastunut Jeremy Brettin esittämään Holmesiin, että itkin kun Holmes tippui Moriartyn kanssa jyrkänteeltä kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Trekin Spockiin oon ollut ihastunut jo n. 10-vuotiaasta. Onneksi Zachary Quinto on niin kuuma, joten nykyisessä riittää silmäniloa keski-ikäisellekkin.
Mulla sama :)
Huomasin, että ei ollut vanha ihastus kuollut, kun kävin katsomassa Star Trekin uudelleen filmatisoinnin vuonna 2009.
Täällä myös yksi! Spock on ollut kreivi Draculan ohella kestoihastus jo teini-ikäisestä asti. Joo.. En taida olla ihan täysjärkinen 😁
Vierailija kirjoitti:
Sherlock Holmes. Etenkin se Benedict Cumberbatchin näyttelemä, mutta hahmona muutenkin
oo että mä olin ihastunu! Joko näyttelijäänn tai hahmoon, ihan sama.. kun tuo tuli..
Miksiköhän niin moni ihastuu Nuuskamuikkuseen?
Luulin olevani ainoa joka ihastuu fiktiohahmoihin mutta mukava huomata etten olekaan niin outo kuin kuvittelin :) Ensimmäinen ihastus taisi olla pienenä Galactican Apollo ja tietenkin ihmemies MacGyver (juu vanha olen), tuoreempia Thorin Hobitista ja Heimdall Thorista. Hauska keju, kiitos ap!
Vierailija kirjoitti:
Darth Vaderille antaisin persettä koska hyvänsä.
M23v
Olin ja olen edelleenkin ihastunut Ihmemieheen ja komisario Columboon.
Maailman ympäri 80 päivässä -piirretyn Phileas Fogiin ja muumien Nuuskamuikkuseen.
Moneen mangapoikaan oon ihastunut esim,
-Kakashi Hatake
-Sasuke Uchiha
-Shizumasa sama
Sitten on vielä Kylo ren, draco malfoy ja...ja...
Friendsien Chandleriin. Tosin en sit varmaan, jos joku muu ois sitä näytellyt.
Joo, Chrarlize Theronin esitämään roolihahmoon Lorraine Broughtoniin.
Jack Baueriin. Ja olen heteromies! :D
Usko Eevertti Luttiseen. saispa sen kaa ruskapunkkua
Miten Tifaa (Final Fantasy VII) ei ole vielä mainittu? Trails Of Cold Steel -sarjasta Emma Millstein on myös aivan ihana! Nyt olen ihastunut Dragon Ballin fanirebootissa Gineen (Gokun äiti) ja se tunne, miten tämä fanireboot on ilmeisesti vielä kesken, eikä tulla koskaan saamaan tästä mitään virallista animeversiota... Tuntuu tyhjältä...
Futuraman Fry on mielestäni aina ollut tosi kuuma.