Oletko joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon?
Minä olen useastikin. Nyt jo pitempiaikaisena ihastuksena on Ron Weasley, ei niinkään hänen näyttelijänsä vaan se fiktiivinen hahmo.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Star Trekin Spockiin oon ollut ihastunut jo n. 10-vuotiaasta. Onneksi Zachary Quinto on niin kuuma, joten nykyisessä riittää silmäniloa keski-ikäisellekkin.
Mulla sama :)
Huomasin, että ei ollut vanha ihastus kuollut, kun kävin katsomassa Star Trekin uudelleen filmatisoinnin vuonna 2009.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Trekin Spockiin oon ollut ihastunut jo n. 10-vuotiaasta. Onneksi Zachary Quinto on niin kuuma, joten nykyisessä riittää silmäniloa keski-ikäisellekkin.
Mulla sama :)
Huomasin, että ei ollut vanha ihastus kuollut, kun kävin katsomassa Star Trekin uudelleen filmatisoinnin vuonna 2009.
Miten te naiset voitte siihen ihastua? Se kampaus :DDDDD
Sherlock Holmes. Etenkin se Benedict Cumberbatchin näyttelemä, mutta hahmona muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Thorin Oakenshield (tai Tammikilpi, kuulostaa paremmalta suomeksi) on varmaan viimeisin, se ääni, parta, hiukset, silmät, hymy, lihakset... Oih. Muita fiktiivisiä hahmoja joihin olen vähän kuin ihastunut on Raistlin Majere ja Darth Maul (älkää kysykö miksi).
Olen kanssa ihan lääpällään leffa-Thoriniin, kirjaversio ei niin sytyttänyt. Hiukan noloa, koska ihastukseni oli leffoja katsoessa niin ilmiselvää että mieskin sen huomasi. Onneksi otti huumorilla.
Raistlin Majere, Severus Snape ja Sandor Clegane nyt ainakin. Ja Once Upon A Timen Rumplestiltskin!
NO SIIS Spiderman, Edward Cullen, Peeta Mellark ja Harry Potter
Vierailija kirjoitti:
Peukaloliisan cornelius lapsena, aikuisena niiiin monia, wolverine näin ykkösenä!
Murrr, Wolverine on mun! >;)
Ottaisin Arthur Morganin milloin tahansa, mieluummin kuin kenenkään oikean miehen. Pelkään, että mut aletaan kohta tuntea palstan Arthur Morgan -hulluna, kun spämmään siitä kaikkialle mihin ikinä vain voin. :'D
Twilight-leffojen Edward sai minussa aikaan tuntemuksia joita en olisi kelvannut kumppanilleni myöntää. Ja oikeastaan saa edelleen, vaikka leffat nyt katsottuna tuntuu kököiltä. Saisikohan tähän terapiaa?
99 % ihastuksistani on fiktiivisiä hahmoja kohtaan. Hyvä niin.
Todellakin, esim. leffojen, pelien ja kirjojen hahmoihin. Ne on kuitenkin omalla tavallaan täydellisiä hahmoja eikä hakkaa, urputa, kyylää, vttuile, haise, kuorsaa ja pilaa elämää muullakaan tavoin.
Aina. Ihan aina. Mä en oikeasti kestä kun en pääse siitä tavasta eroon. Olen syvästi rakastunut Arthur Fleckiin, Kylo Reniin ja Kummisedän Michael Corleoneen.
Vierailija kirjoitti:
HOUSE!häntä seksikkäämpää miestä ei ole!Tosin Hug Laurie on melkosen maaginen mies ihan omana itsenäänkin.Ihanin!
RIP. Lopetin katsomisen kun House kuoli :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOUSE!häntä seksikkäämpää miestä ei ole!Tosin Hug Laurie on melkosen maaginen mies ihan omana itsenäänkin.Ihanin!
Katsopa Kyllä Jeeves hoitaa -sarja. En ole koskaan ymmärtänyt miten Bertie Woosterista tuli seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa Kyllä Jeeves hoitaa -sarja. En ole koskaan ymmärtänyt miten Bertie Woosterista tuli seksikäs.
En mä ole homo. House oli vain hyvä sarja :)
Kyllä sitä Jeevesiäkin tuli joskus katsottua, mutta vain satunnaisesti.
Hatake Kakashi oli muutama vuosi sitten, kun Narutoa luin. Muuten ei oikein ole ollut aikuisiällä fiktiivisiä ihastuksia. Lapsena ja teininä taisi olla useitakin, mutta en saa palautettua yhtään nyt mieleeni :D
Kill billyn veli (mike madsen)