Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon?

Vierailija
06.12.2015 |

Minä olen useastikin. Nyt jo pitempiaikaisena ihastuksena on Ron Weasley, ei niinkään hänen näyttelijänsä vaan se fiktiivinen hahmo.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kill billyn veli (mike madsen)

Vierailija
42/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferris Bueller <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Star Trekin Spockiin oon ollut ihastunut jo n. 10-vuotiaasta. Onneksi Zachary Quinto on niin kuuma, joten nykyisessä riittää silmäniloa keski-ikäisellekkin.

Mulla sama :)

Huomasin, että ei ollut vanha ihastus kuollut, kun kävin katsomassa Star Trekin uudelleen filmatisoinnin vuonna 2009.

Vierailija
44/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star Trekin Spockiin oon ollut ihastunut jo n. 10-vuotiaasta. Onneksi Zachary Quinto on niin kuuma, joten nykyisessä riittää silmäniloa keski-ikäisellekkin.

Mulla sama :)

Huomasin, että ei ollut vanha ihastus kuollut, kun kävin katsomassa Star Trekin uudelleen filmatisoinnin vuonna 2009.

Miten te naiset voitte siihen ihastua? Se kampaus :DDDDD

Vierailija
45/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Legend of Zeldan Link!

Vierailija
46/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sherlock Holmes. Etenkin se Benedict Cumberbatchin näyttelemä, mutta hahmona muutenkin

Vierailija
47/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thorin Oakenshield (tai Tammikilpi, kuulostaa paremmalta suomeksi) on varmaan viimeisin, se ääni, parta, hiukset, silmät, hymy, lihakset... Oih. Muita fiktiivisiä hahmoja joihin olen vähän kuin ihastunut on Raistlin Majere ja Darth Maul (älkää kysykö miksi).

Olen kanssa ihan lääpällään leffa-Thoriniin, kirjaversio ei niin sytyttänyt. Hiukan noloa, koska ihastukseni oli leffoja katsoessa niin ilmiselvää että mieskin sen huomasi. Onneksi otti huumorilla.

Vierailija
48/86 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raistlin Majere, Severus Snape ja Sandor Clegane nyt ainakin. Ja Once Upon A Timen Rumplestiltskin!

Vierailija
49/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO SIIS Spiderman, Edward Cullen, Peeta Mellark ja Harry Potter

Vierailija
50/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aragorn on unelmieni mies.

Vierailija
51/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukaloliisan cornelius lapsena, aikuisena niiiin monia, wolverine näin ykkösenä!

Murrr, Wolverine on mun! >;)

Vierailija
52/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Arthur Morganin milloin tahansa, mieluummin kuin kenenkään oikean miehen. Pelkään, että mut aletaan kohta tuntea palstan Arthur Morgan -hulluna, kun spämmään siitä kaikkialle mihin ikinä vain voin. :'D

Vierailija
53/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twilight-leffojen Edward sai minussa aikaan tuntemuksia joita en olisi kelvannut kumppanilleni myöntää. Ja oikeastaan saa edelleen, vaikka leffat nyt katsottuna tuntuu kököiltä. Saisikohan tähän terapiaa?

Vierailija
54/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 % ihastuksistani on fiktiivisiä hahmoja kohtaan. Hyvä niin.

Vierailija
55/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, esim. leffojen, pelien ja kirjojen hahmoihin. Ne on kuitenkin omalla tavallaan täydellisiä hahmoja eikä hakkaa, urputa, kyylää, vttuile, haise, kuorsaa ja pilaa elämää muullakaan tavoin.

Vierailija
56/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Ihan aina. Mä en oikeasti kestä kun en pääse siitä tavasta eroon. Olen syvästi rakastunut Arthur Fleckiin, Kylo Reniin ja Kummisedän Michael Corleoneen.

Vierailija
57/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOUSE!häntä seksikkäämpää miestä ei ole!Tosin Hug Laurie on melkosen maaginen mies ihan omana itsenäänkin.Ihanin!

RIP. Lopetin katsomisen kun House kuoli :(

Vierailija
58/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOUSE!häntä seksikkäämpää miestä ei ole!Tosin Hug Laurie on melkosen maaginen mies ihan omana itsenäänkin.Ihanin!

Katsopa Kyllä Jeeves hoitaa -sarja. En ole koskaan ymmärtänyt miten Bertie Woosterista tuli seksikäs.

Vierailija
59/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa Kyllä Jeeves hoitaa -sarja. En ole koskaan ymmärtänyt miten Bertie Woosterista tuli seksikäs.

En mä ole homo. House oli vain hyvä sarja :)

Kyllä sitä Jeevesiäkin tuli joskus katsottua, mutta vain satunnaisesti.

Vierailija
60/86 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatake Kakashi oli muutama vuosi sitten, kun Narutoa luin. Muuten ei oikein ole ollut aikuisiällä fiktiivisiä ihastuksia. Lapsena ja teininä taisi olla useitakin, mutta en saa palautettua yhtään nyt mieleeni :D