Millaisessa asussa sinä juhlit tänään itsenäisyyttämme?
Tulin juuri lenkiltä ja mulla on päällä vaan toppi ja sukkahousut. Sauna on lämpiämässä niin en jaksa kotivaatteitakaan enää vaihtaa. Saunan jälkeen sitten yöpyjama :)
Kommentit (27)
Verkkarit, urheilusukat, toppi jonka päällä löysänt-paita. Hiukset juhlavalla violetilla ponkkarilla. Glamourmalliset silmälasit, meikki a'la nude.
Hello Kitty-yöpuvussa olen ollut koko päivän.
Yöpaita ja jalassa pehmoiset sukat :-)
Yöpaita. En jaksanut pukeutua, eikä enää kannatakaan kun pian menen suihkuun ja laitan puhtaan yöpaidan.
Toppi, legginsit ja neuletakki on mulla päällä
Marimekon kylpytakki ja villasukat. Kävin suihkussa juuri kahvakuulatreenin päätteeksi, enkä jaksa enää päälle pukea
Upeat mustat, hieman kulahtaneet ja nyppääntyneet Cubuksen olohousut, rekkamiehen hymykin vilkkuu kun ovat liian isot. Lisäksi sininen, tämän vuoden mallistosta, Gina Tricoon narutrikootoppi.
Ainiin ja "maastokuvioiset" (alunperin valkoiset) sukat.
Salihousut, Leijona t-paita, Leijonakoru kaulassa, Karjalatölkki kädessä!
Mustat legginsit, siniharmaat villasukat ja harmaa neule (neuleessa yksityiskohtana huolittelematon helma ja hihansuut ja helma lisäks epätasainen. Tää on mun lempikotineule.)
Pyöräilyshortsit alias kalsarit ja t-paita.
Nanson paita, kotihousut ja villasukat.
Latex-mekossa, kaulapannassa ja maihareissa. Suussa imeskelen Angry Birds -tikkukaramellia.
Mustat leggingsit täälläkin, valkoinen neuletakki, paitapusero, alusvaatteet, kotitossut. Rennosti, onko muilla evp everstejä suvussa, mulla on.
Legginsit, villasukat ja violetti tunika :)
Mulla on mustat suorat housut, valkoinen kauluspaita ja musta essu sekä mustat siistimmät työkengät. Tukka nutturalla ja kevyt ehostus. Olen tarjoilijana eräissä juhlissa, nyt pikku ruokatauko menossa. Syön juhlallisesti banaania! Kun juhlaväki poistuu, me nälkäinen palvelusväki syöksymme syömään rippeitä mahamme täyteen.:)
Yläosa on! 😄
Se on mallia lyhyt ja lörpsähtänyt, tunikantapainen venahtanut kutale.
Seuraava vaate alaspäin on villasukat...💙
Lidlin verkkarit, vanha kulahtanut poolopaita, meikkiä ei ole. Olen käynyt tänään ulkona vain roskat viemässä. Leivoin kääretortun iltakahville.
Valkoinen lyhythihainen kauluspaita, ihan vastikään hankittu, maksoi kirpparilla 2€ :D Farkut vaihdoin miehen verkkareihin kun tulin kaupasta. Ei sukkia, märät hiukset ponnarilla. Ripsaria ja puuteria. Illan elokuvana katotaan Independence day, sipsit ja popparit on jo kaadettu kulhoihin :)
Mulla on samanlainen asu kuin Jenni vartiaisella v2011 Linnassa: oranssi iltapuku jossa selkäpuoli avoin ja laahus ja laskokset. Lisäksi mulla on 20cm stilettikorkokengät. Miehellä on pieruiset verkkarit, taitavat olla Adidasmerkkiä.