Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa sinä juhlit tänään itsenäisyyttämme?

Vierailija

Tulin juuri lenkiltä ja mulla on päällä vaan toppi ja sukkahousut. Sauna on lämpiämässä niin en jaksa kotivaatteitakaan enää vaihtaa. Saunan jälkeen sitten yöpyjama :)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mulla on samanlainen asu kuin Jenni vartiaisella v2011 Linnassa: oranssi iltapuku jossa selkäpuoli avoin ja laahus ja laskokset. Lisäksi mulla on 20cm stilettikorkokengät. Miehellä on pieruiset verkkarit, taitavat olla Adidasmerkkiä. 

Vierailija

Verkkarit, urheilusukat, toppi jonka päällä löysänt-paita. Hiukset juhlavalla violetilla ponkkarilla. Glamourmalliset silmälasit, meikki a'la nude.

Vierailija

Marimekon kylpytakki ja villasukat. Kävin suihkussa juuri kahvakuulatreenin päätteeksi, enkä jaksa enää päälle pukea

Vierailija

Upeat mustat, hieman kulahtaneet ja nyppääntyneet Cubuksen olohousut, rekkamiehen hymykin vilkkuu kun ovat liian isot. Lisäksi sininen, tämän vuoden mallistosta, Gina Tricoon narutrikootoppi.
Ainiin ja "maastokuvioiset" (alunperin valkoiset) sukat.

Vierailija

Mustat legginsit, siniharmaat villasukat ja harmaa neule (neuleessa yksityiskohtana huolittelematon helma ja hihansuut ja helma lisäks epätasainen. Tää on mun lempikotineule.)

Vierailija

Mustat leggingsit täälläkin, valkoinen neuletakki, paitapusero, alusvaatteet, kotitossut. Rennosti, onko muilla evp everstejä suvussa, mulla on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat